מאמרים וכתבות

משרד פרסום

עבור רובנו משרד פרסום הוא מקום מעוצב להפליא שבו כל הזמן נזרקות לחלל האוויר מילים דוגמת בריף, טראפיק, קופי, גריד, קריאייטיב, טיזר, סופרווייזר, לוק אנד פיל, אינטראקטיב, ברנדינג, פרודקשן ואליו ונראטיב. מי שעובד במשרד פרסום יודע כי לצד התדמית הנוצצת מדובר במלאכה לא פשוטה הדורשת ביצוע מחקרים רבים, ניתוח מדויק של הממצאים, בחירת אפיקי פרסום כך שהאימפקט יהיה מקסימלי ביחס לעלות ותכנון מפורט במיוחד של הפרסום עצמו תוך תשומת לב לכל מרכיב ומרכיב בו וביצוע שינויים שוטפים בהתאם למשובים שמתקבלים. בנוסף מחייב עולם הפרסום את העובדים בו להתמקצע כל הזמן, ובפרט – בשנים האחרונות – לצלול אל תחום הפרסום באינטרנט ובפרט הפרסום בפייסבוק, ולשלוט גם בהם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

תהליך העבודה במשרד פרסום קלאסי

בשורה התחתונה משרד פרסום אמור להפוך את הלקוח שלו למוּכר יותר וכמובן גם למוֹכֵר יותר. הדרך אל השורה התחתונה הרווחית עבור הלקוח של משרד הפרסום עוברת במספר תחנות הכרחיות:

ראשית, הלקוח מציג את הצרכים שלו ואת הציפיות שלו. הצורך במסע פרסום עשוי להיות תוצר של השקת מוצר או שירות חדש שהלקוח רוצה להציג לקהל הרחב, הכרזת מבצע חדש שימשוך לקוחות רבים וכו'. במקרים אחרים מדובר בצורך שוטף במיתוג העסק ומתן תזכורת ללקוחות (הנוכחיים כמו גם העתידיים) לגבי קיומו והיתרונות שלו.

התחנה השנייה היא מחקרי שוק מעמיקים, שמטרתם היא לזהות את קהל היעד של מסע הפרסום הספציפי, להבין מהם ההרגלים שלו, מה מפעיל אותו, אילו ערכים חשובים בעיניו ומהם המסרים והדגשים שככל הנראה ילהיבו אותו.

התחנות הבאות במשרד פרסום הן המדיה והקריאייטיב: המדיה פלנר מגבש תוכנית שבה התקציב שהלקוח מוכן להקדיש לפרסום מחולק באופן האפקטיבי ביותר בין האמצעים השונים (ובעיקר טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת, אינטרנט ושילוט חוצות), וכן מוצא את העיתוי האופטימאלי לתחילת הקמפיין. מרכיב חשוב נוסף הוא בחירת המשבצות הספציפיות – כלומר, באיזו תוכנית טלוויזיה תשובץ הפרסומת, באיזה עיתון ובאיזה מוסף וכו'.

בשלב הקריאטיבי המטרה היא מציאת הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד ולהעביר לו את המסרים והדגשים הנ"ל. בשלב זה מנוסחים הטקסטים המדויקים ביותר ולצידם נבחרים המוטיבים הוויזואליים המתאימים ביותר שיוצרים איתם סינרגיה מנצחת, נוצרים הסרטונים האפקטיביים ביותר ומוקלטים הג'ינגלים המשכנעים ביותר.

משרד אינטראקטיב

שיווק עסק על ידי משרד פרסוםעם הפיכת האינטרנט למרכיב משמעותי בחיים של כולנו, כמעט כל משרד פרסום שמכבד את עצמו הקים גם מחלקה המתמחה בפרסום באינטרנט, וישנם גם לא מעט משרדי פרסום המתמקדים אך ורק בשיווק אינטרנטי – חברת פרסום שכזאת נקראת משרד אינטראקטיב.

שלבי העבודה במשרד אינטראקטיב דומים לאלה שבמשרד פרסום "רגיל", אם כי מושם דגש רב יותר על מדידה שוטפת של האפקטיביות של המרכיבים השונים במסע הפרסום, וביצוע שינויים והתאמות, שהרי אחד היתרונות העיקריים של פרסום באינטרנט הוא היותו מדיד מאוד כך שניתן לקבל פידבקים יומיומיים מפורטים במיוחד.

יתרון משמעותי נוסף של פרסום באינטרנט הוא האפשרות ליצור מעורבות גבוהה של גולשים – מעורבות שמביאה איתה חיבור רגשי עז למוצר או לשירות, והרי זו המטרה העיקרית של פרסום באשר הוא.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

השירותים שמעניק משרד אינטראקטיב ללקוחותיו מגוונים מאוד, וכוללים, בין השאר, בניית אתרים, עיצוב אתרים, אופטימיזציה של אתרים (הן עבור גולשים והן עבור מנועי חיפוש), יצירת סרטוני תדמית (בתקווה שיהפכו ויראליים), הפגנת נוכחות אפקטיבית ברשתות חברתיות ובפרט פרסום בפייסבוק (דרך דפים עסקיים או מודעות ממומנות), הקמת מאגרי לקוחות ושמירה על קשר רציף איתם, יצירת מודעות (בין אם בגוגל אדוורדס ובין אם כבאנרים או חלונות קופצים) ועוד ועוד.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר