מאמרים וכתבות

מדוע חשוב לעשות קידום ממומן?

מבחינה תיאורטית, כל עסק, עצמאי או פרילנסר יכול להשתמש בכלים חכמים לפרסום וקידום ברשת. אך האם זה נכון גם מבחינה מעשית? הגדולה של קידום ממומן מתחילה בכך שברשת כולם יכולים להיראות שווים. מודעה ממומנת של עסק קטן יכולה להיראות לא פחות טוב מכל מודעה של עסקים גדולים והמותגים הכי ידועים. זו בהחלט סיבה אחת טובה שבגללה חשוב לעשות פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל. יש עוד סיבות לכך ונציג אותן לפניכם.

להשיג תוצאות ממוקדות יותר

ברור שככל שתקציב הפרסום של עסק רחב יותר, כך יהיה נכון להקצות יותר לטובת פרסום ממומן בגוגל או בפלטפורמות אחרות. יחד עם זאת, זה לא אומר שרק עסקים גדולים צריכים להשקיע בכך. כל עסק שרוצה להגיש לקהל יעד ממוקד, באפקטיביות מכסימלית, צריך להשקיע אחוז מסוים מכל תקציב הפרסום לטובת הקידום הממומן. יש הרבה כלים שמאפשרים להפנות את הקמפיין הפרסומי הזה לקהל מטרה בעל מאפיינים מוגדרים. המאפיינים הללו יכולים להיות גילאי הלקוחות, מין הלקוחות, אזור המגורים שלהם וכן הלאה. אנו לא אומרים שאין מקום לקידום אורגני ול-SEO, אבל בהחלט חשוב לשלב במקביל קמפיינים ממומנים. מתי זה נדרש במיוחד? נציג כמה דוגמאות.

השקות, מבצעים, מוצרים חדשים

תכנון קמפיינים ממומנים בצורה טובה נעשה בדרך כלל בשיתוף אנשי פרסום ומומחי ניו מדיה. משרד פרסום באינטרנט יודע כיצד לבנות קמפיינים יעילים יותר, בהשקעה כספית נוחה למדי. בעזרת קמפיינים ייעודיים ניתן לחזק את מודעות הציבור ולגשת ללקוחות בנקודות זמן מאוד ספציפיות. לדוגמא, אם רוצים לקדם השקה של חברה, השקת פעילות, מוצרים חדשים, פרסום ממומן יתאים לשם כך. כאשר רוצים להפגיז עם מכירות במבצע נקודתי, קידום ממומן יוכל להשיג זאת. מבצעי סוף שנה, מבצעי סוף עונה, מבצעי בלאק פריידי, מכירות של ימי אהבה, את כל אלה אפשר לחזק בעזרת קמפיינים דיגיטליים חזקים. זו דרך טובה להוציא לשוק מלאי או לקדם "ריקון מחסנים" וכדומה. לא פחות חשוב, בצורה כזאת ניתן ליצור באז כאשר מוציאים לשוק מוצר חדש ורוצים שהמסר יגיע ללקוחות. אפשר כמובן לתמוך את הפעילות עם דפי נחיתה חדשים, שימוש בפוסטים, משפיעני רשת וכו'.

אופטימיזציה, שיפור, הצלחה

נקודת חוזק מאוד משמעותית של קידום ממומן טמונה בכך שניתן לשפר את הקמפיין תוך כדי תנועה. לדוגמא, מי שעובד עם ליווי של סוכנות פרסום בדיגיטל, לרוב יטופל על ידי מנהלי קמפיינים מנוסים. אותם מנהלים ידעו להשתמש בכלים אנליטיים, על מנת לבדוק כמה סוגי קמפיינים במקביל. רק הקמפיינים הטובים ביותר שישיגו מכירות, ימשיכו הלאה. הקמפיינים שיניבו יותר לידים ואשר יחס ההמרה שלהם יהיה מיטבי, ימשיכו לעבוד ולהשיג תוצאות טובות נוספות. תוך כדי כך, ניתן לשפר עוד ועוד את הקמפיינים, את ניסוח המודעות, את השעות להצגת הפרסום או סוגי האתרים שבהם יופיע הפרסום. התוצאה תימדד בכלים סטטיסטיים.

להתבלט בשוק תחרותי

בדומה לקידום באמצעות קמפיין משפיענים, גם קידום ממומן, בשונה מקידום אורגני, מביא תוצאות מהירות יותר ויכול לפעול אל מול קהל לקוחות וגולשים, מפולח היטב. אבל זו לא כל התמונה. בנוסף, השקעה בקמפיינים ממומנים, בפלטפורמות מרכזיות, מאפשרת לעסק שלכם להתבלט בשוק תחרותי. זה לא ערוץ הפרסום היחידי שמביא תוצאות, זו לא ההשקעה היחידה בשיווק שתצטרכו כדי להתרומם, אבל זה בהחלט חלק מהסך הכל.

עסק שלא משקיע בשיווק ובפרסום, לעולם לא יממש את הפוטנציאל. לכן אם אתם רוצים תוצאות מהירות, יותר מכירות, בולטות מול מתחרים ושיווק מדיד שעובד, הקצו חלק מעוגת תקציב הפרסום לקידום ממומן.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר