מאמרים וכתבות

פרסום כתבה ממומנת

קיימות המון אפשרויות פרסום באינטרנט, ולא מעט דרכים שבהן תוכלו לקדם את העסק שלכם, ניסיתם את כולן? בדקתם איזה מהאפשרויות עובדת הכי טוב בשבילכם? פתוחים לשמוע על עוד דרך שיכולה להזרים לקוחות חדשים לעסק שלכם?

עולם השיווק הדיגיטלי רחב, יש אינספור מדיות ופלטפורמות שבהן תוכלו לפרסם את המוצר או השירות שהעסק שלכם מציע- אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, גוגל, לינקדין (והרשימה יכולה בעצם לכסות את כל המאמר). העניין הוא, שצריך לדעת לעשות את זה נכון. אנחנו מאמינים שבשביל למשוך את הלקוחות הנכונים אתם צריכים אסטרטגיית שיווק נכונה.

אם אתם בעלי עסקים ששוקלים לפרסם כתבה ממומנת ואין לכם מושג איך למה וכמה- המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

פרסום של כתבה ממומנת

מהי כתבה ממומנת ומה המטרה שלה?

כשמדברים על פרסום ממומן בגוגל קל להתבלבל עם PPC (Pay Per Click)- אז לפני שנצלול לעומק בואו נעשה סדר.

כתבה ממומנת היא כתבה בתשלום שמתפרסמת באחד מהאתרים הגדולים והמוכרים (וואלה, כלכליסט, ישראל היום, ynet, וכו') שמטרתה: לייצר חשיפה, לבסס את תדמית העסק, למשוך טראפיק ולקדם את האתר שלכם בגוגל.

חשיפה– פרסום העסק שלכם באחד האתרים המוכרים יחשוף אתכם בפני גולשים חדשים שלא ידעו על קיומכם. בכל יום גולשים באתרים האלה עשרות ומאות אלפי בני אדם.

ביסוס תדמית– האתרים המובילים משמשים כמותג, לא סתם כל כך הרבה אנשים נמשכים לגלישה בהם. כתבה ממומנת (או סדרת כתבות) באחד האתרים האלה תתרום בביסוס התדמית שלכם בעיניי לקוחות פוטנציאלים כעסק לגיטימי שמוכר מוצרים איכותיים.

משיכת טראפיק– כתבה ממומנת (מסקרנת ומעוררת עניין) באתר גדול יכולה למשוך גולשים ישירות אל האתר של העסק שלכם.

SEO– כל בעל עסק עם אתר יודע שכדי לקדם את האתר בגוגל צריך להשקיע מאמצים רבים בפרסום תוכן איכותי. אף אחד לא יודע איך האלגוריתם של גוגל עובד (כשזה מגיע לקידום אורגני אפשר רק לנחש). אבל ידוע שגוגל "סומכת" על אתרים עם טראפיק גבוה, היא מסמנת אותם כאתרים איכותיים. אם הלינק שלכם יתפרסם באחד האתרים האלה, זה ייתן לגוגל מעין אסמכתא שגם האתר שלכם איכותי וזה יעודד גם את קידום האתר שלכם.

לאיזה סוגי עסקים פרסום ממומן כזה הכי אפקטיבי?

יש כמה סוגי עסקים ששווה להם לשקול פרסום כתבה ממומנת.

עסקים חדשים– עסק חדש שרוצה ליצור באז סביבו ולקבל בוסט של לידים בשביל ההתחלה.

עסק קיים לפני השקה– כתבות ממומנות יעילות במיוחד אם מדובר בימים שלפני השקת מוצר או שירות חדש שעסק מוכר רוצה לקדם.

עסק שמוכר מוצר עונתי– לעסקים שמציעים מוצרים עונתיים יש חלון זמן קצר שבתוכו הם צריכים גם לשווק, גם לייצר וגם למכור. פרסום כתבה ממומנת יכול לעזור עם חשיפת המוצר והגברת הסקרנות סביבו.

עסק שפנוי לקבל לקוחות חדשים– אם העסק משווק בפלטפורמות השונות אבל עדין לא מרגיש שהוא מנצל את כל הפוטנציאל שלו, כנראה שהוא פנוי לקבל עוד לידים שיכולים להבשיל ללקוחות משלמים.

למה לבחור בכתבה ממומנת על פני אפיקי שיווק אחרים?

היתרון הגדול הוא הבוסט שהכתבה מספקת, זה פרסום מידי. קידום אורגני בגוגל למשל יכול לקחת שנים. בכל מקרה, כשזה מגיע לשיווק חשוב לשלב גם וגם וגם. אין שיטת שיווק אחת שעובדת, המעטפת השיווקית צריכה להקיף את העסק מכל הכיוונים. אם הכתבה הממומנת תניע גולשים להיכנס לאתר שלכם אבל הם לא יוכלו למצוא בתוכו תוכן שימשוך אותם לבצע רכישה, פספסתם את המטרה.

לא יודעים את המתכון המדויק לשיווק שהוא גם וגם וגם?

אנחנו EXACTIVE, משרד פרסום דיגיטלי שידע לשווק את העסק שלך בצורה נכונה שתמשוך לקוחות ותגדיל מכירות. בואו נדבר על זה לעומק בטלפון?

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר