מאמרים וכתבות

מיתוג אישי על ידי משרד פרסום

אנחנו חיים בעידן שבו כדי להצליח, ולא משנה באיזה תחום, צריך להתבלט, וכדי להתבלט ולהבטיח שכל מי שמתבונן בנו ובוחן אותנו יראה אותנו כפי שאנחנו רוצים שיראה אותנו, עלינו למתג את עצמנו בהתאם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ
דוגמא למיתוג אישי על ידי משרד פרסום

דוגמא למיתוג אישי על ידי משרד פרסום

ישנן דרכים רבות בהן אדם יכול למתג את עצמו, בין אם בעזרת משרד פרסום שמטבע הדברים מתמחה במיתוג (וכמובן שכדאי לבחור משרד שצבר ניסיון לא רק במיתוג מוצרים וחברות אלא גם במיתוג אישי, דוגמת “אקזקטיב”) ובין אם בעזרת צעדים אותם ניתן, וכמובן גם כדאי, לבצע ללא עזרת אנשי מקצוע.

עוד חשוב להדגיש שמיתוג אישי, כמו מיתוג עסקי כדאי לבצע באופן שוטף. האינטנסיביות והעוצמות עשויות להשתנות בהתאם לנסיבות, אבל הזנחה מוחלטת של המיתוג עלולה לפגוע במותג ולשחוק הישגים קודמים.

למי מיועד השירות?                            

שירות מיתוג אישי, שמספקים משרדי מיתוג, מיועד לכל מי שרוצה להצליח.

המשוואה פשוטה: מי שרוצה להצליח צריך כאמור להתבלט, למצוא נישה מדויקת בה יכולותיו וכישוריו מקנים לו יתרון של ממש על פני בני אדם אחרים – ולמתג עצמו כמומחה בתחום עיסוקו ובפרט בנישה האמורה.

בהתאם, ניתן למתג רופאים, עורכי דין, ארכיטקטים, פוליטיקאים, קואצ’רים, מומחי שיווק באינטרנט, דיאטנים ובעצם כל בעל מקצוע. כדאי לזכור שכולנו ממותגים כל הזמן (“עורך הדין הכריש”, “הרופא האדיש”, “מקדם האתרים שמכיר את גוגל יותר טוב מלארי פייג’ וסרגיי ברין”, “המהנדס היצירתי” וכו’) ומי שלא דואג למתג את עצמו כפי שהוא שואף להיות מוכר, עלול לגלות שהודבקו לו תוויות לא רצויות.

מיתוג באינטרנט

מיתוג אישי עבור רשת ארומה

מיתוג אישי עבור רשת ארומה

בימינו חלק ניכר מהפעילות השיווקית מתבצע באינטרנט, וכך הדבר גם כשמדובר במהלכים לטובת מיתוג אישי.

התהליך אותו מבצעת חברת מיתוג במסגרת קמפיין מיתוג אישי ברשת מורכב מ- 3 שלבים:

* אפיון: שלב שבו מזוהה הצורך העיקרי של האדם על ידי משרדי מיתוג, נבחנת הסביבה בה הוא פועל ונקבעים הערכים לפיהם הוא ימותג. בנוסף נבחרות זירות הפרסום, בהתאם למקומות בהם ניתן לפגוש את קהל היעד הרלוונטי של המיתוג.

* יצירת תוכן מתאים: אתר תדמית, בלוג, דף פייסבוק, נוכחות ברשתות חברתיות אחרות, סרטונים ביו-טיוב – ובכל מקום בו תוכן רלוונטי ממתג את האדם באופן רצוי.

* שמירה על המותג – לאחר יצירת התוכן הראשוני, חשוב לשמור על המותג, וזאת באמצעות הוספת תכנים בתדירות נאותה וקיום אינטראקציות שונות עם קהל היעד ברשתות החברתיות ובאמצעים נוספים. כמו כן מתבצע ניטור שוטף של אזכורים אודות האדם הממותג, על מנת לוודא כי הוא זוכה למיתוג הרצוי ועל מנת לנטרל במהירות אזכורים שליליים אם הם צצים.

חשוב לזכור שמיתוג אישי הוא משהו שכדאי להתייחס אליו כאל תהליך ארוך טווח ולא פעולה חד פעמית וקצרת טווח. הכל מסביבנו משתנה כל הזמן, כולל השירותים שהמתחרים שלנו מציעים, סוגי השירותים שזמינים בשווקים שבהם אנו מתמקדים וכמובן גם המסרים שכדאי לשדר בכל נקודה בזמן. בגלל זה, חשוב להיות תמיד עם היד על הדופק ולא להפסיק את הפעילות המיתוגית שלכם, גם במקרה שתגיעו לנקודה שבה נראה לכם שהשגתם את מטרתכם והצלחתם למתג את עצמכם בצורה הטובה ביותר. תמיד כדאי לחשוב על הצעד הבא ולהפיץ מסרים מיתוגיים חדשים באופן קבוע, בשביל שתהיה לקהל היעד שלכם סיבה לעקוב אחריכם ואחרי הפעילות שלכם ללא הפסקה. זה משהו שמאוד חשוב להקפיד עליו ועדיף לא לחסוך במשאבים שנדרשים לצורך זה.

פעולות בעולם האמיתי

את הפעולות האינטרנטיות לצורך המיתוג האישי מומלץ להשלים עם פעילויות שונות בעולם ה”ממשי” (למרות שהאינטרנט הוא כמובן מוחשי מאין כמותו, ובעל השפעה עצומה על התודעה של כולנו). חשוב להקפיד על הלימה בין הפעולות ברשת לבין אלה מחוצה לה, וכמובן לתת ביטוי אינטרנטי לכל פעולה שמתבצעת על מנת להעצים את האימפקט שלה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

איך בונים מותג מנצח?

מיתוג אישי איכותי נשען על אותנטיות, כלומר הדרך בה מוצג אדם מסוים חייבת להיות מבוססת על אמת – ולא על מסיכות או סופרלטיבים שאין להם אחיזה במציאות. לשם כך חשוב להשקיע בשלב האפיון מחשבה ותשומת לב, על מנת לזהות במדויק את החוזקות של האדם ואת המקומות בהם הוא מצטיין במיוחד – ולהבליט אותם.

בנוסף כדאי לזכור שאדם המעוניין במיתוג נכון ומחמיא חייב לבדל את עצמו ממקום העבודה הנוכחי שלו, או לכל הפחות להדגיש את איכויותיו האבסולוטיות ולאו דווקא את התפקיד הנוכחי (שהרי בימינו שוק העבודה מתאפיין בגמישות רבה, ועל מנת להתמתג כהלכה יש להבליט יכולות יוצאות דופן ולא עיסוק שעשוי להיות זמני).

מיתוג איכותי יעזור לכם להצליח בהשגת המטרות שלכם, אבל חשוב לזכור גם שכדאי לכם להתייחס לתהליך של מיתוג מתמשך ובלתי פוסק כאל מטרה חשובה בפני עצמה. גם אם תגיעו לכל היעדים שהצבתם לעצמכם, כדאי להמשיך למתג את עצמכם מחדש לאורך זמן, בשביל לא להשאר מאחרי המתחרים שלכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X