מאמרים וכתבות

סוכנות פרסום דיגיטלי

סוכנויות פרסום קיימות בארץ עוד לפני קום המדינה, משנות ה-30 של המאה הקודמת. היום אנחנו חיים בעולם דיגיטלי ולכן באופן טבעי בעלי עסקים זקוקים לשירות של סוכנות פרסום דיגיטלי – כלומר סוכנות שתחום המומחיות שלה הוא פרסום במרחב הדיגיטלי על שלל האפשרויות שהוא מציע לנו. בעמוד זה תמצאו הסברים אודות ההתמחויות השונות של סוכנות כזו ופירוט של כל הדרכים שבהן היא מסייעת לעסקים לצמוח בקצב מרשים.

ההתמחויות העיקריות של סוכנות פרסום דיגיטלי

פרסום דיגיטלי, כלומר פרסום שמתבצע ברובו המכריע באינטרנט, כולל מגוון רחב מאוד של אפיקי פעולה. בהתאם פועל בכל משרד פרסום אינטרנטי צוות נרחב, שמשלב תחומי ידע שונים. 4 האפיקים המרכזיים הם:

א. בניית אתרים

שיווק עסק במרחב הדיגיטלי נשען במידה רבה על אתר. בחלק מהמקרים האתר מהווה גם חנות לכל דבר, תוספת לסניפ/ים שבמרחב הפיזי ולפעמים גם מקור המכירות העיקרי או היחידי. בכל מקרה האתר הוא מרכיב מרכזי בכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק, ולכן חשוב לבנות אותו באופן המקצועי ביותר – כך שיעביר את המסרים הנכונים באופן האפקטיבי ביותר.

בהתאם תמצאו בסוכנות פרסום דיגיטלי אנשי מקצוע שהמומחיות שלהם היא עיצוב אתרים ובניית אתרים.

ב. קידום אתרים

על-מנת שהאתר ייחשף לעיניים רבות ככל האפשר, ובפרט של לקוחות פוטנציאליים, נדרש כמעט תמיד גם קידום. לצורך פעולה זו יכלול משרד שיווק דיגיטלי גם מקדם אתרים – שכן מדובר במיומנות ספציפית מאוד ובתחום שמשתנה כל הזמן בעקבות השינויים באלגוריתם של גוגל ולכן יש צורך בבקיאות של ממש.

קידום האתרים כולל מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, חקר שוק, פעולות שונות באתר (גם בהיבט הטכני וגם בהיבט התוכני), בניית פרופיל קישורים מאתרים בעלי סמכות ועוד.

ג. שיווק ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות מהוות גם זירת פרסום שעשויה להיות אפקטיבית מאוד – בתנאי שפועלים בה בחוכמה, בהתאם למאפייני העסק וגם לדגשים הייחודיים של כל רשת. בפרט כדאי למנף את השימוש הנרחב של כולנו בפייסבוק ובאינסטגרם לטובת מיתוג העסק, יצירת אינטראקציות עם לקוחות ומתעניינים ועל בסיס זה הגדלת המכירות.

ד. רכש מדיה

במשרדי הפרסום של פעם מחלקת רכש המדיה קנתה שטחי פרסום בעיתונות המודפסת, זכויות שימוש בשלטי חוצות, משבצות של פרסומות בתוכניות רדיו וטלוויזיה וגם פרסום בקולנוע היה אופציה. היום, בעידן הקמפיינים האינטרנטיים, על-מנת לממש אסטרטגיית שיווק ופרסום באינטרנט, נדרש רכש מדיה מדויק במרחב הדיגיטלי. מחלקת רכש מדיה שעובדת באופן מושכל מבטיחה מיצוי מלא של כל תקציב שיווק, בין אם מדובר על קמפיין נקודתי וממוקד ובין אם על קמפיין ארוך טווח.

סוכנות פרסום דיגיטלי

איך משרד פרסום דיגיטלי מקדם גם את העסק שלך?

הנתח של הדיגיטל בכלל עוגת הפרסום נמצא במגמת עלייה מתמדת. בשנת 2020 תקציבי השיווק בדיגיטל היו 44% מתוך סך תקציבי השיווק, כשלטלוויזיה למשל הוקצו רק 39% ולעיתונות המודפסת – רק 8%. לשם השוואה, ב-2010, סך הכל 10 שנים קודם לכן, הנתח של הטלוויזיה היה 42%, העיתונות המודפסת משכה 31% מתקציבי הפרסום והאינטרנט הגיע ל-16% – כלומר תוך עשור מדובר על זינוק של כמעט פי 3!

המסקנה ברורה: אם כולם מפרסמים בדיגיטל, גם אתם חייבים לעשות זאת. ויש עוד סיבה – הפרסום באינטרנט מאפשר בקרה רציפה על כל קמפיין ובהתאם השבחת האסטרטגיה הראשונית תוך כדי תנועה. הנתונים המקיפים לגבי כל מרכיב בשיווק הדיגיטלי והמידיות של הפידבקים מאפשרים לחלק את המשאבים באופן אופטימלי כך שהם יגיעו לאפיקים הטובים ביותר עבור כל עסק. על-מנת לממש את הפוטנציאל, כוללת סוכנות פרסום דיגיטלי גם אנשי אסטרטגיה שמתווים את הדרך לשאר אנשי המקצוע.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר