מאמרים וכתבות

כל היתרונות שיש בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

עסקים ניתן לשווק בשלל אמצעים. מתוך כלל האמצעים כדאי להפנות את המבט לעבר האפיק הדיגיטלי. כפי שנסביר, שיווק דיגיטלי מביא עימו יתרונות מגוונים לעסקים קטנים.

כל היתרונות שיש בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

שיווק חסכוני, הוצאות גמישות

הדבר הראשון שכדאי לדעת לגבי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא שמדובר על פתרון חסכוני מאוד. אפיקי פרסום וותיקים יכולים להיות די יעילים, אך רק בתנאי שמשקיעים בהם תקציבי פרסום רציניים. אלה תקציבים שמתאימים למותגי ענק ופחות לעסקים חדשים או קטנים. השיווק הדיגיטלי מאפשר להשיג תוצאות טובות מאוד, מבלי להוציא כסף רב. יתר על כן, מדובר בהוצאות גמישות. אין צורך להתחייב מראש על השקעות בסכום נתון. בעת הצורך, ניתן להקים קמפיינים דיגיטליים בעלי אורח חיים קצר ותוך שליטה בהוצאות. במילים אחרות, אין הוצאות שקועות כפי שמגלה היטב כל מי שמפיק קמפיין לטלוויזיה או אפילו מודעות פרסום יקרות עבור העיתונות הכתובה.

בניית קהילת מותג נאמנה

שיטות פרסום וותיקות פונות בראש ובראשונה למסות גדולות של לקוחות. לעומת זאת, משרד פרסום דיגיטלי מדגיש כי בשיווק דיגיטלי אפשר להפנות קמפיינים לקהל הרחב או לפלחי לקוחות מאוד ספציפיים. התוצאה של פניה לקהל מובחן היא שניתן לבנות קהילת מותג נאמנה. בעזרת כלים דיגיטליים שאינם כרוכים בהשקעה ניכרת, ניתן לייצר עבורם תכנים, להעלות פוסטים, להפיק ניוזלטר, לייצר קבוצה עם שיתופי פעולה ממותגים. בניית קהילת מותג נאמנה מאפשרת לבסס את העסק על קניות חוזרות. כמו כן, הקהילה מסייעת להעלות את ערך המותג ויוצרת שיתופים והמלצות.

מדידת תוצאות ברגע האמת

דוגמא לשיווק דיגיטלי מצוין לעסקים קטנים, זו השיטה של פרסום ממומן בגוגל. יחסית פשוט להפיק קמפיינים מסוג זה, להעלות אותם ברגע המתאים וליצור עניין או לעורר תשומת לב. אבל זה בהחלט לא הכל. בנוסף לכך, פרסום דיגיטלי כזה מאפשר בדיקת תוצאות ברגע האמת. ישנם כלים שמספקים את הסטטיסטיקה, עד כמה הקמפיין יעיל, כמה לקוחות חדשים הוא מייצר, עד כמה ההיענות טובה ומהם המאפיינים של האנשים שמגיעים דרך הקמפיין. ברגע שבודקים את התוצאות בזמן אמת, אפשר לנקוט צעדים לשיפור הקמפיין או לחידוד המסרים. האפשרות לבדוק עד כמה הקמפיין יעיל, הופכת את ההשקעה לאפקטיבית יותר. כלומר, ניתן לראות לא רק כמה אנשים צפו במודעה אלא גם מהו אחוז ההמרות וכמה כסף הכניס כל קמפיין וקמפיין.

פילוח לקוחות ופרסום ממוקד

הבעלים של סוכנות פרסום דיגיטלי מסביר כי בפרסום ובשיווק דיגיטלי ניתן להסתמך על פילוח לקוחות נהדר. לאחר שהעסק הקטן מגדיר ומחליט מיהו קהל היעד ולאילו אנשים כדאי לפנות, ניתן לייצר קמפיינים בהתאם. כלים דיגיטליים מאפשרים לדאוג לכך שהמסרים יופנו אך ורק (או בעיקר), ללקוחות הטבעיים שלנו. הפילוח יכול להתבסס על מאפייני גיל, על מיקום גיאוגרפי, על הרגלי קנייה קודמים ועל העדפות שונות. הפרסום הממוקד הזה מעלה את הערך של מאמצי השיווק ומפיק יותר מכל שקל.

פניה ללקוחות במגוון פלטפורמות

שיווק דיגיטלי מאפשר לכל עסק לפנות ללקוחות קיימים או חדשים, על פי העדפות צרכניות או העדפות הגלישה שלהם. זהו יתרון חשוב, משום שלעסק אחד יתאים להשקיע בפרסום בגוגל בעוד לעסק אחר יתאים יותר להשקיע בפייסבוק. למשל, פרסום ממומן בפייסבוק עובד נהדר עבור עסקים שרוצים לעורר צורך מסויים בלקוח. פרסום בגוגל אפקטיבי מאוד ביצירת לידים או בקריאה לפעולה, לאנשים שהשירות או המוצר שלכם נדרשים להם ממש עכשיו.

לסיכום, באמצעות פעילות בפלטפורמות המתאימות, ניתן לשפר תוצאות עסקיות של עסק קטן, בין אם הוא קיים במרחב הדיגיטלי (חנות מקוונת) ובין אם הוא פועל במרחב הפיזי ובאזור גיאוגרפי מסוים.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר