מאמרים וכתבות

איפה תוכלו לפרסם בהתאם לתקציב הפרסום שלכם

עדין לא עושים שיווק ופרסום באינטרנט? כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא, כי האמת שזה בגדר חובה.

ואם להיות יותר מדויקים: זאת אחת הפעולות הכי חשובות שעסקים יכולים לעשות. עסק שלא מפגין נוכחות באונליין (זאת אומרת, בכל פלטפורמה שבה מסתובב קהל היעד שלו), מפסיד אוטומטית לקוחות למתחרים.

כמו שאנחנו, בני האדם, זקוקים לחמצן, ככה גם העסק שלנו. אלא שהחמצן של העסק הוא תזרים המזומנים. בלי הכנסה אין לעסק זכות קיום. והמטרה שלנו בתור בעלי עסקים היא לייצר הכנסה גבוהה, קבועה ויציבה על מנת שנוכל כל הזמן לצמוח ולגדול.

אף עסק לא רוצה להישאר קטן, וכדי להבטיח שזה יקרה על בעל העסק לחשוב תמיד בכיוון של התקדמות. כמו שציינו למעלה, אחת הדרכים הכי טובות להבטיח זרימה קבועה של לקוחות פוטנציאליים חדשים היא שיווק דיגיטלי.

במאמר הזה נדבר על חשיבות השיווק הדיגיטלי, סוגי העסקים שונים, ואיך כל אחד מהם יכול למקסם את תקציב הפרסום שלו.

שיווק דיגיטלי – למה זה כל כך חשוב?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שבתור בעלי עסקים, יש לכם כבר תקציב פרסום מוגדר. גם אם לא זה בסדר – אף פעם לא מאוחר מדי.

לא מעט בעלי עסקים עדין לא מבינים את החשיבות של השיווק, הם רואים בתקציב הפרסום (נמוך או גבוה ככל שיהיה) כהוצאה מיותרת. אבל האמת לא יכולה להיות יותר רחוקה מזה. לא מאמינים? נסו להיעזר בשירותים של משרד פרסום דיגיטלי שיודע מה הוא עושה.

יותר נכון להתייחס לתקציב פרסום כאל השקעה. נכון, יש בשוק לא מעט חברות פרסום שיודעות לקנות בעלי עסקים כמוכם עם הבטחות מפוצצות, והדבר הופך את הבחירה לקשה יותר.

אבל הנחת הבסיס היא שעל כל שקל שאתם מוציאים מתקציב הפרסום עבור העסק שלכם, אתם אמורים להכניס בחזרה. זה נקרא בשפה המקצועית גם ROI (Return On Investment), החזר השקעה.

משרדי פרסום מובילים ידעו לקחת את התקציב שלכם ולחלק אותו באופן חכם, ככה שה-ROI שתהנו ממנו יהיה מקסימלי. על כל שקל שאתם מוציאים להרוויח שניים זה לא תלוש מהמציאות, אתם פשוט צריכים להתחיל להשקיע.

על מנת שהשיווק יעבוד על הצד הטוב ביותר, על אותו משרד פרסום ללמוד את העסק שלכם לעומק, להכיר אותו כמו שצריך, לחקור את השוק ואת התחרות, ורק אז לגבש תוכנית ולקבוע באיזה פלטפורמות כדאי לכם לפרסם ואיך. אין ספק שזאת עבודה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

יכול להיות שיש לכם ניסיון עבר עם משרדי שיווק, ויכול להיות שזה השאיר לכם גם טעם רע. והאמת שמבאס אותנו לשמוע שזה המצב. אנחנו יכולים להגיד שאיתנו דברים ייראו אחרת, אבל היינו מעדיפים שתנסו ותגלו את זה בעצמכם.

בכל מקרה, בואו נמשיך ונדבר על סוגי העסקים השונים ואיך הם יכולים למקסם את תקציב הפרסום שלהם.

איך למקסם את תקציב הפרסום?

לפני שנתחיל, חשוב לנו להגיד שתקציב הפרסום שלכם לא חייב להיות בשמיים. יש עסקים שמפרסמים ב-1,000 ש"ח בחודש וזה עובד להם. הכל תלוי במטרות שלכם (וביכולת כמובן). אפילו נגיד שחשוב שתתחילו בסכומים נמוכים כדי לוודא שאתם באמת בכיוון הנכון.

ככל שהחזר ההשקעה שלכם יהיה יותר גבוה, העסק יעבוד יותר, יכניס יותר, ויוכל להשקיע עוד משאבים בפרסום ובמשיכת עוד לקוחות פוטנציאליים.

אז כמו שאתם בטח יודעים, אין נוסחת פרסום אחת שמתאימה לכל סוגי העסקים. וזה נובע מהעובדה הפשוטה שלכל עסק יש קהל יעד אחר.

המטרה של שיווק דיגיטלי איכותי היא העברת מסרים שיווקיים מדויקים לקהל היעד המדויק. איך עושים את זה? קודם כל מוודאים שאתם מפרסמים בפלטפורמה הנכונה. אף תקציב פרסום, גבוה ככל שיהיה, לא יהיה אפקטיבי וייצר ROI איכותי אם הוא מושקע במקום הלא נכון.

נניח שאתם בעלים של מוסך אופנועים ואתם רוצים למשוך אליכם עוד לקוחות. איפה הכי כדאי לכם לפרסם? בפייסבוק? באינסטגרם? בטיקטוק? ביוטיוב? בגוגל? בלינקדין?

רוב האנשים שמחפשים מוסך אופנועים לרוב ייכנסו למנוע חיפוש ויקלידו משהו כמו "מוסך אופנועים אמין בתל אביב", ולכן התשובה היא כמובן גוגל. לעסק כזה יהיה הכי חכם להשקיע את רוב תקציב הפרסום שם (קידום אורגני וממומן).

עסק ללק ג'ל ככל הנראה יצטרך לפרסם ברשתות החברתיות (שם קהל היעד שלו מסתובב) כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

בקיצור, הבנתם את הפואנטה.

בכל מקרה, חשוב שתדעו שעסקים יכולים לפרסם בכמה פלטפורמות במקביל, העיקר שישמרו על שפה ומסרים אחידים. לא לכל בעלי העסקים יש את האנרגיות להרים מערך שיווק מנצח בשביל העסק, והאמת שהם גם לא צריכים. בשביל זה יש חברות מקצועיות ששיווק ופרסום הם כל עולמן.

נעים מאוד כאן EXACTIVE, משרד פרסום שמתמחה בשיווק דיגיטלי, מיתוג עסקים, ופרסום. אנחנו יכולים למצוא בשביל העסק שלכם את תמהיל השיווק המושלם! ועד אז אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהעבודות שלנו 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר