מאמרים וכתבות

ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי לדיגיטלי

מה אתם אומרים, משרד פרסום מסורתי או דיגיטלי?

מתלבטים איפה הכי טוב לפרסם את העסק שלכם? איזו אסטרטגיה תוכל למשוך אליכם עוד לקוחות פוטנציאליים ומכירות? אחרי המאמר הזה כבר לא תתלבטו, תהיה לכם תשובה חד משמעית.

נכון, יש המון אפיקים שבהם תוכלו לשווק את העסק ולדבר אל קהל היעד שלכם. אבל החוכמה היא לדעת לבחור נכון. אגב, לא רק את המסרים שאתם רוצים להעביר, אלא גם את האנשים שאתם רוצים לעבוד איתם.

אנחנו מבטיחים לכם שאם תבחרו במשרד הפרסום הנכון, תוכלו לבנות את התמהיל השיווקי המדויק. זה שיפנה תנועה ותשומת לב לכיוון העסק שלכם.

ואז, כל מה שיישאר לכם לעשות זה להתעסק במה שאתם טובים בו- לנהל את העסק שלכם, לשפר את המוצרים שאתם מציעים, ולחכות שהלקוחות יתחילו לזרום.

אז לפני שאתם ממהרים לקבל את ההחלטה, בואו נעצור ונדבר על ההבדלים בין משרד פרסום באינטרנט למשרד פרסום מסורתי, ובמי מהם כדאי לבחור.

מה עדיף- שיווק מסורתי או דיגיטלי?

אתם יכולים להגיד שאנחנו משוחדים, אבל אנחנו בוחרים להיצמד לעובדות. בעוד ששיווק מסורתי (פרסום בעיתונים, שלטי חוצות וכו') מכוון לקהל הרחב, השיווק הדיגיטלי מוכוון מטרה. מדויק. ספציפי. בעזרת כלים חכמים אנחנו יכולים היום "לדוג" את קהל היעד שלכם ולהגיש לו את המסרים השיווקיים הנכונים.

אתם בטח יודעים כמה חשוב להכווין את הפרסומות שלכם לקהל יעד ספציפי. כשהשיווק מכוון לקהל רחב, קל לחשוב שאנחנו מרוויחים עוד לקוחות פוטנציאליים, אבל מה שקורה בפועל הוא שהמסרים מפספסים את המטרה.

היום כולנו משתמשים בסמארטפונים. אם הוא לא צמוד לנו ליד, הוא בתוך הכיס. אנחנו עוברים מהפייסבוק לאינסטגרם ואז לטיקטוק וללינקדאין ומקנחים ביוטיוב ובפינטרסט. והבנתם את הפואנטה.

האמת היא שכולנו מכורים. גם אתם, גם אנחנו וגם קהל היעד שלכם. עכשיו תחשבו על ההזדמנות שאתם יכולים לנצל לטובת העסק שלכם. המתחרים שלכם כבר מזמן הבינו את זה, בין כל ההתראות קופצות לקהל היעד שלכם גם הפרסומות שלהם. לא הגיע הזמן שתיתנו להם פייט?

חשוב להגיד שהעסק שלכם לא חייב להיות דיגיטלי בשביל שתוכלו לשווק באונליין. שיווק דיגיטלי מתאים גם לעסקים פיזיים שרוצים להתקדם.

ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי לדיגיטלי

סל שירותים רחב

מיתוג עסקי, בניית אתרים, עיצוב אתרים, קמפיינים ממומנים בפייסבוק, קידום אורגני בגוגל. את כל אלה משרד פרסום דיגיטלי יוכל להציע לכם, וזה ההבדל העיקרי- העובדה שבמקום אחד אתם יכולים לקבל מעטפת שיווק שלמה.

עבודה עם משרד פרסום דיגיטלי תבטיח שכל הנכסים הדיגיטליים שלכם ידברו באותה שפה שיווקית ויעבירו את המתעניינים בכם תהליך שבו הם יעברו מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות חוזרים.

משרד פרסום דיגיטלי יוכל לבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית חזקה, שאותה הוא יתרגם לפעולות במדיות השונות בדיגיטל בהתאם לפלטפורמות שבהן קהל היעד הספציפי שלכם נמצא.

עסקים שמסרבים לעבור לדיגיטל מתעקשים להישאר מאחורה. אדם ממוצע גולש ברשתות החברתיות מעל לשעתיים ביום וצורך אלפי מסרים. רק הנתון הזה צריך לשכנע אתכם להתחיל לשווק באינטרנט עוד היום.

מי אנחנו?

נעים מאוד! אנחנו EXACTIVE, משרד שיווק ופרסום באינטרנט.

אנחנו יודעים שלכל מותג יש את הצרכים שלו, ואת הדרך שבה הוא צריך ללכת כדי לפגוע במטרות שהציב לעצמו. הידיעה הזאת היא שמובילה אותנו כאן. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מנוסים שביחד איתכם ידייקו את התוכניות, יפלחו כל קהל, יפצחו כל בריף ויפציצו עם כל מסר שיגיע לקהל שלכם.

בעשר השנים האחרונות הובלנו פעילות של ארגונים רבים מהמובילים במשק הישראלי, וסייענו לחברות להוציא את המקסימום מתקציבי השיווק ולהגדיל את ההכנסות החודשיות.

אנחנו כאן כדי לעשות את אותו דבר בשביל העסק שלכם- לעזור לו לגדול על ידי שיווק דיגיטלי יוצא דופן.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר