מאמרים וכתבות

מיתוג עסקי באינטרנט בעידן הדיגיטלי החדש

מהו מיתוג עסקי באינטרנט ומדוע הוא כל כך חשוב? מדוע מיתוג חייב להתייחס גם לעידן הדיגיטלי החדש? ובכלל, מהי הדרך לשלב את המיתוג הנכון בעסק שלכם? אם לא תענו נכונה על כל השאלות הללו, תתקשו למנף את העסק ולשפר אותו. בלי לדעת לקראת מה אתם הולכים ומה צריך לעשות כדי להגיע לשם, אפשר בקלות להיתקע במקום או אפילו להידרדר לאחור. רוצים להצליח? חישבו מיתוג. חישבו על מיתוג בעידן הדיגיטלי החדש.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג עסקי באינטרנט – מדוע זה חשוב

כל איש צעיר או אישה צעירה, שלמדו תואר בשיווק או במנהל עסקים יגידו לכם שמיתוג הוא שם המשחק. בלי מיתוג, העסק דומה לישות ללא עמוד שדרה. בלי מיתוג, העסק הוא כמו ישות חיוורת, כאשר מסביב יש כל כך הרבה ישויות צבעוניות ומושכות. אז חשוב לבצע מיתוג של העסק גם בעולם הפיזי, אך חשוב לא פחות לבצע מיתוג עסקי באינטרנט. בלי לעשות זאת ובלי לעשות זאת נכון – לא יקדישו לכם מבט נוסף ואת הפתרונות השונים – ימצאו אצל המתחרים.

לא מספיק לבצע מיתוג וליצור זהות עסקית תוך שימוש בסיסמא קליטה, תוך יצירת לוגו מרהיב, בהדפסת ניירת מכתבים או כרטיסי ביקור מעוצבים. בעידן הדיגיטלי החדש מיתוג עסקי חייב להתנהל היטב ולהיעשות גם אופליין וגם אונליין. המיתוג חייב לבוא לידי במסרים שיווקיים, בתכנים המקושרים עם העסק בדף הבית, באתרי המוצרים שבחנות המקוונת. אפשר בהחלט למתג קווי מוצרים ואפילו שם של מפעל, אבל בלי לעגן כל זאת בזהות דיגיטלית ברורה ומובחנת, הרבה לקוחות פוטנציאליים בכלל לא ידעו שאתם קיימים. אתם פשוט תעברו מתחת לרדאר שלהם וגם אם יתקלו בכם פה ושם – לא יזכרו אתכם. את כל זה, המיתוג באינטרנט מתקן.

העולם שחי ברשת

בניית מותג אפשרית כיום לא רק לישויות עסקיות אלא גם לאנשים בודדים ולאנשים המייצגים דבר מה (ישות מדינית, פוליטית, ניהולית). אפשר בקלות לבצע מהלכי מיתוג אישי באינטרנט, ממש כפי שאפשר למתג עסקים, ארגונים, מדינות, גופים התנדבותיים וכיוצא באלה. אך מדוע בכלל להקדיש את תשומת הלב הרבה לאינטרנט? מכיוון שכולם כיום חיים שם, באינטרנט אנשים גולשים, באינטרנט אנשים מחפשים מידע, באינטרנט הם מוצאים חברים, בני זוג, מוסדות חינוך, בתים חדשים, הזדמנויות חדשות.

והעידן הדיגיטלי, כפי שתגיד כל חברת מיתוג שמכבדת את עצמה, לא מסתיים רק בכך. העידן החדש במונחים דיגיטליים עובר להיות נייד, כמעט לביש. יותר ויותר אנשים גולשים בסלולר או בטאבלט. רבים כבר נטשו את האינטרנט הרגיל ועבור למובייל. אז כאשר עושים מהלכי מיתוג, כאשר רוצים לפרסם כמו שצריך, הפתרון המתגבש הוא הפתרון הרספונסיבי. זה שהולך עם כל מכשירי הקצה – מחשב נייח ומחשב נייד, סלולר של אפל או מכשיר של אנדרואיד, טאבלט בעל מסך גדול או זה הבינוני.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג שנותן תוצאות

כיצד עליכם לשלב את מהלכי המיתוג היעילים, באינטרנט של העת הדיגיטלית? חברות שיווק ופרסום רציניות לא ימהרו למתג אתכם, בלי להבין מהי האסטרטגיה המניעה אתכם. המיתוג חייב ליצור ישות אחידה, מסרים יציבים, אסור שיופיעו מסרים סותרים, אלא אם כן מבצעים מיתוג של מוצרים שונים, המיועדים לקהלי יעד שונים. מיתוג נכון ייעשה שימוש לא רק בגוגל אלא גם בפייסבוק. ייעשו מהלכים הכוללים קניית מדיה ומהלכים וויראליים, אך רק כאשר יש להם הצדקה וכאשר הם נחוצים. אז אולי לא נהוג לדבר הרבה על מיתוג יתר, אבל בהחלט יש דבר כזה מיתוג לא יעיל. מתגו נכון, היטב ובאינטרנט – ותראו תוצאות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר