מאמרים וכתבות

למה חשוב למתג את העסק?

יש לך עסק? כדאי לך להבין כמה שיותר מהר את הכוח של מיתוג עסקי. למה חשוב למתג את העסק, ולא משנה מה אתה מוכר, משווק או איזה שירות אתה מציע? קודם כל, המיתוג הוא כלי חזק ביותר שיכול לעזור לך להצמיח את העסק בצורה טובה מאוד. בנוסף, הוא גם מעניק לעסק זהות, נותן לעובדים תחושת הזדהות ומקור גאווה. לא פחות חשוב, לקוחות אוהבים עסקים ממותגים ומוצרים ממותגים. לעיתים קרובות הם גם מוכנים לשלם עבור זה יותר, מעל ומעבר לממוצע.

למה חשוב למתג את העסק

עקרונות בסיסיים במיתוג

ספרים שלמים ומאמרים ארוכים נכתבו ועדיין נכתבים כדי להסביר מהו מיתוג. מכיוון שזמנך יקר, בעזרת משרד מיתוג נוכל להציע כאן כמה עקרונות בסיסיים שיבהירו מהר ובקלות על מה מדובר. מיתוג של עסק זה תהליך ולא פעולה חד פעמית. זהו תהליך של עיצוב תדמית על בסיס אפיון של ערכים ורעיונות החשובים לך ולעסק שלך. לא מדובר רק על לוגו שמודפס על מדים של עובד, על שלט עסקי או לוגו באתר שלך. מדובר במתן אישיות מושכת ואפקטיבית לעסק. האישיות הזאת כאמור, נועדה לשפר רווחיות. כמו כן, זה חשוב בגלל הסביבה התחרותית של היום. כשיש כל כך הרבה מתחרים, זה בדיוק מה שעוזר לך לבלוט.

לקוחות שומרים נאמנות למותגים

אם תצא ותשאל כמה וכמה משרדי פרסום מובילים, למה עוד חשוב למתג את העסק, תוכל לקבל די הרבה דעות. היתרונות רבים וטובים, אך אחד החשובים שבהם הוא שמירת נאמנות לקוח. מחקרים בשיווק מראים באופן עקבי כי לקוחות נוטים במובהק לשמור נאמנות למותגים שהם מכירים ולומדים לאהוב. שים לב עד כמה זה חשוב: עבור כל עסק, ההשקעה הגבוהה ביותר בשיווק ובפרסום נדרשת על מנת להביא לקוחות חדשים. אבל הרבה מנהלים טועים וסבורים שזה מספיק. הם לא מקדישים את תשומת הלב לשימור לקוחות. כלומר להשאיר את הלקוחות מרוצים ושלא יברחו למתחרים. אנו לא אומרים שמיתוג הוא הדרך היחידה להשיג נאמנות לקוחות חזרה. יש דברים נוספים שצריך לעשות, כמו שירות לקוחות, מתן מענה לצרכים חשובים, הוגנות. אבל בתוך כל זה, המיתוג הוא גורם חזק שעוזר לעסק לשמור על הלקוחות.

הלקוחות רוצים להתחבר לאנשים ולערכים

פעם חשבו שללקוחות חשוב רק המחיר. לקוחות רציונליים לכאורה יחפשו את המוצר הזול ביותר האפשרי. אבל כיום יודעים שבהרבה מאוד מקרים הלקוחות רוצים חווית קניה ולא רק מחירים זולים. לקוחות רוצים להתחבר לאנשים, להרגיש קשורים לערכים החשובים לכם. וזו עוד חשיבות מרכזית של מיתוג עסקים. בעזרת תהליכי מיתוג, מעניקים לעסק תרבות ארגונית ואישיות. זו אישיות שאפשר להזדהות איתה. זו אישיות שעבור הלקוחות הרצויים לכם, מהווה מוקד משיכה ברור. זאת אומרת, שלא רק לקוחות נאמנים הם תוצאה חשובה אלא גם משיכת לקוחות חדשים נוספים. אם הגדלת נתח שוק זו מטרה ראויה בעיניכם, השקיעו במיתוג ותראו תוצאות. זיכרו כי המותג הוא במידה רבה הפנים של העסק, התדמית והדימוי שבסופו של דברים אנשים מפנימים, מבינים וזוכרים. השאיפה שיזכרו אתכם, זה בדיוק הדבר שיזמים ואנשי עסקים ובעלי מותגים רוצים.

עד כמה מיתוג משמעותי

זה נכון שהשקעה במיתוג דורשת משאבים. אבל אלה משאבים שמצמיחים את העסק ונותנים לו בסיס נרחב לשגשוג מתמשך. פרסומאים, בכירי שיווק ומנהלים מעריכים כי משרדי מיתוג יכולים להביא להגדלה ניכרת במכירות, של 15 – 20 אחוז ויותר. וזיכרו שאנשים אוהבים לדבר על מותגים, כך שתפיקו עוד תועלת: פרסום מפה לאוזן וברשתות החברתיות שיועיל לכם רבות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר