מאמרים וכתבות

מדוע חשוב להשתמש בפרסום ממומן בגוגל?

גוגל הוא מנוע הפרסום המוביל בעולם, ויש לו נתח שוק של 90 אחוז ויותר בתחום החיפוש (ברוב המדינות). עובדה זו הופכת אותו לכוח שחייבים להתחשב בו, בפרסום בכלל ובפרסום באינטרנט בפרט. נתמקד כעת בסוג הפרסום שנקרא פרסום ממומן בגוגל – מדוע כל כך חשוב להתמקד בו. אילו תועלות הוא מביא וגם כמה דגשים מועילים.

יתרונות של פרסום ממומן בגוגל

תוצאות מהירות באופן מיוחד

מבין רוב שיטות הפרסום אונליין, הפרסום הממומן הוא זה שמביא את התוצאות הכי מהירות. אגב, זה לא מתייחס רק לגוגל, אלא גם לפלטפורמות אחרות כגון למשל פרסום ממומן בפייסבוק. אך נציין כי בגוגל קהל היעד הוא בעיקר אנשים שמחפשים שירותים או מוצרים באופן אקטיבי. במילים אחרות, משיגים תוצאות מהירות בקרב קהל יעד שנחשב ל"בשל" מבחינה שיווקית. לעסקים שרוצים תוצאות מהירות במיוחד, גוגל ובפרט טכניקת הפרסום הממומן בפלטפורמה הזאת, עושה את העבודה היטב.

מדוע חשוב המיקוד בגוגל

אין ספק שיש כל מיני ערוצים פופולריים ברשת. אבל סוכנות פרסום דיגיטל מבהירה כי אין תחליף לגוגל מבחינת הפופולריות של האתר ומנוע חיפוש זה. גוגל היא שער הכניסה לאינטרנט ובפרט לפעולות צרכניות. זו הפלטפורמה המובילה בהבאת טרפיק לאתרים מכל הסוגים והמינים. זו דרך להציע הצעות ערך מהירות, שמופיעות בפני קהל צרכנים עצום בגודלו.

חשיפה מהירה בגוגל ומחוצה לה

יש עוד דבר שאותו מדגיש משרד שיווק דיגיטלי, לעסקים שצריכים שיווק יעיל. הפרסום הממומן בגוגל מביא חשיפה מהירה בכמה דרכים. דרך אחת היא השגת חשיפה ממומנת, בעמודי תוצאות החיפוש עצמם. כלומר, מופיעות מודעות מילים באזור בולט של תוצאות החיפוש. אבל בזה לא מסתיים העניין. בנוסף, ניתן לבנות קמפיינים ממומנים, שבהם מודעה פרסומית או באנר יופיעו באתרים אחרים שפועלים בשיתוף עם גוגל. זאת אומרת שהפרסום הממומן של גוגל עובד גם כאשר גולשים נמצאים באתרי חדשות, באתרי צרכנות, בבלוגים כאלה או אחרים וכדומה.

איך יודעים שהפרסום בגוגל באמת אפקטיבי

אתם יכולים לשמוע המלצות מכאן ועד הודעה חדשה, לגבי חשיבות הפרסום הממומן בגוגל. אבל בשורה התחתונה, תרצו בוודאי לדעת האם זה באמת אפקטיבי ועד כמה זה אפקטיבי. יש לכך תשובה ברורה, הכי אובייקטיבית שיש. גוגל היא כיום אחת מענקי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. חלק עצום מסך ההכנסות שלה מבוסס בצורה כזאת או אחרת על פרסום ממומן. ברגע שכל כך הרבה עסקים, ארגונים, חברות ואחרים מפרסמים בה שוב ושוב, זה אומר שזה עובד. אבל יש להדגיש שנדרש ידע בהפעלת קמפיין שיווק ממומן, שיהיה יעיל בצורה טובה מאוד. זו הסיבה שלרוב נעזרים בחברות פרסום עם התמחות בדיגיטל ובפרט בפלטפורמת גוגל.

דגשים חיוניים בנושא הפרסום הממומן בגוגל

אפשר להצביע על כמה דגשים חיוניים בנושא הפרסום הממומן בגוגל ואיך לעשות אותו אפקטיבי יותר.

  1. תקציב – חשוב להגדיר מראש את תקציב הפרסום שאתם מייעדים לטובת פרסום ממומן. בדרך כלל עבור מודעות במילות מפתח מבוקשות, עלות המודעה תהיה גבוהה יותר.
  2. הקלקות עם תוצאות – חשוב לתכנן את המודעות בצורה כזאת שצפייה תייצר מקסימום הקלקה. אבל זה לא מספיק. יש צורך שההקלה תהיה של לקוחות רלוונטיים. אין ערך בהקלה על מודעה של לקוח שלא הבין את המודעה ובעצם לא צריך את המענה כרגע.
  3. חשיפה – לפעמים עושים שימוש בפרסום הממומן, לא רק כדי להניע הקלקות. חברה או מותג יכולים להריץ פרסום ממומן, שנועד להגדיל חשיפה לשם של מותג חדש או למוצר שאמור להגיע בקרוב.
עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר