מאמרים וכתבות

מהי תוכנית שיווקית?

שיווק דיגיטלי הוא מושג רחב – יש לא מעט אפשרויות פרסום באינטרנט, וכמעט קל ללכת לאיבוד. אז איך תדעו איזה מהאופציות הכי טובה בשביל העסק שלכם? לכו לפי עקרונות התוכנית השיווקית שלכם.

נשמע פשוט? לא כל כך. כי האמת היא שלרוב העסקים אין אפילו אחת כזאת. מזל שלכם בקרוב תהיה!

כשזה מגיע לעסקים, אחד הדברים הכי חשובים הוא הרווחיות שלהם; הכסף שהם מסוגלים לייצר. לא מעט בעלי עסקים נוטים לדלג על שלבים מהותיים בדרך רק כדי להגיע כמה שיותר מהר לרגע שבו הם מתחילים להכניס. וזאת מבלי לדעת שאותה "רדיפה" אחרי משאבים היא מה שלפעמים עלולה לתקוע להם מקל בגלגלים.

מה האפקט של החיפזון? בזבוז של תקציבי פרסום, החזר השקעה נמוך, פחות לקוחות משלמים, יותר פניות לא רלוונטיות, ומחזורים חודשיים בינוניים. נשמע כמו סיוט של כל בעל עסק, נכון?

בין אם יש לכם עסק ותיק שנקלע למצב כזה ובין אם רק יצאתם לדרך, אתם בטח שואלים את עצמכם "מה אנחנו יכולים לעשות?". אז ריכזנו עבורכם מאמר עם כל התשובות.

מהי תוכנית שיווקית ולמה היא חשובה?

כל משרד פרסום אינטרנטי שיודע מה הוא עושה יוכל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה לשווק בדיגיטל. אבל לפני שאנחנו קופצים לדבר על זה, בואו נתחיל בבסיס.

אף עסק לא רוצה לעמוד במקום, בטח שלא אם מדובר במקום לא טוב. מחסור בלקוחות והכנסות נמוכות יובילו אתכם בדרך שיש לה רק יעד אחד – סגירה.

אז איך נמנעים מזה? בונים תשתית חזקה, וזאת בדיוק המטרה של התוכנית השיווקית!

כל העניין של פרסום בדיגיטל הוא למצוא את התמהיל השיווקי הנכון. בתור עסקים, חשוב שתשאפו לייצר נוכחות דיגיטלית במקום שבו קהל היעד שלכם מסתובב. זה יכול להיות בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק, בגוגל, ביוטיוב, בלינקדין ובעצם בכל פלטפורמה שבה תוכלו לקבל חשיפה (איכותית ורלוונטית).

למה התוכנית השיווקית כל כך חשובה? כי היא תכווין אתכם למקומות הנכונים. במהלך כתיבת התוכנית השיווקית תלמדו להכיר את העסק שלכם מא' עד ת' – מה החזון של העסק, איזה מוצרים או שירותים הוא מוכר, מי קהל היעד, ומהם היעדים והמטרות. כל אלה ינחו אתכם בבחירת הפלטפורמות שבהן אתם צריכים לפרסם ובבניית המסרים השיווקיים.

להתחיל לשווק את העסק בלי להתייחס לתוכנית השיווקית זה כמו לירות חצים עם עיניים עצומות ובלי מטרה מוגדרת. יש מצב שתפגעו במשהו, אבל רוב הסיכויים שתפספסו. תוכנית שיווקית איכותית תדע להוביל את העסק שלכם לעתיד טוב יותר. אחד כזה שבו הכסף שאתם משקיעים בפרסום מנוצל היטב, אתם מקבלים פניות מלקוחות פוטנציאליים באופן שוטף, ובהתאם לכך גם מגדילים את המחזור החודשי.

מי יכול לעזור לעסק לבנות תוכנית שיווקית?

אתם בטח אומרים לעצמכם "אלוהים ישמור, אנחנו צריכים לעשות את כל זה לבד?". והתשובה היא לא. אין ספק שיש בעלי עסקים עם מספיק זמן ואנרגיות בשביל לשבת ולכתוב תוכנית שיווקית, אבל האמת היא שכדי שהיא תהיה מוצלחת רצוי שתיעזרו באנשי מקצוע – חברת פרסום דיגיטלי.

אל תשכחו שהיום התחרות בדיגיטל גדולה מתמיד. בין אם אתם כבר מפרסמים בקטנה ובין אם עדין לא, בטח שמתם לב שבכל פלטפורמה שאתם גולשים בה לא מפסיקים לקפוץ לכם פרסומים.

אבל אתם יכולים להירגע, כי זה לא אומר שמאוחר מדי בשביל העסק שלכם. בטח תשמחו לדעת שרוב המפרסמים עובדים על עיוור, בלי תוכנית. וזה בדיוק מה שאתם יכולים לעשות אחרת.

משרד פרסום אונליין יוכל לעזור לכם למצוא את הייחודיות של העסק שלכם ולבנות ביחד איתכם תוכנית שיווקית מנצחת!

אהלן, כאן EXACTIVE חברה שמתמחה בשיווק, פרסום ומיתוג עסקים בדיגיטל. בעשר השנים האחרונות המשרד עזר למספר גדול של חברות מובילות במשק הישראלי (מענפים מגוונים) להוציא את המקסימום מתקציבי השיווק שלהן, ובעיקר – להגדיל מכירות.

יש לכם עסק שאתם רוצים להתחיל לפרסם? הכי חשוב שתעשו את זה נכון. השאירו פרטים או התקשרו אלינו כדי לקבל מאיתנו עוד מידע בנושא.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר