מאמרים וכתבות

משרד פרסום מוביל

אנחנו חיים בעידן שבו כולנו משתמשים בסופרלטיבים באופן נרחב. כל מיזם מכריז על עצמו כחדשני, כל פרויקט מגורים הוא יוקרתי, כל בלוגר הוא משפיען רשת ועסקים אוהבים את ההגדרה "מובילים". מה הופך משרד פרסום למוביל באמת? אילו לקוחות יגיעו למשרד כזה? ולמה בדיגיטל אפשר למדוד ביצועים ובהצלחות באופן מדויק מאוד? בעמוד זה תמצאו תשובות לכל השאלות.

מה הופך משרד פרסום למוביל?

בישראל פועלים משרדי פרסום רבים. חלקם משלבים שיווק דיגיטלי ואופליין (כלומר פרסום בעיתונות המודפסת, על שילוט חוצות, בטלוויזיה וברדיו) וחלקם מתמקדים בדיגיטל. משרד פרסום מוביל בדיגיטל הוא קודם כל משרד שמקדיש את כל הפעילות שלו למרחב הדיגיטלי. המיקוד הכרחי משום שמדובר בעולם ומלואו ובתחום שלא מפסיק להתעדכן ולהשתכלל – כך שנדרשת למידה מתמדת, וזו אפשרית רק כשמדובר על משרד פרסום דיגיטלי נטו.

דגש שני הוא התאמה לסוג העסקים. כך למשל משרד פרסום שמתאים מאוד לחברות ענק כמו קוקה קולה או תנובה לא בהכרח מתאים לעסקים קטנים ובינוניים, ולהפך – ישנן חברות פרסום שמספקות תמורה מלאה, ויותר, לעסקים הצנועים שמהווים את עמוד השדרה המרכזי של הפעילות העסקית בארץ.

המרכיב השלישי של משרד פרסום מוביל הוא היכולת שלו להציע של פתרונות מקיף: גם קידום אתרים, גם פרסום ממומן בגוגל ובמקומות אחרים, גם שיווק ברשתות החברתיות המובילות, גם שיווק מבוסס תוכן, גם יצירת סרטונים מסוגים שונים שמהווים כיום כלי מרכזי במרחב הדיגיטלי ואפילו אפליקציות שמאפשרות גם הן אינטראקציות מוצלחות עם קהל היעד.

משרד פרסום מוביל

מיהם הלקוחות של משרדי הפרסום המובילים?

משרד פרסום אינטרנטי מוביל הוא משרד שמושך אליו לקוחות מובילים בתחומים או כאלה ששואפים להיות מובילים בתחום הפעילות שלהם. הסיבה לכך פשוטה: איכות מושכת איכות, ועסקים שמנוהלים נכון מבינים עד כמה כדאית, ובעצם הכרחית, ההשקעה בשיווק מדויק ויעיל.

מאפיין נוסף של הלקוחות של משרדי הפרסום המובילים בדיגיטל הוא שהם פועלים בתחומים תחרותיים מאוד. ככל שהתחרות עזה יותר, כך מתעצמת החשיבות של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי המיטבית, ולכן אי אפשר להסתפק בפחות מהטוב ביותר כשבוחנים הצעות של מספר משרדי פרסום.

מדידת ביצועים והצלחות בדיגיטל

לא מעט אנשים מגדירים משרד פרסום דיגיטלי בתור "משרד פרסום בגוגל". הסיבה לכך פשוטה: גוגל שינתה את האינטרנט, ודרכו את העולם, ולכן זהו הבסיס ההכרחי ברוב אסטרטגיות השיווק בדיגיטל. תקציבי השיווק שמופנים לענקית ממאונטיין ויו שם שוכן המטה של אלפבית (חברת האם של גוגל) הולכים וגדלים באופן קבוע – וגוגל מצידה משפרת באופן קבוע את השירות למפרסמים ולמקדמי האתרים.

גוגל אדוורדס, ממשק הפרסום בגוגל (כלומר הדרך להעלות מודעות ממומנות לדפי תוצאות החיפושים), מספק נתונים רבים, מפורטים, עדכניים ומדויקים לגבי הביצועים של כל מודעה. ניתוח מושכל של כל המידע הרב, לפי פילוחים רלוונטיים – על ציר הזמן, בהתאם למילות חיפוש, על סמך כותרת המודעה ועוד – מאפשר להשביח כל קמפיין תוך כדי שהוא פעיל. הרווח כפול: ראשית, כל שקל שמושקע בפרסום מניב מקסימום תועלת, ושנית, המפרסמים עצמם יכולים לראות בזמן אמת את הביצועים של משרד הפרסום ולדעת האם הוא אכן מוביל.

באופן דומה גם כשמפרסמים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות ניתן לקבל פידבק מדויק מאוד, ולכן גם מועיל להפליא, לגבי הביצועים וההצלחה. במהלך קידום אתר, חברת פרסום בגוגל נעזרת בכלים מתקדמים אחרים כדי לבחון את ההשפעה של כל פעולה שלה, כדי לבצע השוואה למתחרים העיקריים וגם כדי לראות את ההתקדמות של האתר המקודם ככל שחולף הזמן, עבור מילות המפתח הרלוונטיות. כלים מתקדמים מספקים תמונת מצב עשירה בנתונים, ובהתאם במשרד הפרסום המוביל משתכללת היכולת לקדם אתר ביעילות ובמהירות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר