מאמרים וכתבות

כל מה שצריך לדעת אודות פרסום SEO

פרסום SEO זהו סט של כלים ופעולות שנועדו להציב אתר אינטרנט מסוים, לרוב מסחרי, בעמדת יתרון אל מול אתרים אחרים. האינטרנט כיום גדוש בכל כך הרבה אתרים, אך רק אחוז זעיר מתוכם שואב תנועת גולשים משמעותית. יש המון אפשרויות פרסום באינטרנט אולם SEO זו אחת האסטרטגיות הפרסומיות החשובות ביותר. נסביר על מה שחשוב לדעת ועל הדגשים המרכזיים שכל בעל אתר חייב להכיר.

להביא תנועה אורגנית לאתר

יש דברים לגבי האינטרנט שכולם כבר יודעים. למשל, אף אחד לא צריך חברת פרסום דיגיטלי בשביל לדעת שרוב האנשים שמחפשים מידע ברשת ניגשים קודם כל לגוגל. מנוע החיפוש הזה הוא בעצם שער הכניסה או מפת הדרכים למידע, לאתרים ולמוצרים שאנשים מחפשים ברשת. פרסום SEO נועד להוביל לאתר שלכם את כל הגולשים שמבצעים חיפוש רלוונטי. הצעדים שאת חלקם נסביר בהמשך, נועדו להציג את האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות, במקום כמה שיותר גבוה. תוצאות טבעיות, כלומר הלא ממומנות, אלא האורגניות.

למה חותרים בפרסום SEO

טכניקות של SEO חותרות להשיג כמה מטרות משנה, מעבר להצגת עמודים או אתרים רצויים, במיקום גבוה בגוגל. הפרסום מהסוג הזה חותר כל העת להגדיל את הטרפיק, את מספר הגולשים שמגיעים לאתר. הפרסום גם חותר לשפר את איכות הטרפיק, כלומר להביא בעיקר גולשים שהאתר רלוונטי עבורם, ממש עכשיו. בפרסום זה חותרים ליצור קישור חזק בין ביטויים רלוונטיים רבים לבין האתר שבו מדובר.

אודות פרסום SEO

למה קידום אורגני SEO כל כך חשוב

קידום אורגני ואופטימיזציה של מנועי חיפוש (שזה בעצם ה-SEO שעליו אנו מדברים), חשובים מכמה סיבות. סיבה עיקרית, שכל משרד פרסום מוביל יסכים איתה היא הערך שהגולשים מקנים לתוצאות החיפוש. כיום, גוגל נחשבת לבעלת אלגוריתם טוב מאוד ולפעמים אפילו מצוין. הציבור הרחב מעריך במידה רבה של צדק, את האתרים שגוגל תבחר להציג במקומות ראשונים. זו לא בחירה שרירותית. זו בחירה שנעשית לא מעט על ידי אלגוריתם, למידת מכונה וכלי AI. נדגים בקצרה.

נניח שיש לכם חנות לממכר דגי נוי. אנשים שמחפשים בגוגל "דגים לשבת" ויגיע אליכם לאתר, יבינו שזה לא המקום שהם צריכים. מה שהם צריכים בעצם זה חנות לממכר דגי מאכל טריים או קפואים. גוגל יודע לחשב את מספר הגולשים שהגיעו לאתר על בסיס מילת חיפוש מסוימת. גוגל יודע לחשב האם אלה גולשים שנשארו באתר דקות ספורות או שניות ספורות. ככל שהשהות באתר קצרה יותר לפני שפותחים חיפוש אחר, כך האתר לא רלוונטי לחיפוש הראשון. עבור אתר או חנות לדגי נוי, חיפוש כמו "אילו דגים כדי לגדל בבית" הרבה יותר רלוונטי. בעלי אתר שכזה ירצו שכמה שיותר אנשים שמחפשים ביטוי כזה או ביטויים רלוונטיים אחרים, יגיעו לאתר. אתרים שגוגל "אוהב", נתפסים כאתרים נכונים, מתאימים ואמינים לעומת אחרים. זה לא חייב להיות אמת מוחלטת, אבל כך בדיוק זה נתפס בציבור.

איך משיגים תוצאות דרך SEO

בעלי אתרים לא תמיד מוצאים את הסבלנות או את הזמן ללמוד איך גוגל עובדת מאחורי הקלעים. אז כן, ניתן לקחת משרד פרסום מומלץ שיטפל עבורכם בכל מה שקשור עם קידום אורגני. יחד עם זאת, ניגע על קצה המזלג בטכניקות חשובות:

  • מילות מפתח באתר – חשוב ביותר להכניס לאתר מילות מפתח רלוונטיות.
  • צפיפות טבעית – פעם רצו למלא את האתרים בכמה שיותר מילות מפתח. כיום, הגישה הנכונה היא להגיע לצפיפות טבעית (שלא תפגע בשטף הקריאה).
  • קישורים – חיזוק קישורים חיצוניים המפנים לאתר.
  • זיהוי מגמות – טרנדים רלוונטיים יכולים לחזק מאוד קידום אורגני.
עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר