מאמרים וכתבות

פרסום ושיווק דיגיטלי בעקבות הקורונה

אם אתם עוד בוחנים אפשרויות פרסום באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם לפרוח בדיגיטל!

אין ספק שאת השפעות הקורונה אנחנו מרגישים עד עכשיו. היא פשוט פלשה לכל תחום בחיים שלנו. ואם בשנת 2020 היינו בטוחים שאחרי שני סגרים היא הולכת להיעלם, טעינו ובגדול.

את הנזק המרכזי שלה, הקורונה עשתה דווקא במגזר העסקי- עסקים נסגרו, יש מחסור גדול בעובדים. אבל יחד עם כל אלו, צצו גם הזדמנויות שעלינו כבעלי עסקים לנצל. ובמאמר הזה נדבר על כולן.

השפעות הקורונה על הפעילות העסקית

נראה שהקורונה ניסתה להפוך אותנו בכוח ליצורים לא חברתיים. במהלך כל התקופה, החברים הכי טובים שלנו היו המסכים. טלוויזיה, מחשבים ניידים, סמארטפונים. כאילו שלפני זה לא היינו מספיק מכורים.

אז איך אנחנו יכולים להשתמש במידע הזה לטובת העסק שלנו?

הקורונה הובילה את כולנו לשנות את הרגלי הצריכה שלנו. אם בעבר, רובנו (או לפחות חלקנו) העדפנו להגיע לחנות הפיזית ולקנות שם את המוצרים, היום כמעט כל העסקאות מתבצעות באונליין. נכון שלא רק הקורונה "אשמה", אלא כל העולם נע לכיוון ההתחדשות. והמהלך הזה דורש מאיתנו לבצע כמה כיוונונים שיווקיים.

לא מעט חברות כבר התחילו להתאים את הפלטפורמות לקנייה אינטרנטית, להציע מבצעים מיוחדים, לשדרג את חוויית הלקוח, ולספק גם משלוחים מהירים. איפה אתם בכל הסיפור?

גם אם אתם מנהלים אתר איקומרס וגם אם חנות פיזית. פרסום אינטרנטי חייב להיות חלק מהתוכנית השיווקית שלכם. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טיקטוק, יוטיוב, יו ניים איט. קהל היעד שלכם ככל הנראה מסתובב לא מעט בפלטפורמות האלו, וכדאי שהעסק שלכם יפגין שם נוכחות.

ידעתם שאדם ממוצע גולש ברשתות החברתיות כמה שעות ביום? זה נתון מטורף. וכיום, אנחנו יכולים לראות שלא מדובר רק באנשים צעירים. גם המבוגרים שבינינו מתחילים להסתגל לקדמה ולצרוך מידע ותוכן באינטרנט באופן קבוע.

זה מלמד אותנו שהיום אין כמעט עסק שאין לו מקום בדיגיטל. גם קהלי יעד של עסקים פיזיים מסתובבים בדיגיטל, וחשוב מאוד שהם יתחילו להיכנס לעניינים.

פרסום ושיווק דיגיטלי בעקבות הקורונה

אז איך אפשר להתחיל לפרסם באינטרנט בצורה נכונה?

אנחנו שמחים ששאלתם. זה אומר שאתם מתקדמים לכיוון הנכון. עכשיו שלא תטעו, זה לא שאין לכם ברירה. אבל מעבר לפרסום בדיגיטל אומר שאתם מסרבים להישאר מאחור. אי אפשר להילחם בטכנולוגיה, היא כאן כדי להישאר, היא כל הזמן מתקדמת וכדאי שהעסק שלכם יתחיל לעמוד בקצב.

יש לא מעט עסקים שבוחרים לעשות את זה באופן עצמאי. ההמלצה שלנו? היעזרו בשירותיה של חברת פרסום דיגיטלי. לא כי אנחנו חושבים שלא תדעו לשווק את עצמכם כמו שצריך, אלא כי שיווק אפקטיבי לוקח זמן וסבלנות. ולכם יש עבודה לעשות- לנהל את העסק.

אנשי המקצוע הנכונים יוכלו לעזור לכם לבנות תוכנית שיווקית מא' עד ת'. החל מזיהוי קהל היעד הספציפי, דרך הקמת הקמפיינים בכל הפלטפורמות, ועד ניתוח הנתונים והאופטימיזציה. וכשלכל אלה מתלווים גם יחס אישי ומקצועיות, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

חשוב שכל הנכסים הדיגיטליים שלכם ידברו את אותה שפה שיווקית, ויעבירו את "עוברי האורח" שלכם דרך משפכים שיווקיים שבסופם הם יהפכו ללקוחות משלמים. חשוב שהמותג שלכם יישאר במודעות של קהל היעד שלכם. חשוב שתראו ללקוחות הקיימים שלכם שאתם עסק מתקדם שאפשר ליצור איתו קשר באונליין. וחשוב ביותר שתבינו ששיווק הוא ריצה למרחקים ארוכים.

משרד פרסום איכותי יוכל להציע לכם את כל השירותים שאתם צריכים כדי להפגין נוכחות איכותית ברשת.

עוד לא אמרנו שלום, אז אהלן! הגעתם ל-EXACTIVE, משרד פרסום אונליין שידע לעזור לכם לנווט את העסק גם בימי קורונה (וגם אחריה כמובן).

אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שידעו לבנות ביחד איתכם את התוכנית השיווקית המנצחת שלכם, ולהוציא אותה לפועל בהצלחה.

אצלנו במשרד, אנחנו מבינים שלכל מותג יש את הצרכים שלו ואת הדרך השיווקית שבה הוא צריך לצעוד. כבר מעל לעשור שאנחנו עוזרים לחברות מובילות במשק למקסם תקציבי שיווק, להגדיל מכירות ולקצור רווחים.

זה מה שנוכל לעשות גם עבור העסק שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם לצאת למסע שיווקי מטורף ביחד איתנו.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר