מאמרים וכתבות

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא אפיק שיווק חדש יחסית, אולם נתח השוק שלו ביחס לאפיקים המסורתיים (עיתונות מודפסת, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות) הולך וגדל בהתמדה – בזכות האפקטיביות הרבה שלו ובעיקר לנוכח העובדה שרבים מאיתנו מבלים הרבה יותר זמן באינטרנט מאשר מול הטלוויזיה או הרדיו, ומעדיפים לצרוך חדשות, מידע ותוכן דרך הרשת ולא דרך הפרינט.

ישנם דרכים רבות לפרסם באינטרנט, כשהנפוצות שבהן הן באנרים, פופ אפס, קישורים ממומנים, פרסום בפייסבוק ואחד הטרנדים האחרונים – פרסום משולב תוכן.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

היתרונות העיקריים של הפרסום באינטרנט הם היכולת לקבל משובים מהירים ומדויקים לגבי מה עובד ומה לא, הגמישות הרבה המאפשרת לבטל מרכיבים לא אפקטיביים או לשנותם בקלות וללא עלות כמעט, והמחיר הזול יחסית באופן כללי – בעלות של דקת פרסומת ברדיו או בטלוויזיה ניתן לנהל קמפיין אינטרנטי שלם, ובוודאי שמדיה זו זולה משמעותית משלטי חוצות ולא רק אלה הענקיים אלא גם הצנועים יותר.

באנרים

פרסום באינטרנט לעסקיםבאנרים אמנם נתפשים כשיטה מיושנת ובלתי יעילה, אבל כדאי לדעת שעדיין נעשה בה שימוש נרחב למדי במסגרת פרסום באינטרנט – ואם היא מבוצעת בצורה חכמה, יצירתית ומתוכננת היטב היא בהחלט עשויה להניב פירות.

החיסרון העיקרי של הבאנרים הוא שגולשים רבים רואים בהם מטרד מעיק, ועל כן התרגלו להתעלם מהם – ישנם מחקרים המעידים כי באנרים שממוקמים בצידי המסך זוכים למעט תשומת לב, כלומר העיניים של גולשים רבים פשוט מדלגות עליהם.

יחד עם זאת, לבאנרים יש יתרון משמעותי: ניתן ליצור באמצעותם סרטונים קצרים או משחקים משעשעים, ואלה בהחלט לוכדים את תשומת ליבם של גולשים רבים ומדרבנים אותם ללחוץ עליהם – מה גם שלעיתים גם ללא לחיצה על הבאנר הוא משיג חלק ממטרתו באמצעות מיתוג המוצר אותו הוא מפרסם.

פופ אפס

גם חלונות קופצים סובלים מאותו חיסרון של באנרים – גולשים רבים רואים בהם גורם שלילי הפוגם בחוויית הגלישה וממהרים לחפש את ה- X שמעלים אותם (וההתחכמות שמחביאה את ה- X רק גורמת לרגשות שליליים כלפי המותג המפורסם). חיסרון נוסף הוא קיומם של תוספים שונים לדפדפנים שפשוט מונעים את הופעת הפופ אפס.

אף על פי כן, בדומה לבאנרים, גם הפופ אפס עדיין מהווים שיטה לגיטימית ומקובלת למדי של פרסום באינטרנט, שכן במקרים רבים הם "מכריחים" את הגולש להקדיש להם תשומת לב, ואם המסרים שבהם מוצגים בצורה מושכת, המטרה מושגת.

קישורים ממומנים

קישורים ממומנים, ובפרט אלה המבוצעים באמצעות גוגל אדוורדס, הם דרך נפוצה מאוד לשיווק באינטרנט, בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים.

פרסום באינטרנט באמצעות קישורים ממומנים מושך קהל יעד ממוקד ומפולח היטב, שכן הוא פונה לגולשים שהקליקו ביטוי ספציפי או מילת חיפוש מסוימת בגוגל (או במנועי חיפוש אחרים). עלות כל הקלקה נמוכה יחסית, ואם דואגים שההקלקה תעביר את הגולש לאתר אטרקטיבי ובנוי היטב הרי שניתן לכבוש את ליבו באפקטיביות גבוהה. כמובן שישנן דקויות רבות שצריך להיות מודע אליהן ולהקפיד עליהן כשקונים קישורים ולכן כדאי להשתמש בשירות של משרדי פרסום באינטרנט, שיודעים איך לעשות את זה נכון עבורכם.

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אחת הדרכים שצוברות יותר ויותר פופולאריות במסגרת פרסום באינטרנט.

היתרון העיקרי של פרסום ברשת החברתית שחוללה מהפכה של ממש בעולם הוא העובדה שגולשים רבים מייחסים אמינות גבוהה לכל התכנים המתפרסמים בה, כולל אלה המוצגים בדפים עסקיים (זאת ועוד: תחושת האמינות שאופפת את האתר הופכת גם את המודעות המוצגות בו לאמינות יותר בעיני רבים).

יתרון חשוב נוסף של פרסום בפייסבוק הוא האינטראקציות שמתפתחות בין המפרסמים לבין הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, וגם העלות הזולה יחסית מושכת רבים לפרסם בפייסבוק.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

פרסום משולב תוכן

אחת השיטות החדשות יחסית במסגרת פרסום באינטרנט היא פרסום משולב תוכן.

המונח "פרסום משולב תוכן" מתייחס הן למודעות בגוגל אדוורדס, הן לחלק מהפרסום בפייסבוק והן לאמצעים אחרים (ציוצים מקודמים בטוויטר, למשל), והוא שם דגש רב על הענקת ערך מוסף לגולש כאמצעי למתג את העסק או המוצר שרוצים לפרסם כמוביל בתחומו וכמשתלם במיוחד.

ההשפעה של משרדי פרסום באינטרנט

משרדי פרסום באינטרנט שינו באופן משמעותי את הסביבה השיווקית. בניגוד לערוצים מסורתיים כמו עיתונות מודפסת, רדיו וטלוויזיה, פרסום באינטרנט מתבסס על פלטפורמה אינטראקטיבית ומרתקת ועדכנית יותר. המעבר למדיה דיגיטלית נבע מכמות הזמן ההולכת וגדלה שאנשים מבלים באינטרנט, בכל תחומי החיים. אפשר לומר כי המגמה ברורה: אנשים נוטים כיום יותר לצרוך חדשות ובידור בערוצים דיגיטליים ולא בערוצי המדיה המסורתית. שינוי זה פתח אפיקים חדשים עבור משרדי פרסום באינטרנט. ההשפעה של משרד פרסום אונליין בסביבה כזאת היא עצומה. משרד יעיל ומנוסה בתחומו יכול לחדש, להפתיע ולספק אסטרטגיות פרסום ממוקדות ויעילות הרבה יותר.

האופי הדינמי והזריז של פרסום מקוון

הפרסום המקוון מאופיין ברבגוניות, בזריזות וגם ביכולת ההסתגלות המרהיבה שלו. פרסום מקוונן יכול לכלול דברים רבים, החל בבאנרים וחלונות קופצים ועד לקישורים ממומנים ותוכן משולב באתר או ברשתות חברתיות, בקיצור יש המון שיטות מגוונות. עם זאת, כוחו האמיתי של הפרסום המקוון טמון ביכולתו להביא בנוסף משוב מהיר ומדויק על הצלחת קמפיין. תובנה מיידית שכזאת מאפשרת לעסקים לחדד בזמן אמת את האסטרטגיות שלהם. הכל במהירות שלא הייתה מעולם. במקביל, ניתן להשיג רמה גבוהה של גמישות ויחס עלות תועלת שהפרסום המסורתי לא יכול להתחרות בהם. באמצעות משרד פרסום באינטרנט עסקים יכולים להשיק קמפיינים משוכללים, בחלק קטן מהעלות של דקה אחת של זמן פרסום ברדיו או בטלוויזיה. התוצאה – זו אופציה אטרקטיבית עבור עסקים בכל הגדלים.

תפקידם ומומחיותם של משרדי פרסום באינטרנט

בסביבה הדיגיטלית המתפתחת והמשתכללת, משרד פרסום אינטרנטי ממלא תפקיד חשוב ביותר. משרדים כאלה הם בעלי מומחיות לפעול בסביבה המורכבת של פרסום מקוון. הם יכולים להבטיח שהקמפיינים יהיו לא רק יצירתיים ומלהיבים אלא גם בהלימה אסטרטגית עם מטרות המותג שלכם. אנשי פרסום בתחום זה שולטים בדקויות של פלטפורמות מקוונות שונות, ממודעות בגוגל ועד פרסום בפייסבוק, אינסטגרם ועוד. אנשי מקצוע בתחום יודעים להתאים קמפיינים תוך מיקוד קהלים יעיל. ההבנה העמוקה במרחב הדיגיטלי מאפשרת לעסקים להשיג את מלוא הפוטנציאל של הפרסום באינטרנט, וזהו כלי חיוני בארסנל של כל בעל עסק או מנהל.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר