מאמרים וכתבות

קדמו את העסק שלכם בעזרת חברות פרסום ושיווק המתאימות עבורכם

לא כל חברת פרסום תוכל לקדם את כל סוגי העסקים באופן מיטבי. לא לכל עסק תתאים כל חברה לפרסום ולשווק. באיזו צורה תוכלו לקדם את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר? באיזו צורה תוכלו לקדם את העסק שלכם מבחינה עסקית וגם תוך השקעה כספית סבירה? תוכלו להשיג את המטרה אם תבינו את ההבדלים בין חברות פרסום ושיווק שונות ותבחרו את החברה שתתאים לכם, לצורכיכם ולמטרותיכם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

חברות פרסום ושיווק וגודל העסק

איך לשווק את העסק שלך בצורה נכונה באינטרנט?יש חברות פרסום ושיווק שנחשבות למובילות בקנה מידה ארצי. לכאורה, אלה הן החברות שצריך לפנות אליהן ללא היסוס. אך האם באמת כך הוא הדבר? מסתבר שלחברות הגדולות ביותר אין כל טעם לפנות אם לא מתכננים מסעות פרסום אגרסיביים, גדולים, שעולים בכסף רב. למרבית העסקים חברות שכאלה בהחלט לא יתאימו ולו מכיוון שאין להם את תקציבי הפרסום המתאימים. אך האם חברת פרסום שתהיה גדולה פחות יש בהכרח פחות מה להציע? התשובה שלילית. גם חברת פרסום באינטרנט שאינה מהגדולות ביותר תוכלנה להתאים לעסקים שרוצים תוצאות.

פניתם לכמה חברות פרסום שונות? בדקו היטב לא רק מהו הגודל של חברת הפרסום אלא גם מהו הגודל של החברות שהן מספקות להן שירותים. אם יש לכם רשת של חנויות קמעונאיות בפריסה ארצית עדיף לכם להיעזר במשרד המכיר את השוק הקמעונאי ויודע לקדם עסקים בסדר גודל כזה. יש לכם עסק קטן בתחום העיצוב הגרפי ואתם פונים ללקוחות באזור גיאוגרפי מצומצם? עדיף לכם לפנות לחברת פרסום שתוכל בהשקעה סבירה לקדם גם עסק קטן. חברה שמתמחה בקמפיינים ברמה לאומית לא ממש תועיל כאן.

לקדם את הבאז

תמהיל שיווקי נכון לפרסום העסקמרגע שנכנס האינטרנט לחיינו והפך לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה, השתנו כללי המשחק. חברות פרסום מתמחות שיודעות את הסוד של שיווק ויראלי באינטרנט יכולות להציע לעסק שלכם יותר – בפחות. שיווק וויראלי לא מבוסס על תקציבי פרסום מפוצצים או על קמפיין טלוויזיוני שמצריך ימי צילום, בימוי והפקה. שיווק מסוג זה מבוסס על היכולת לייצר באז, עניין, באינטרנט וברשתות החברתיות. אם אתם מאמינים שהעסק שלכם יוכל להפיק תועלת מהקידום ברשתות חברתיות – דרושה לכם חברת פרסום שמכירה את העולם הזה מכל הכיוונים.

רותמים את גוגל

גוגל והאינטרנט בכלל יכולים להוות כלי עבודה שווקי ממדרגה ראשונה. אך האם לכל חברה נכון יהיה לבצע את אותם הצעדים באותם השלבים? מובן שלא. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בצורה מצוינת נחוצה לכם חברת פרסום שמגיעה אליכם ברמה האישית. דרושה לכם חברה שמעסיקה יועץ שיווק באינטרנט כדי שאפשר יהיה לתפור למענכם חבילת פרסום, שיווק ומיתוג על פי המידות והתקציב שלכם. שיווק בעזרת גוגל? קידום אורגני? קידום באמצעות אתרי תוכן, שיתוף קישורים ומודעות בתשלום צריכים להיות מיושמים על פי אופי העסק שלכם והמטרות שאתם קובעים להתפתחות העסקית שלכם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

חברת פרסום המציעה חבילת מיתוג לעסקים

איך תזהו באמת חברות פרסום באינטרנט שנועדו לכם? בדקו עם נציגי החברה לגבי חבילת מיתוג, אנשי קריאטיב, מעצבי אתרים. חברת מיתוג ופרסום שפועלת בצורה מודרנית ומושכלת תשכיל להציע חבילות מיתוג לעסקים במידה הנכונה ותוך יצירת קונספט נאות. אם חשבתם שמיתוג הוא רק הלוגו שלכם ואולי מה שמודפס לכם על נייר המכתבים, בררו כיצד חברות שיווק באינטרנט יוכלו למתג אתכם גם באינטרנט, גם אונליין, גם במרחב המקוון. עסק שממותג נכון, עסק שמבודל ביחס למתחרים ואשר מציג ערך מוסף ללקוח מוכר יותר וגם מצליח יותר.

חברת פרסום טובה ואמינה, תדאג לחקור לעומק את הצרכים האינדיווידואליים של העסק שלכם, להציע אסטרטגיה שתתאים ספציפית בשבילו ותתן לכם הצעת מחיר שתאפשר לכל הצדדים לצאת מורווחים. הצעת מחיר טובה, היא כזאת שתאפשר לתקצב קמפיינים מספיק גדולים ומספיק איכותיים בשביל העסק שלכם, שיניבו תוצאות שיוכלו להביא לכם מספיק לידים או מכירות, בשביל שרמת הרווחיות שלכם תצמח מדי חודש. חשוב לציין שגודל הצעת המחיר לאו דווקא חייב להיות פורפורציונלי לגודל משרד הפרסום שאתם שוקלים לעבוד איתו. זה תלוי גם בגורמים אחרים, כמו סוגי השירותים שנכללים באסטרטגיית הפרסום, מספר העובדים שמעורבים במימושה (יש חברות פרסום שבהן אותו העובד אחראי על ניהול קמפיינים בפייסבוק, בגוגל וקידום אתרים אורגני, לעומת זאת – יש חברות שבהן כל תחום מנוהל על-ידי עובד אחר והתקשורת מתבצעת דרך תקציבאית, לדוגמא), רמת התחרות של התחום של העסק שלכם ועוד. לפני שאתם בוחרים חברה שתעשה לכם פרסום, כדאי לבדוק מספר חברות, להתרשם ממה שכל אחת מהן מציעה ולהזהר מבחירת החברה שנותנת את ההצעת מחיר הזולה ביותר והחברה שנותנת את הצעת המחיר הגבוה ביותר. כמו כן, כדאי לעבור על רשימת הלקוחות הקיימים של החברה ולבדוק את הסקירות שהלקוחות משאירים עבור שירותי הפרסום שהם מקבלים. ברגע שבחרתם את החברה שתדאג לפרסם את העסק שלכם, כמובן שחשוב להשאר עם היד על הדופק ולדאוג לקבל דוחות תקופתיים ולוודא שפעילות העסק שלכם מתחילה לצמוח ושהפרסום משתלם לכם.

נעים להכיר, כאן אקסקטיב – חברת פרסום ייחודית שעוזרת למגוון עסקים למנף את הפוטנציאל שלהם בזירה הדיגיטלית והמסורתית. אז, אחרי שקראתם את כל זה, אתם בטח תוהים אילו סוגי עסקים יכולים להיעזר בשירותיה של סוכנות שיווק כמו שלנו.

חברות קטנות ובינוניות

עבור ארגונים בסדר גודל כזה, עבודה עם חברות שיווק ופרסום, יכולה להיות המקפצה לליגה הבאה. הרי כל עסק – גם כזה שמתופעל כרגע על ידי אדם אחד – רוצה לזכות בשפע. וכדי להגיע לאותו מצב נחשק, עליו לטפס במעלה ההר. כדי לייצר עוד משאבים, יש צורך ביצירת עוד הזדמנויות.

גם עם תקציב שיווק קטן עד בינוני, הצוות שלנו ידע להפיק את המירב. זאת כמובן לצד הכוונה מקצועית, יצירתיות ושימוש בכלים שיעזרו לנו לייצר אינטראקציות אפקטיביות עם קהל היעד שלכם.

סטארט אפים

סטארט אפים מתמודדים עם אתגרים ייחודיים כבר מהשלב הראשון, שכן הם נתונים ללחץ גם מצד הלקוחות וגם מצד המשקיעים. כדי להצליח לבלוט בשווקים צפופים, עליהם להשיג הרבה בזמן קצר: לבסס מותג ייחודי, לבדל את עצמם ממתחרים, להגיע לעוד לקוחות פעילים.

חברות פרסום ושיווק יכולות לעזור בכל מה שקשור לפיתוח זהות מותג מגובשת, שממנה נגזרים קמפיינים ומסרים ממוקדים שישיגו את תשומת הלב הרצויה של הלקוחות הפוטנציאליים.

העבודה תהיה הנחת בסיס חזק ויציב שיאפשר צמיחה מהירה (ובתקווה שגם אקספוננציאלית).

עסקים שרוצים לחדור לשווקים חדשים

השירותים שאנחנו מציעים מתאימים גם לעסקים יציבים שעומדים לפני השקת מוצר או שירות לפלח שוק חדש. במקרה כזה, דרושה אסטרטגיית שיווק ברורה שתנחה את הדרך. ממש כמו מגדלור.

יש לא מעט חברות פרסום באינטרנט, אבל רק מעטות יוכלו לספק את אותה תוצאה איכותית. אנחנו כמובן מדברים על תובנות חשובות שמבוססות על מחקרי שוק מקיפים, זיהוי קהל היעד המדויק וכו'.

ארגונים שזקוקים ל"מייק אובר"

יכול להיות שזה עסק מצליח ויכול להיות שזו חברה שמרגישה קצת תקועה כי הצוותים הפנימיים פיתחו סוג של שאננות כלפי מאמצי השיווק. ככה או ככה – טוב שיהיו במרחב זוג עיניים ניטרליות.

אקסקטיב מתחייבת להביא לשולחן נקודת מבט רעננה וחשיבה יצירתית כדי לשבור את השגרה האוטומטית. אין ספק שלפעמים כל מה שדרוש לעסק זה בוסט של אנרגיה חדשה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר