מאמרים וכתבות

מה הם היתרונות בשיווק ופרסום לעסק?

החשיבות שיש בפרסום ושיווק לעסקים, איננה מוטלת בספק. עסקים שלא משקיעים בתבונה בפרסום ובשיווק, משלמים על כך מחיר יקר. כדי לעשות סדר, נסביר על כמה מהיתרונות החשובים ביותר. מטבע הדברים, נתרכז גם בפתרונות מודרניים, של שיווק ופרסום באינטרנט. כך תזניקו את העסק שלכם לגבהים חדשים.

היתרונות בשיווק ופרסום לעסק

חשיפה למוצרים שאתה רוצה למכור

אחת המטרות הבסיסיות אך גם החשובות ביותר של פרסום עסקי, זה להציג לקהל הרחב את המוצרים שלך. בעזרת פרסום ממומן בגוגל תוכל ליידע ציבור רחב של אנשים, אילו מוצרים יוכלו למצוא בעסק שלך. אבל חשוב לשים לב שפרסום טוב באמת לא רק יאמר שמוצר כזה או אחר קיים במלאי. פרסום מצטיין ידע לתאר ללקוחות את התועלות שהם יקבלו ממוצר כזה או ממוצר אחר. אנשים שמבינים שמוצר מסוים יניב להם תועלת אחת או כמה תועלות חשובות, הם בעלי סיכוי גבוה לקנות.

בידול, תשומת לב בשוק תחרותי

יתכן מאוד שהעסק שלך יציע שירות או מוצר מסוים, שהם ייחודיים מאוד. אבל יש אפשרות, והיא סבירה ביותר, שיהיו לך לא מעט מתחרים שמציעים מוצרים דומים או אפילו זהים. ופה מגיע יתרון נוסף וחשוב מאוד, של שיווק ושל פרסום ממומן בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות. שיווק שבונים בצורה יעילה, חותר להשיג בידול. זאת אומרת, מיידעים את האנשים במה המוצרים או השירותים שלך נותנים יותר, ביחס למתחרים. התמורה יכולה להימדד במחירים יותר נוחים, בהנחות שוות, בתכונות מיוחדות או באיכות יוצאת מן הכלל. בידול בין מוצרים זהים, יכול לשים דגש על היבטים של אמינות, שירות לקוחות וכדומה.

פרסום שבונה מוניטין

לצד היתרון של פרסום להשגת חשיפה וגידול מהיר במכירות, ישנו יתרון נוסף, ארוך טווח. משרד שיווק דיגיטלי ממליץ להקצות חלק מתקציב הפרסום, לשיווק שמחזק את המוניטין העסקי. בניית מוניטין היא פעולה שלוקחת זמן. את הפירות קוצרים לאחר זמן, אבל זה משתלם. מוניטין בונה מותג חזק. מוניטין, יוצר קהל לקוחות נאמן. מוניטין עסקי שמחוזק על ידי פרסום, תופס נתח שוק ומעודד רכישות חוזרות, של לקוחות נאמנים.

הגדלת המכירות באזורים גיאוגרפיים נוספים

פעם, עסקים קטנים התמקדו בעיקר בשיווק לשוק מקומי, באזור מצומצם יחסית. רק מותגים ענקיים השקיעו במסעות פרסום כלל ארציים. כיום, מסביר משרד פרסום בגוגל, העולם הפך לקטן. אפילו עסקים קטנים, שואפים ויכולים להגיע לקהל יעד מכל הארץ. פרסום בעידן הדיגיטלי, יכול אך לא חייב להתמקד בקהל מטרה מקומי. בעוד שלחלק מעסקים זה דבר הגיוני (למשל אצל קוסמטיקאיות, מעצבי שיער, חנויות שכונתיות), לא תמיד זה כך. כאשר מדובר על עסקים שמוכרים ברשת, למשל, אין שום סיבה שלא לפנות בפרסום לאנשים מכל הארץ. בעזרת פרסום ממוקד, ניתן לפלח את הציבור ולהעביר מודעות ופרסומות, לקהל יעד מדויק. למשל, פנייה לנשים בגילאי 20 – 25 או פניה להורים לילדים, פרסום ממוקד לעיני גיל הזהב או פרסום שפונה לזוגות מכל הארץ, שמתחתנים בקרוב, פרסום לחובבי מכוניות ועוד.

הזנקת עסקים חדשים ובניית מותגים חזקים

ניתן להצביע על עוד המון יתרונות בשווק ובפרסום למגזר העסקי. פרסום יכול לסייע בהזנקה של עסקים חדשים. קמפיינים ממוקדים, עם מיקוד בניו מדיה, יוכלו לייצר מכירות נאות, אפילו סמוך למועד השקת העסק החדש. בעזרת קמפיינים מסוג אחר, ניתן לבנות מותג או לבצע מתיחת מותג, לעסקים וותיקים. חשוב להוסיף כי השקעה בפרסום היא נחוצה, כל עוד מפיקים מכך תועלת. כל עוד  שקל שמושקע בפרסום יוצר מעל שקל של הכנסה, זה אומר שמדובר בהשקעה טובה ומניבה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר