מאמרים וכתבות

טיפים לבחירת משרד פרסום

פרסום אפקטיבי הוא כמו דלק באוקטן גבוה עבור מכונית משובחת. הפרסום הוא מה שמניע את העסק קדימה. משרדי פרסום הם הגורם שמצמיח עסקים ויוצר להם בסיס איתן של הכנסות. אם הפרסום טוב, הפעילות העסקית צומחת ולקוחות חדשים כל הזמן מגיעים. אם הפרסום פחות טוב, זה אומר שמשקיעים כסף ומקבלים תוצאות לא הכי מוצלחות. ולכן, לא מספיק להחליט שרוצים לקחת את הפרסום העסקי צעד גדול קדימה. חשוב לא פחות לבחור בצורה חכמה את משרד הפרסום שאיתו תעבדו מכאן ואילך. קבלו שלושה טיפים לקראת תוצאות עסקיות ומכירות טובים יותר.

מה הם הפרמטרים לבחירת משרד פרסום

1.    ניסיון בתחום הפרסום הדיגיטלי

האינטרנט הוא לא עוד נישה אחת מיני רבות. אפשר לומר בכל האחריות כי הנישה הצומחת ביותר בתחום הפרסום – זו הנישה הדיגיטלית. יכול להיות שחלק מתקציב הפרסום שלכם יושקע בערוצים שאינם ברשת (נניח במקומונים או פליירים), זה לא בהכרח דבר שגוי. יחד עם זאת חשוב שאיש הפרסום שלכם ידע ליצור לכם נוכחות פרסומית בערוצים מקוונים כי שם מתקיימת הפעילות המסחרית והשיווקית העיקרית כיום. משום כך, וודאו כי משרד הפרסום שאליו אתם פונים הינו בעל מומחיות בפרסום דיגיטלי (פעילות שנקראת לפעמים ניו מדיה). וודאו שמדובר במשרד שבו ישנה המומחיות והניסיון בעיקר בזירות הכי חזקות, שם יש הרבה טרפיק ותנועת גולשים. משרד שיש לו המון ניסיון עם פרסום ממומן בגוגל וגם בקיאות רחבה בזירות אחרות כמו פייסבוק, מהווה בחירה טובה. כמובן שאם קהל היעד שלכם הוא גלובלי ולא רק ישראלי, שימו לב כי המשרד בקיא ומנוסה בפרסום לקהלי יעד בחו"ל. פניה לקהלי יעד בשווקים שונים, היא מיומנות בפני עצמה. צורת המודעה, אופן הניסוח, אפילו מילות המפתח ופיצ'רים נוספים, אינם זהים בכל המדינות. 

2.    הבנה עמוקה בענף שבו העסק שלכם פועל

הבנה בפלטפורמות דיגיטליות ויכולת גבוהה להשיק קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל, זה דבר חשוב. אבל צריך לזכור כי שיווק זה יותר מטכניקות פרסומיות כאלה או אחרות. אפילו אם אתם מחפשים סוכנות פרסום דיגיטל, אתם חייבים לשים לב לדגשים כלליים בשיווק ובפרסום. נדרש משרד פרסום עם הבנה עמוקה בענף שבו העסק שלכם פועל. זה במיוחד בעל ערך כאשר אתם פונים לנישה מאוד מסוימת של לקוחות. יש ערך מוסף עצום במשרד פרסום שכבר עבד עם לקוחות שפועלים בנישה שלכם. משרד פרסום שמבין את הענף, מבין את צרכי הלקוחות הסופיים, ישיק קמפיינים מאוד מדויקים ויעילים. זאת ועוד, הבנה של ענף מסחרי לעומק, נותנת ייתרון תחרותי עצום על פני עסקים שנעזרים בפרסומאים שמבינים פרסום ברמת הבסיס אך פחות בקיאים בענף כזה או אחר. משרד פרסום שישכיל לבנות קמפיינים יעילים מסוג אחד בתחום הרכב וקמפיינים יעילים מסוג אחר לגמרי לצורך קידום בענף מוצרי הטיפוח (רק לשם הדוגמא, כמובן), מביא ערך מקסימלי מבחינה שיווקית.

3.    מענה אישי וזמינות גבוהה

הטיפ השלישי וכמובן לא האחרון בחשיבותו הוא היחס והמענה. משרד שיווק דיגיטלי שיודע לספק ללקוחותיו מענה אישי וזמינות גבוהה, יהיה מחויב לתהליך עבודה נכון יותר. מענה אישי, זה אומר שבמשרד הפרסום ילמדו היטב את העסק שלכם, מהם החוזקות שלו, אילו דגשים להבליט, איזה מיתוג לייצר, ואיזה "באז" לבנות. פרסום הוא תהליך מתמשך וזה משהו שמתקיים במיטבו, בשיתוף פעולה בין מומחי הפרסום לבין בעלי עסקים. הקשר האישי והיחס האישי, הם אלה שתורמים לאווירה נעימה אך גם להשקת קמפיינים טובים יותר, עם תוצאות מאוד חזקות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר