מאמרים וכתבות

דף עסקי בפייסבוק

קשה להפריז בחשיבות של דף עסקי בפייסבוק, לפעילות העסקית והשיווקית של חברות מסחריות וארגונים. פייסבוק כבר מזמן איננה רק אמצעי לתקשורת ולשיתוף החברים בחיי היום-יום. כיום פייסבוק מהווה סביבת גלישה מקיפה, המאפשרת גישה לאפליקציות, שירותים, עסקים ומותגים, תוך אפשרות לשתף את החברים גם בפעילות מסוג זה. כאן טמון הפוטנציאל המסחרי העצום של הרשת – לא רק שמתקיימת אינטראקציה מסחרית עם הצרכן/הלקוח, אלא הוא גם יכול לשתף את כל חבריו באינטראקציה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

היכולת להגיע לציבור הצרכנים בסביבת הגלישה הטבעית והאינטימית שלו, תוך אפשרות לשתף קהלים רחבים נוספים, היא הסיבה לכך שכיום אין כמעט חברות שאין להן דף עסקי בפייסבוק.

חשוב להדגיש שכדי לנצל את היתרונות הגדולים האלה, מומלץ מאוד לעסקים לא לפעול מתוך פרופיל אישי, אלא לפתוח דףכיצד לפתוח דף עסקי בפייסבוק עסקי שמותאם לפעילות עסקית, שיווקית ומסחרית. מעבר ליתרונות שבפלטפורמה המותאמת, בתקנון פייסבוק יש איסור ברור על ניהול פעילות מסחרית מדף פרטי וניכרת שאיפה מובהקת של פייסבוק להפרדה בין פעילות פרטית לבין פעילות שיווק באינטרנט – שאמורה להתבצע אך ורק דרך פרופיל עסקי.

מאחר שפתיחת דף עסקי בפייסבוק אינה כרוכה בעלות כספית (למעט כמובן עלויות מיתוג ועיצוב), והתהליך דומה באופן עקרוני לזה של פתיחת פרופיל אישי, הרי שאין טעם להתחכם – ורצוי להתחיל מראש עם דף עסקי הנבנה כהלכה.

איך פותחים דף בפייסבוק בקלות?

תהליך הקמת דף עסקי בפייסבוק, הוא פשוט ואינו מצריך שום ידע מיוחד או מיומנות.

בשלב ראשון בוחרים שם לדף – זהו שלב חשוב, שכן בחירה מושכלת של השם תמשוך אליו גולשים רבים ותאפשר לגולשים שיחפשו את החברה או המותג למצוא אותו בקלות. מומלץ לשלב את שם העסק עם התחום בו הוא פועל, כך שחיפושים רבים ככל האפשר במנוע החיפוש של פייסבוק יציגו את הדף (למשל, "אופק השקעות – ניהול פיננסי"). לאחר מכן בוחרים באופציה של יצירת דף עסקי, ואז את סוג העסק (האופציות העיקריות הן עסק מקומי/ מקום, ארגון/ חברה/ מכללה, מותג/ מוצר או להקה/ אומן).

השלב הבא הוא מילוי פרטי העסק – רצוי למלא כמה שיותר פרטים כדי לבטא את החברה באופן ההולם ביותר. כעת כל שנותר להוסיף לדף הוא תמונת שער (המכונה "קאבר") ולוגו – והדף מוכן.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא הליך פשוט ואינטואיטיבי, אם כי רצוי לתת את הדעת למספר נקודות בטרם עושים זאת, על מנת שהדף שייווצר יהיה אפקטיבי.

איך לגרום לדף העסקי להיות אפקטיבי?

אחרי שסקרנו איך מקימים דף עסקי בפייסבוק, מגיע שלב מורכב יותר וכמובן חשוב הרבה יותר: לנהל את הדף העסקי בצורה אפקטיבית.

דף עסקי בפייסבוק מתחרה על תשומת ליבם של הגולשים עם אינספור תכנים אחרים, ועל כן חייב להתבלט, הן מבחינה תוכנית והן מבחינה ויזואלית על מנת למלא את ייעודו: שיווק באינטרנט.

שני המרכיבים העיקריים של נוכחות בולטת בפייסבוק הם עדכונים בתדירות גבוהה (אבל כמובן לא יתר על המידה על מנת להימנע מהצפה והיתפסות כטרדנים) והענקת ערך מוסף לגולשים. רצוי להוסיף תמונות מושכות עין לכל פרסום בפייסבוק – מחקרים רבים הוכיחו כי יש להן אימפקט רב.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

האם דף עסקי בפייסבוק הוא תחליף לאתר?

במקרים מסוימים דף עסקי בפייסבוק הוא תחליף לא רע לאתר של ממש.

כדאי לזכור שבניית אתר שייתפש כאיכותי על ידי הגולשים היא מלאכה לא פשוטה, שמעטים יצליחו לבצע בכוחות עצמם, ובכל מקרה דורשת משאבים רבים. הקמת דף עסקי בפייסבוק, לעומת זאת, היא פשוטה יחסית וניתן ליצור דפים משובחים גם ללא עזרת אנשי מקצוע.

מצד שני, על אף הפופולאריות העצומה של פייסבוק (למעלה ממיליארד משתמשים נכון ל- 2013, חצי מיליארד מהם נכנסים מדי יום לרשת החברתית שהפכה זה מכבר לאחת התופעות הבולטות של האלף השלישי) חשוב לזכור שעדיין ישנם אנשים שאינם מחוברים לפייסבוק. בפרט מדובר באוכלוסייה המבוגרת יחסית, שאמנם גם היא, באופן טבעי, הולכת ומתחברת לרשת, אבל עבור עסק שחלק גדול מהקהל היעד שלו מבוגר יחסית בהחלט מומלץ לבנות גם אתר מושקע, ובכלל, כשמדובר בשיווק באינטרנט לא טוב לשים את כל הביצים בסל אחד, אטרקטיבי ככל שיהיה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר