מאמרים וכתבות

מדוע כה חשוב להשקיע בפרסום לעסקים קטנים

לא כל עסק יכול להתחיל בגדול, אבל זו לא בושה לרצות להצליח יותר, להפך. נכון שחברות גדולות משקיעות המון בפרסום, אבל גם עסקים קטנים צריכים להשקיע בפרסום. הכלל הוא פשוט – עסק צריך להגדיר אחוז מסוים מתוך ההכנסות, שיושקע בפרסום. וכיום, באופן טבעי חלק גדול מזה מתמקד באינטרנט. יש המון אפשרויות פרסום באינטרנט ובשורות הבאות נסביר מדוע כל כך חשוב להשקיע בכך, גם אם מדובר בעסק קטן.

פרסום חשוב – כי הקונים היום אקטיביים

חשוב לכל עסק קטן להפנים את חשיבות הפרסום, קודם כל מכיוון שהקונים היום הרבה יותר אקטיביים. כמעט בכל החלטה של רכישה, אנשים קודם כל מחפשים על כך מידע באינטרנט. לפעמים הם מחפשים מידע נטו אך לעיתים קרובות הגולשים מחפשים מידע על עסקים שיכולים לספק להם פתרון לצורך כזה או אחר. מכונית, סיר בישול, שטיח, תכשיט חדש, ייעוץ עסקי, שירותי תיווך – לא משנה על איזה שירות או מוצר מדובר, הכל מתחיל עם חיפוש מקוון. בהתאם לחיפושים של הגולשים, ניתן ליצור קמפיין דיגיטלי יעיל, למשל בדמות פרסום ממומן בפייסבוק. כלומר, גולש שמחפש פתרון שעסק קטן מציע, ברגע שהגולש יכנס לפייסבוק הוא יבחין בפרסום הרלוונטי. פירוש הדבר שזו השקעה בפרסום מאוד ממוקד, מאוד מדויק.

חשיפה עצומה, מול הרבה לקוחות

חשוב להשקיע בפרסום עבור עסקים קטנים, גם משום שזו דרך טובה מאוד להשיג חשיפה עצומה. בזכות כלים כמו פרסום ממומן בגוגל או על ידי קידום אורגני, ניתן להביא לעסק הקטן חשיפה שלא היתה כדוגמתה. בהשקעה לא גדולה, לקוחות יכירו אתכם וידעו מה אתם מציעים, בין אם זה ברמה המקומית ובין אם זה ברמה הארצית. ניתן להגדיר קמפיינים דיגיטליים שמביאים בחשבון מאפייני לקוחות, מקום מגורים, העדפות אישיות. אם עסק קטן רוצה להציע שירות משלוחי פרחים בגבעתיים, ניתן להגדיר שתושבי גבעתיים והסביבה יחשפו לפרסום הממוקד הזה. אם מדובר בעסק קטן שמספק מוצר מסוים לכל אזור הצפון, ניתן להגדיר פרסום אפקטיבי שיגיע לתושבי אזור הצפון שגולשים באינטרנט.

איסוף לידים אפקטיבי ויחס המרה מעולה

מלבד העובדה שבפרסום מתוכנן היטב אפשר להגיע ללקוחות בפילוח מדעי, ניתן לציין דבר לא פחות חשוב. בעזרת משרד פרסום באינטרנט כל עסק קטן יוכל להגדיל את נתח השוק שלו על ידי איסוף לידים אפקטיבי. אפשר לאסוף לידים דרך המון מקורות ובהרבה דרכים, למשל דרך אתר אינטרנט, עמוד נחיתה, קמפיין בפייסבוק ועוד. פרסום שמביא ללידים אפקטיביים מתורגם מהר מאוד לתוספת יפה בהכנסות. חשוב להכיר יתרון ראוי לציון – היכולת לכרות סטטיסטיקה מקמפיינים דיגיטליים. זוהי דרך פרסום שאפשר לשפר תוך כדי תנועה להביא ליחס המרה מעולה. למי שלא שמע על כך קדם לכן, יחס המרה טוב זהו היחס שבין גולשים שנחשפים לפרסום לבין אלה שבסופו של דבר משלימים את הקניה או מזמינים את השירות.

פרסום ומחזור חיי העסק

השקעה בפרסום צריכה ללוות את העסק כבר מהרגע הראשון. לעסק, כמו לכל בן אדם, יש מחזור חיים ברור. עסק חדש, כמו תינוק, עדיין צריך ללמוד ללכת יציב. זה השלב שבו חשוב להשקיע בפרסום רב, כדי להתחיל לבנות את העסק וליצור בסיס מינימלי של לקוחות. בהמשך העסק מגיע ליציבות, לבגרות. פרסום מתוכנן היטב משמר את ההכנסות ועוזר לעסק "להמשיך לרוץ". בשלב הבא, אם רואים איזו שהיא דעיכה, גם בכך צריך לטפל על ידי פרסום ולפעמים בשילוב שינוי עסקי נוסף. פרסום מחזיר את העסק לקווים של הצלחה ואף יכול להביא לגידול ולצמיחה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר