מאמרים וכתבות

מה זה שיווק באינטרנט?

על מנת ששיווק באינטרנט ישיג את מטרותיו, הוא חייב להיות מדויק, מוכוון מטרה (יותר לקוחות/מכירות), מגוון וגמיש (כלומר כזה המוצא בכל נקודת זמן נתונה את הכלים האפקטיביים ביותר עבור כל עסק ספציפי) – או בקיצור, שיווק באינטרנט כמו שבאקסקטיב מבצעים בהצלחה מוכחת.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

פייסבוק או גוגל?

למה כדאי להשקיע בשיווק באינטרנטישנם אנשי שיווק באינטרנט הנשבעים כי רק גוגל יכול. אחרים סוגדים למארק צוקרברג וטוענים כי פרסום בפייסבוק הוא זה שמספק את התוצאות הטובות ביותר. באקסקטיב מבינים כי מה שעובד עבור עסק אחד לא בהכרח יתאים לעסק אחר, שהרי המוצרים והשירותים שונים, קהל היעד שונה, התקציב העומד לרשות כל עסק שונה ולמעשה גם עבור אותו עסק עצמו יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין נקודת זמן אחת לשנייה – כך שבאופן כללי קודם כל צריך להכיר לעומק את העסק כדי להבין איך לחלק את המשאבים בין הערוצים השונים באינטרנט.

מרכיב נוסף ביצירת אסטרטגיה אופטימאלית לכל עסק בכל נקודת זמן הוא המיפוי המדויק – ולא פחות חשוב מכך, העדכני, שהרי מפת האינטרנט משתנה בתדירות מסחררת – שמבצע הצוות המיומן של אקסקטיב מרקטינג.

ומה עם הסלולרי?

כ- 30% מהחיפושים בגוגל או במנועי החיפוש האחרים מתבצעים במכשירים סלולאריים, וכשמדובר בחיפושים שבסופו של דבר מתורגמים לרכישת מוצר או שירות האחוז גבוה אף יותר.

נתונים אלה, בצירוף המגמה הברורה לפיה יותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפון או בטאבלט כמחשב לכל דבר, מחייבים את כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט להקדיש תשומת לב ומשאבים גם למכשירים אלה. בפרט חשוב מאוד ליצור אתרים ייעודיים ואפליקציות שיבטיחו לגולשים דרך הסלולר חווית משתמש מוצלחת ויניעו אותם להפוך ללקוחות.

פעילות שגרתית לצד חשיבה מחוץ לקופסה

שיווק באינטרנט הוא שילוב מושכל ומוקפד בין ביצוע פעילות שגרתית, שוטפת ומתמדת לבין מהלכים נקודתיים יוצאי דופן.

הסוג הראשון של הפעילות השיווקית נדרש כדי להעלות אתר אל צמרת תוצאות החיפושים הרלוונטיים בגוגל (ולהבטיח כי יישאר שם לאורך זמן), על מנת לשמר את העסק בתודעת הלקוחות הקיימים והעתידיים וכדי להפוך אותו למותג מוביל.

פעילות בלתי שגרתית נדרשת במצבים מיוחדים ויעדים ספציפיים שכדי להגיע אליהם יש צורך בכלים יוצאי דופן וחשיבה מחוץ לקופסה.

אחד היתרונות המשמעותיים של Exactive הוא הניסיון הרב בשני סוגי פעילות אלה ובעיקר היכולת לדעת מתי להשתמש בכל כלי.

מדידה ובקרה

שיווק באינטרנט, כאמור, נהנה ממספר יתרונות ואחד הבולטים שבהם הוא האפשרות למדוד את האימפקט של כל אפיק שיווק, בכל נקודת זמן, ביחס לכל פלח קהל יעד שיש, ולמעשה לקבל מידע נרחב לגבי יחס העלות-תועלת של השיווק בכל חתך רצוי.

מדידה מדויקת של המרכיבים השונים של השיווק ובקרה יומיומית על ביצועי כל קמפיין – שתיים מאבני היסוד המרכיבות את המקצועיות של Exactive – מאפשרות הקצאת משאבים יעילה במיוחד וניצול אופטימלי של התקציב ושל האפשרויות שמציעים ערוצי המדיה השונים.

שיווק באינטרנט: מתחילים בכמעט מצוין ומשפרים את הקמפיין כל הזמן.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

התכנון המדויק של Exactive וההשקעה הרבה בבניית האסטרטגיה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים של כל עסק, בכל נקודת זמן, מניבים קמפיינים שיווקיים בעלי הצלחות מוכחות העומדים בכל היעדים ואף למעלה מכך – והרי זו המטרה של שיווק באינטרנט.

בנוסף, שיווק באינטרנט הוא במיטבו כשכל מרכיב שאינו תורם לשיווק מבוטל תוך זמן קצר ככל האפשר על מנת לפנות מקום לכלים שיווקיים אחרים. גמישות מקסימלית ומהירות תגובה מאפשרות גם התמודדות מוצלחת עם שינויים שונים – בין אם כאלה המוכתבים על ידי עדכון מדיניות של גוגל או של פייסבוק, בין אם כאלה הנגרמים בעקבות תמורות בשוק בו פועל העסק ובין אם בעקבות משברים כאלה ואחרים.

להבין לעומק את צרכי הלקוח, להתעדכן מה התחדש ברשת, לבנות אסטרטגיה חכמה ולמדוד כל הזמן עד כמה היא עומדת ביעדים: אלה ה”סודות” של שיווק באינטרנט

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X