מאמרים וכתבות

רוצים למתג מחדש את העסק? אנחנו כאן בשבילכם!

אז, אתם רוצים למתג מחדש את העסק, ואין לכם מושג מאיפה להתחיל. יכול להיות שדיברתם כבר עם כמה משרדי מיתוג, אבל אף אחד לא הרגיש לכם נכון. ובכן, אם זה המצב, אתם יכולים להפסיק לחפש – אנחנו כאן בשבילכם!

רוצים למתג מחדש את העסק? אנחנו כאן בשבילכם!

התחרות על לקוחות בין עסקים הולכת וגדלה משנה לשנה. ואם פעם, רק קומץ קטן של עסקים היה מתעניין בנושאים כמו מיתוג חכם או נוכחות במדיה החברתית, היום המצב שונה. יותר ויותר עסקים מתחילים להבין שכדאי להם להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי למנף את הפוטנציאל שלהם.

אבל, כמובן, יש שלבים בדרך להצלחה. לפני שאתם מתחילים להפיץ את הבשורה של העסק שלכם, רצוי שיהיה לכם מיתוג מושלם. אחד כזה שיהווה בסיס חזק.

אל תייסרו את עצמכם על החלטות שקיבלתם בעבר. זכרו שכל צעד שעשיתם היה בזמנו הצעד הטוב ביותר. העסק שלכם הלך והשתדרג, וזה לגמרי לגיטימי אם הקונספט המיתוגי כבר לא עובד.

לא מרוצים מהלוגו, השם, או הצבעים שמייצגים את העסק שלכם? לא אוהבים את איך שהאתר או הדפים העסקיים שלכם נראים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה תקבלו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

החשיבות של מיתוג נכון לעסק

אי אפשר להתווכח עם זה, בני אדם מסתכלים בקנקן לפני שהם בודקים מה יש בו. וזה מבחינתנו משפט שמסכם הכל.

מיתוג עסקי הוא המראה החיצוני של העסק שלכם, הפגישה הראשונה הזו ביניכם לבין לקוחות פוטנציאליים, שתכריע האם יהיה דייט שני או לא. או במילים אחרות, אם הם יחליטו לרכוש מכם או שילכו לחפש את עצמם אצל המתחרים.

אנחנו יודעים שזה נשמע שטחי, אבל תאמינו לנו שמסתתרים מאחורי החזות החיצונים עניינים עמוקים למדי.

הרי אותה עטיפה חיצונית, אותו אלמנט ויזואלי, גורמים לנו להרגיש דברים שהמוח לא יכול להסביר. המטרה היא לגרום למיתוג החדש שלכם לעורר בלקוחות פוטנציאליים רגשות חיוביים.

צריך לקחת בחשבון גם את התרחיש ההפוך. מיתוג לא מדויק, שלא מעביר את המהות של העסק, יכול לפגוע בפעילות שלו.

אלה העקרונות שעליהם אנחנו מניחים את כל מערך השיווק הדיגיטלי. המיתוג בעצם יקבע איך האתר והעמודים העסקיים שלכם ייראו, באיזה שפה תשתמשו כדי להעביר מסרים ללקוחות ועוד.

3 טיפים למיתוג העסק מחדש

שיווק דיגיטלי יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל. הוא צריך להיות חד ומדויק, ולכן דורש הבנה עמוקה בתחום. מיתוג עסקים הוא חלק בלתי נפרד מהליך שיווק, כבר הסכמנו למעלה.

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:

עשו סיעור מוחות – אתם יודעים שהמיתוג הקיים שלכם לא עובד ואנחנו בטוחים שיש לכם מלא רעיונות חדשים. פתחו דף ריק במחברת והתחילו לכתוב כל מה שקופץ לכם לראש: רעיונות לשמות, צורות ללוגו, צבעים.

בצורה הזו תוכלו להנות מרעיונות מפתיעים שנשלפו ישירות מהתת מודע, ולפנות מקום ובלגן במוח. תנו לזה הזדמנות!

הכירו את הלקוחות שלכם – בסופו של יום, העסק שלכם מספק שירותים או מוצרים שמוכוונים ישירות לקהל יעד ספציפי. עסק צריך להכיר את קהל היעד שלו כמו את כף ידו. היכרות מעמיקה תאפשר לכם להבין איך לדבר אליו, איך למשוך אותו, איך לעזור לו, ואולי אפילו איך לשנות לו את החיים.

בחרו לעבוד עם מקצוענים – אתם לא חייבים לעשות הכל לבד, אתם לא סופרמן. אתם צריכים להתמקד בניהול של העסק. אם אתם רוצים להנות ממיתוג מקצועי, מומלץ לתת את המושכות למשרד פרסום שמבין עניין.

יש מצב שבתחילת דרככם עיצבתם לוגו חינמי בקנווה, המצאתם איזה שים ונתתם גז. היום אתם במקום שונה, הגיע הזמן להתחיל להתייחס לעסק שלכם בכבוד שמגיע לו.

איך אנחנו יכולים לעזור?

היי, אנחנו אקסקטיב מרקטינג, משרד מיתוג וסוכנות שיווק דיגיטלי!

בשנים האחרונות עזרנו למגוון חברות ועסקים להגדיל את הפעילות שלהם על ידי שירותי פרסום איכותיים.

נשמח לעזור גם לכם למצוא את הייחודיות של העסק, ולהביא אותה לידי ביטוי במיתוג מחדש.

דברו איתנו אם אתם רוצים לבלוט בים של עסקים 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר