מאמרים וכתבות

פרסום באינטרנט בדרכים יצירתיות

יצירתיות בפרסום איננה דבר חדש אבל מסתבר שמרבית מסעי הפרסום לא כל כך מצליחים להיות יצירתיים או מקוריים באמת. לדבר הזה בהחלט ישנה משמעות עסקית ומסחרית. נזכור שאנשים יכולים להיחשף לפרסומות באופנים שונים. גם התגובה הרגשית או המוכנות להיענות למסרים פרסומיים היא עניין מאוד אינדיבידואלי. יחד עם זאת, ידוע כי בגלל ההיצף בכל מיני פרסומות שמופצות בעיקר בערוצים דיגיטליים, נוצרת תופעה של "עיוורון" סלקטיבי לחלק מהפרסומות. כלומר, אנשים נחשפים לפרסום אבל שוכחים אותו כמעט מיד או פשוט מדלגים. על מנת להפוך פרסום באינטרנט ליותר יעיל, כדי שאנשים יזכרו אתכם, יפנו אליכם וידברו על העסק או על המוצרים שלכם, אתם צריכים לדעת כמה דברים על פרסום בדרכים יצירתיות.

חשיבה מקורית יוצרת יותר המרות

אם אתם יודעים דבר או שניים על שיווק באינטרנט, סביר להניח שאתם מכירים את המושג יחס המרה. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך זה אומר שיותר אנשים שנחשפים לאתר שלכם או לפרסום שלכם, מסיימים את הביקור עם פעולה רצויה (כגון השארת פרטים או רכישה). פרסום שנשען על חשיבה מקורית ויצירתית יכול להשפיע בצורה מאוד חזקה על היחס הזה. אפילו אנשים שמתרגלים לדלג עם פרסומות בדרך כלל יביעו עניין במסר שמוצג באופן מקורי, שונה או מיוחד. אנחנו לא אומרים שכל בעל עסק חייב להיות יצירתי, כל הזמן בכל מקום. אבל ביחד עם יועץ פרסום או בבניית אסטרטגיה קצת שונה, אפשר להשיג את המטרה. לא סתם להוציא פרסום באינטרנט אלא להוציא פרסום שמושך את העין ומניע לפעולה.

פרסום באינטרנט ושיווק גרילה

לוחמי גרילה נהנים לפעמים מהילה מיוחדת, השמורה ללוחמי חופש. זה לא המקום להציף את הנכון או הלא נכון בגישה הזאת אבל זה המקום לדבר על הרעיון של גרילה, כפי שהוא משתקף במסעי פרסום באינטרנט שמצטיינים ביצירתיות מיוחדת במינה. שיווק גרילה חותר להשיג בעזרת תקציב נמוך יחסית הישגים מיוחדים בזכות פניה ייחודית לקהל המטרה. המיקוד, מהירות התגובה, הצד היצירתי, כל אלה משתלבים להשגת מטרה עסקית, יותר עניין, יותר שיח ציבורי וכתוצאה מכך גם יותר מכירות, יותר עסקאות.

מסרים תדמיתיים בדרך חדשה לקהל חדש

הרבה שיטות יכולות להפוך את הפרסום באינטרנט ליעיל ולא כולן חייבות להיות הכי יצירתיות בעולם. לא צריכים להיות מאוד מקוריים (אבל צריך להיות מאוד מקצועיים) כדי להפיק את מירב התועלת מתהליך מסודר של רכש מדיה. אבל במקביל, אפשר להעביר מסרים תדמיתיים בדרכים חדשות, שישיגו חשיפה בפני קהל יעד חדש. לעסק שרוצה להתקדם ולתפוס נתח שוק נוסף, חשוב כל הזמן לחשוב אחרת. לחשוב באילו אתרים עשויים לגלוש אנשים שטרם נחשפו למוצר או למותג. חשוב שהאופן שבו פונים לכל פלח שוק חדש יתבצע בצורה הנכונה ביותר, שאיננה בהכרח זהה ל"שפה השיווקית" שבעזרתה פנינו בעבר ללקוחות אחרים.

האם כל אחד יכול להיות יצירתי

אנו סבורים שכל אחד יכול להיות יצירתי במידה מסוימת. אבל אנשי מקצוע שמקום עבודתם הוא חברת פרסום חייבים להיות יצירתיים הרבה יותר מהממוצע. השילוב בין בסיס מקצועי עמוק ורחב לבין חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא משיג את התוצאות הטובות ביותר. אבל גם את או אתה יכולים לקדם את עצמכם בצורה יצירתית. יצא לכם לצלם תמונה מיוחדת? נתקלתם במשהו מעניין שמשך לכם את העין? תוכלו לשלב זאת בדף העסקי שלכם או להזכיר זאת בבלוג באתר. חפשו את הדרך לקשר את הדברים המיוחדים והשונים עם העסק שלכם ורק טוב יצא לכם מזה.

 

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר