מאמרים וכתבות

כיצד להסיר פרסום שלילי בגוגל?

כבעלי עסקים או כפעילים בתחום מסוים, יכול מאוד להיות שכתבו עליכם כל מיני דברים ברשת. במקרה הטוב, כל מה שכתבו עליכם באינטרנט, בגוגל ובפלטפורמות אחרות, הוא חיובי. אבל בדרך כלל, לצד פרסומים חיוביים יש גם פרסומים שליליים. ברגע שהפרסום השלילי כבר מצטבר והולך, הדבר יכול להביא לפגיעה בעסק ואפילו לקריסה. משום כך נסביר איך להסיר פרסום שלילי בגוגל ואיך מתקשר לכך ניהול מוניטין ברשת. כדאי לדעת זאת, גם אם כרגע אתם לא סובלים מהשפעות של פרסומים לא מחמיאים.

על מוניטין וניהול מוניטין בשני הכיוונים

לפני שנסביר האם אפשר ואיך אפשר להסיר פרסום שלילי מגוגל, צריך להבין מהו ניהול המוניטין. ניהול מוניטין ברשת כולל שורה של צעדים שנועדו ביחד להפוך את המוניטין והשם שלכם (או של העסק) לחיובי בעיקרו. הניהול מתחיל בכך שצריך לבדוק כל הזמן, בעצמכם או בעזרת איש מקצוע, מה מוצאים אנשים שמחפשים אתכם בגוגל. האם הם מוצאים רק מידע שטוב לכם? האם הם מוצאים מידע שמוציא אתכם באור רע? האם הם רואים המון תלונות מלקוחות קודמים או תופעות של שיימינג מגורמים שרוצים להזיק לכם (למשל ממתחרים)? כיוון אחד של ניהול מוניטין לוקח אתכם לצעדים בונים. כלומר אתם מפרסמים מידע חיובי, תוכן מקצועי, חוות דעת של לקוחות מרוצים. כיוון שני של ניהול מוניטין נעשה על ידי דחיקה של פרסומים לא מחמיאים או שליליים.

כיצד להסיר פרסום שלילי בגוגל?

שיטות שעובדות לצורך הסרת פרסום שלילי

לעיתים, כאשר אתם יכולים להוכיח בקלות שהוצג נגדכם פרסום שלילי ופוגעני, תוכלו להביא להסרת הפרסומים הרלוונטיים מגוגל. למשל, אם אתר מסוים הפיץ ידיעה שאתם חשודים בעבירה אבל זה לא נכון, ניתן לדרוש את הסרת הידיעה מהאתר. אבל ברגע שיש כל מיני פרסומים שליליים, מכל מיני מקורות ובכל מיני אתרים, ואתם לא רוצים להיכנס לתסבוכות של תביעות בבתי המשפט וכדומה, אפשר לפעול בצורה יותר אפקטיבית.

קבלו לדוגמא שתי שיטות שעובדות נהדר לצורך הסרת תוצאות בגוגל ובכלל, ברשת: הוציאו פרסומים רבים ומגוונים, בתחום העסקי שלכם, עם מידע מקצועי. למידע מקצועי אין משמעות שלילית אך יש בו ערך לגולשים רבים. כאשר גולשים פוגשים בשמכם או בשם העסק שלכם דרך מאמרים מקצועיים, עדכניים ומועילים, זה משפר את המוניטין שלכם. בנוסף, פרסומים כאלה דוחקים את התוצאות הלא רצויות, מהעמודים הראשונים של גוגל.

העלאת תכנים באתר שלכם או באתרים אחרים, בהקשרים חיוביים. אם אתם מוכנים לממד מסוים של חשיפה אישית, תוכל להעלות תכנים ברשתות חברתיות ובאתרים שונים, בעלי אין ספור קונוטציות חיובית. למשל אם אתם או העובדים שלכם מתנדבים בפעילות ציבורית, פרסמו זאת. אם חגגתם יום הולדת באירוע מרגש, פרסמו זאת. אם לקוח מוכן להמליץ עליכם עם שמו המלא ועם שמכם, פרסמו זאת. זוהי דרך נהדרת לצורך הסרת פרסום שלילי בגוגל משום שגם היא מעלימה את המידע הלא רצוי לכם, בתוך "ים" של מידע שטוב לכם, טוב למוניטין שלכם ומחזק אתכם.

טיפ חשוב לניהול מוניטין

לא תמיד איש עסקים או אדם פרטי ייטיבו להעלים פרסומים בגוגל בצורה יעילה ומתמשכת. לכן, טוב לדעת שמשרדי פרסום וניו מדיה מציעים, בחלקם, גם שירות של ניהול המוניטין והסרת פרסום שלילי מהאינטרנט. בנוסף, קבלו עוד טיפ: אל תתמודדו עם ביקורת בצורה כוחנית. אם פרסמו עליכם ביקורת שלילית, נסו תחילה להבין האם חלק מהדברים הינו בעל גרעין של אמת. ביקורת יכולה לעזור לכם להשתפר. בנוסף, ענו על הביקורת בצורה עניינית ומכבדת, והגולשים שיחשפו לזה יעריכו אתכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר