מאמרים וכתבות

קדמו את העסק שלכם בעזרת חברות פרסום ושיווק המתאימות עבורכם

לא כל חברת פרסום תוכל לקדם את כל סוגי העסקים באופן מיטבי. לא לכל עסק תתאים כל חברה לפרסום ולשווק. באיזו צורה תוכלו לקדם את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר? באיזו צורה תוכלו לקדם את העסק שלכם מבחינה עסקית וגם תוך השקעה כספית סבירה? תוכלו להשיג את המטרה אם תבינו את ההבדלים בין חברות פרסום ושיווק שונות ותבחרו את החברה שתתאים לכם, לצורכיכם ולמטרותיכם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

חברות פרסום ושיווק וגודל העסק

יש חברות פרסום ושיווק שנחשבות למובילות בקנה מידה ארצי. לכאורה, אלה הן החברות שצריך לפנות אליהן ללא היסוס. אך האם באמת כך הוא הדבר? מסתבר שלחברות הגדולות ביותר אין כל טעם לפנות אם לא מתכננים מסעות פרסום אגרסיביים, גדולים, שעולים בכסף רב. למרבית העסקים חברות שכאלה בהחלט לא יתאימו ולו מכיוון שאין להם את תקציבי הפרסום המתאימים. אך האם חברה לשיווק שתהיה גדולה פחות יש בהכרח פחות מה להציע? כיום, התשובה שלילית. גם חברות שיווק באינטרנט שאינן הגדולות ביותר תוכלנה להתאים לעסקים שרוצים תוצאות.

פניתם לכמה חברות פרסום שונות? בדקו היטב לא רק מהו הגודל של חברת הפרסום אלא גם מהו הגודל של החברות שהן מספקות להן שירותים. אם יש לכם רשת של חנויות קמעונאיות בפריסה ארצית עדיף לכם להיעזר במשרד המכיר את השוק הקמעונאי ויודע לקדם עסקים בסדר גודל כזה. יש לכם עסק קטן בתחום העיצוב הגרפי ואתם פונים ללקוחות באזור גיאוגרפי מצומצם? עדיף לכם לפנות לחברה שתוכל בהשקעה סבירה לקדם גם עסק קטן. חברה שמתמחה בקמפיינים ברמה לאומית לא ממש תועיל כאן.

לקדם את הבאז

מרגע שנכנס האינטרנט לחיינו והפך לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה, השתנו כללי המשחק. חברות פרסום מתמחות שיודעות את הסוד של שיווק ויראלי באינטרנט יכולות להציע לעסק שלכם יותר – בפחות. שיווק וויראלי לא מבוסס על תקציבי פרסום מפוצצים או על קמפיין טלוויזיוני שמצריך ימי צילום, בימוי והפקה. שיווק מסוג זה מבוסס על היכולת לייצר באז, עניין, באינטרנט וברשתות החברתיות. אם אתם מאמינים שהעסק שלכם יוכל להפיק תועלת מהקידום ברשתות חברתיות – דרושה לכם חברת פרסום שמכירה את העולם הזה מכל הכיוונים.

רותמים את גוגל

גוגל והאינטרנט בכלל יכולים להוות כלי עבודה שווקי ממדרגה ראשונה. אך האם לכל חברה נכון יהיה לבצע את אותם הצעדים באותם השלבים? מובן שלא. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בצורה מצוינת נחוצה לכם חברת פרסום שמגיעה אליכם ברמה האישית. דרושה לכם חברה שמעסיקה יועץ שיווק באינטרנט כדי שאפשר יהיה לתפור למענכם חבילת פרסום, שיווק ומיתוג על פי המידות והתקציב שלכם. שיווק בעזרת גוגל? קידום אורגני? קידום באמצעות אתרי תוכן, שיתוף קישורים ומודעות בתשלום צריכים להיות מיושמים על פי אופי העסק שלכם והמטרות שאתם קובעים להתפתחות העסקית שלכם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

חבילת מיתוג לעסקים

איך תזהו באמת חברות פרסום באינטרנט שנועדו לכם? בדקו עם נציגי החברה לגבי חבילת מיתוג, אנשי קריאטיב, מעצבי אתרים. חברת מיתוג ופרסום שפועלת בצורה מודרנית ומושכלת תשכיל להציע חבילות מיתוג לעסקים במידה הנכונה ותוך יצירת קונספט נאות. אם חשבתם שמיתוג הוא רק הלוגו שלכם ואולי מה שמודפס לכם על נייר המכתבים, בררו כיצד חברות שיווק באינטרנט יוכלו למתג אתכם גם באינטרנט, גם אונליין, גם במרחב המקוון. עסק שממותג נכון, עסק שמבודל ביחס למתחרים ואשר מציג ערך מוסף ללקוח מוכר יותר וגם מצליח יותר.

חברת פרסום טובה ואמינה, תדאג לחקור לעומק את הצרכים האינדיווידואליים של העסק שלכם, להציע אסטרטגיה שתתאים ספציפית בשבילו ותתן לכם הצעת מחיר שתאפשר לכל הצדדים לצאת מורווחים. הצעת מחיר טובה, היא כזאת שתאפשר לתקצב קמפיינים מספיק גדולים ומספיק איכותיים בשביל העסק שלכם, שיניבו תוצאות שיוכלו להביא לכם מספיק לידים או מכירות, בשביל שרמת הרווחיות שלכם תצמח מדי חודש. חשוב לציין שגודל הצעת המחיר לאו דווקא חייב להיות פורפורציונלי לגודל משרד הפרסום שאתם שוקלים לעבוד איתו. זה תלוי גם בגורמים אחרים, כמו סוגי השירותים שנכללים באסטרטגיית הפרסום, מספר העובדים שמעורבים במימושה (יש חברות פרסום שבהן אותו העובד אחראי על ניהול קמפיינים בפייסבוק, בגוגל וקידום אתרים אורגני, לעומת זאת – יש חברות שבהן כל תחום מנוהל על-ידי עובד אחר והתקשורת מתבצעת דרך תקציבאית, לדוגמא), רמת התחרות של התחום של העסק שלכם ועוד. לפני שאתם בוחרים חברה שתעשה לכם פרסום, כדאי לבדוק מספר חברות, להתרשם ממה שכל אחת מהן מציעה ולהזהר מבחירת החברה שנותנת את ההצעת מחיר הזולה ביותר והחברה שנותנת את הצעת המחיר הגבוה ביותר. כמו כן, כדאי לעבור על רשימת הלקוחות הקיימים של החברה ולבדוק את הסקירות שהלקוחות משאירים עבור שירותי הפרסום שהם מקבלים. ברגע שבחרתם את החברה שתדאג לפרסם את העסק שלכם, כמובן שחשוב להשאר עם היד על הדופק ולדאוג לקבל דוחות תקופתיים ולוודא שפעילות העסק שלכם מתחילה לצמוח ושהפרסום משתלם לכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X