מאמרים וכתבות

האם חייבים להשקיע הון לצורך מיתוג עסקים קטנים

חברות כמו גוגל או אפל, אדידס או איי בי אם יכולות להרשות לעצמן להשקיע הון עתק לצרכי מיתוג. אפילו שבריר מתוך ההשקעה העצומה הזאת לא יוכל עסק קטן או אפילו בינוני להשקיע בכך. רבים סבורים כי מיתוג עסקים קטנים מחייב השקעה מרובה בכסף, על מנת שיהיה אפקטיבי. העובדות כיום מגלות תמונה אחרת. אפשר בהחלט לבצע מיתוג אישי מעולה, שעובד, גם בהשקעה הגיונית, עם כל התועלות הכרוכות בכך. אם אתם מנהלים עסק לא גדול וחדש, או רוצים להעלות את המכירות ולהשיג הרבה יותר תוצאות, תמצאו עניין במסרים הבאים.

מיתוג עסקים קטנים במגוון כלים מגוונים

בתקופה הנוכחית, שבה אפילו עסק קטן לא יכול שלא להרשות לעצמו נוכחות מקוונת משמעותית, זוהי הדרך אליה צריך לצעוד לצורך ביצוע מיתוג עסקים קטנים. ברשת ניתן למצוא אין ספור כלים שונים ומגוונים, לצרכי פרסום, שיווק, קידום מכירות ושיפור המוניטין והתדמית העסקיים. בהרבה מאוד כלים ישנה אופציה לשימוש חינמי, עד רמה מסוימת. כלומר אפילו בעל עסק עם תקציב פרסום יחסית לא גדול יוכל בשלב זה ליצור מיתוג סביר. אך גם מעבר לכך, כאשר הפעילות העסקית איננה מאפשרת לבעל העסק להשקיע את זמנו בביצוע עבודת מיתוג, אפשר להיעזר בחברות מקצועיות שיודעות למקסם צעדים שיווקיים, בעלות לא גבוהה ובאופן שהולם את ההכנסות העסקיות הנוכחיות.

מיתוג באמצעים וויראליים עובד מהר וטוב

כלי חזק באופן מיוחד שמסייע בפרסום ובמיתוג, לוקח את הכוח של ההמונים ברשת והופך אותו לפתרון יוצא מן הכלל. על ידי תכנון ובניית אסטרטגיה של שיווק ויראלי אפשר להעביר מסר רצוי כך שיגיע להרבה מאוד אנשים בקהל המטרה. הרעיון הוויראלי בעצם אומר שמסר שעובר למישהו אחד עובר דרכו הלאה, לעוד כמה אנשים נוספים. עם כל יום שעובר ולמעשה לפעמים אפילו עם כל שעה שעוברת, המסר, המיתוג או הרעיון שרוצים להפיץ, מגיעים לעוד ועוד אוזניים ועיניים. מכיוון שההשקעה מינימלית והציבור בעצם לוקח חלק פעיל בהעברת המסר, חיזוק המוניטין או המיתוג, זהו דרך מאוד טובה לצרכי מיתוג עסקים קטנים. לרוב, אנשי מקצוע בתחום הניו מדיה משקיעים המון יצירתיות על מנת להצליח עם השיווק הוויראלי וזה יכול להתבצע ברשתות החברתיות אך גם בערוצים אחרים.

בחירת הערכים הרצויים מבחינה עסקית

מיתוג בצורה חכמה לוקח המון כלים מקוונים והופך את כולם לבעלי ערך. אלה יכולים להיות ערוצים ביו טיוב, אלה יכולים להיות דפים עסקיים, דפי תדמית ושימוש בכל מיני רשתות חברתיות, פורומים, קהילות וכדומה. אבל חברת פרסום רצינית לא תיגש לעבודה של מיתוג ובניית נוכחות וירטואלית טובה יותר, לפני שייערך בירור חשוב. תמיד, כדאי שהמיתוג ישב על בסיס יציב, כלומר יתבסס על ערכים, יתרונות וחוזקות שמאפיינים את העסק. אם מדובר בעסק קטן, אלה במידה רבה הערכים המיוחדים או היכולת המקצועית המיוחדת, של בעל העסק. אם מדובר בעסק גדול יותר, הגדרת הערכים יכולה להתבסס על צוות חשיבה שמביא בחשבון בניית בידול וחיזוק זהות, לעומת מתחרים אחרים שקיימים בשוק.

באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא, כמעט בכל מצב אפשר לזהות הזדמנות למיתוג. אם יש לכם עסק, תוכלו להפיק תועלת מחברה שמתמחה במיתוג עסקים חדשים או עסקים שמתפתחים. אך יחד עם זאת, אל תוותרו על השקעת חשיבה מפעם לפעם. הידע שיש ברשותכם, השיחות שאתם עורכים עם הלקוחות, ההיכרות שלכם עם עולם המושגים ועם תועלות ויתרונות יוכל למקסם את המיתוג, מבלי שתצטרכו להשקיע בכך כסף רב.

 

 

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר