מאמרים וכתבות

משרד פרסום מומלץ

במאה ה-21 כבר ברור למרבית בעלי העסקים שללא שיווק מדויק ומקצועי קשה, ואולי אפילו בלתי אפשרי, להצליח. ברוב הענפים התחרות קשה, רף הציפיות של הלקוחות עולה בהתמדה ובעידן של אינספור גירויים מכל הסוגים שמציפים את כולנו מכל הכיוונים רק בעזרת משרד פרסום מומלץ ניתן להגיע אל קהל היעד הנכון עם המסרים המשכנעים. השאלה היא כמובן איך לבחור משרד פרסום כזה, ובעמוד זה תמצאו את הפרמטרים העיקריים להשוואה בין כל האופציות ולקבלת ההחלטה האופטימלית.

ניסיון משמעותי בשיווק דיגיטלי

איגוד השיווק הישראלי וקבוצת יפעת בקרת פרסום בוחנים באופן קבוע כיצד מתחלקת ההשקעה בשיווק בין כל האפיקים הרלוונטיים (טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, עיתונות מודפסת ועוד). מבט חטוף בתוצאות – שנקראות גם עוגת הפרסום – מגלה שינויים דרמטיים לאורך העשור האחרון. בשנת 2012, לדוגמה, הנתח של הטלוויזיה בעוגה הנ"ל היה 42%, העיתונות המודפסת משכה אליה 29% מהתקציבים והדיגיטל עמד על 16%. ב-2020 התמונה כבר אחרת לגמרי, כשהדיגיטל ניצב במקום הראשון עם לא פחות מ-44% מההשקעה בפרסום – כלומר זינוק של פי 3 בחלק היחסי תוך פחות מעשור!

המסקנה המתבקשת היא שרק משרד פרסום אונליין, כלומר משרד שכבר צבר ניסיון משמעותי בשיווק בדיגיטל, יכול להבטיח לכם מיצוי מלא של תקציב השיווק – להבטיח וגם לקיים.

משרד פרסום מומלץ

הגודל של המשרד

אם אתם שטראוס או בנק כזה או אחר, אתם זקוקים למשרד פרסום גדול כדי למלא את כל הצרכים הפרסומיים שלכם. לעומת זאת אם אתם עסק קטן או בינוני, הכתובת הנכונה עבורכם היא משרדי פרסום קטנים. הסיבה לכך פשוטה: בפירמות הגדולות יודעים לספק מענה טוב מאוד לתאגידים הענקיים ולחברות בעלות תקציבי השיווק העצומים בגודלם. הם אמונים על הפקת פרסומות וגם על שילוט חוצות שמטבעם מושכים הרבה תשומת לב – אבל מן הסתם הם לא רלוונטיים מבחינתכם.

משרד פרסום קטן יודע לספק מענה מצוין לעסקים בגודל דומה וגם לעסקים הבינוניים. בנוסף, הוא מסוגל להתחייב לזמינות גבוהה ולשירות קשוב ומושקע, וזאת משום שאתם לא מתחרים על תשומת הלב של אנשי המשרד מול גוף כמו אסם או משרד החינוך.

המלצות אמינות

דרך נוספת לבחור בין כל משרדי הפרסום שמציעים מגוון רחב של שירותים – ובפרט קידום אתרים, פרסום ברשתות חברתיות, רכש מדיה, פיתוח אפליקציות ועוד ועוד – היא להסתמך על המלצות ספציפיות.

כשמבקשים המלצות, כדאי מאוד להעדיף המלצות ממקור ראשון – כלומר לא מהסוג של "חבר שלי עבד עם משרד XXX והם הטיסו לו את העסק", אלא "מאוד אהבתי את שיתוף הפעולה עם משרד YYY, וקיבלתי מהם תמורה מלאה לכסף".

כמו כן מומלץ בחום לא להסתפק בהמלצות כלליות, אלא לשאול את הממליצים למה בעצם הם חושבים שמשרד הפרסום שעזר להם יעזור גם לכם. אם יש מאפיינים דומים בין העסק שלכם לזה של הממליצים, בהחלט ייתכן שאותו משרד פרסום מומלץ הוא המתאים לכם ביותר.

המודל לפיו מתומחר השירות

חלק ממשרדי הפרסום מפרידים את התשלום שהם מקבלים מתקציב הפרסום עצמו, כלומר זה שאותו יש לשלם לפלטפורמות השונות לצורך הפעלת הקמפיינים (למשל גוגל, פייסבוק וכו'). לעומת זאת ישנם משרדי מיתוג שאצלם דמי הניהול מוגדרים כאחוז מסוים מהתקציב הכללי. במרבית המקרים המודל הראשון הוא הנכון יותר עבור בעלי העסקים, שיכולים לקבל תמונת מצב מדויקת, בשקיפות מלאה, לגבי ההשקעה שלהם.

פרמטר נוסף שכדאי לייחס לו משקל בהחלטה הסופית הוא האינטואיציה שלכם – תמיד כדאי להתנהל מול אנשי פרסום שאתם מרגישים איתם בנוח, ושאתם סומכים עליהם בלב שלם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר