מאמרים וכתבות

התייאשתם מהפרסום לעסק? כנראה עוד לא מצאתם את המקום בשבילכם!

הנה משפט שאי אפשר להתווכח איתו: שיווק דיגיטלי לעסקים זה מאסט!

כמו שאנחנו, בני האדם, צריכים חמצן בשביל לחיות, עסקים צריכים כסף. בטח לא נחדש לכם כלום אם נאמר שהשאיפה של (כמעט) כל עסק קטן היא להפוך לחברה בינונית או גדולה. זאת אומרת, לצמוח ולשגשג.

הכנסות נמוכות, משתנות, בלתי צפויות לאורך זמן, לא מנבאות עתיד חיובי. הפסד משאבים משמעו שאתם על הדרך הנכונה לסגירה.

אחת הדרכים להבטיח הכנסה גבוהה יותר היא למשוך אליכם "לידים" – לקוחות פוטנציאליים. וכמה שיותר, יותר טוב.

אם אתם עדין לא משווקים בפלטפורמות השונות, אולי הגיע הזמן לשנות גישה. תהיה אשר תהיה הסיבה, אתם כרגע לא מנצלים פוטנציאל גדילה, וחבל.

התייאשתם מהפרסום לעסק? כנראה עוד לא מצאתם את המקום בשבילכם!

מנצלים את הפוטנציאל שטמון בשיווק דיגיטלי

יש לכם מוצר מעולה או שירות שיכול לשנות לטובה חיים של המון אנשים, אבל – אף אחד לא יודע עליו. לא מבאס?

משרד שיווק טוב יוכל לעזור לכם לקדם את העסק, אבל תכף נדבר על זה בהרחבה.

בינתיים, היינו רוצים שתחשבו שנייה על זמן ואופן השימוש שלכם בסמארטפון: כשאין לכם תשובה לשאלה מסוימת, אתם מחפשים בגוגל. כשטיפה משעמם לכם, אתם נכנסים לפייסבוק או לאינסטגרם. כשבא לכם לראות סרטונים מצחיקים, אתם מתחברים לטיקטוק. כשאתם רוצים ללמוד איך עושים משהו, אתם רצים ליוטיוב.

וכולם (טוב, לא כולם, אבל רוב האנשים) מתנהגים כמוכם. כל אותם אנשים מבלים בפלטפורמות השונות האלה כמה שעות טובות ביום.

ומה זה אומר?

שעם פרסום נכון ומדויק, תוכלו "לדוג" את תשומת הלב של כל האנשים שנחשבים כחלק מקהל היעד שלכם.

אז איך עושים את זה בצורה חכמה?

אין דרך אחת נכונה לעשות דברים. יש בעלי עסקים שיעדיפו לשווק בעצמם, וזה לגמרי בסדר. אבל חשוב שתדעו ששיווק דיגיטלי לא מסתכם בלהעלות תמונה של המוצר שלכם ולכתוב מעליו: X איכותי בעבודת יד. בואו תקנו עכשיו >".

פרסום באינטרנט זה אומנות. כן, צריך את הטאץ' המיוחד הזה. ולכן ההמלצה שלנו היא שאם אין לכם את הזמן (או הכישרון) להתעסק בזה, כדאי לכם להעסיק סוכנות פרסום דיגיטלי.

לבחור בסוכנות הנכונה

נכון, יש שפע של סוכנויות ברחבי האינטרנט, והבחירה יותר קשה מקשה.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל החלטה (אף אחד מהם כנראה לא יפתיע אתכם).

ניסיון- האם מדובר בחברה חדשה יחסית או בחברה מוכרת שעובדת כבר כמה שנים טובות? חשוב לנו לציין שגם לסוכנות חדשה מגיעה הזדמנות לעבוד ולצבור ניסיון, ויש כאלה שעושות עבודה נפלאה. אבל אנחנו חושבים ש"אסמכתא" של ניסיון יכולה לתת לכם ביטחון, במיוחד אם אתם חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי.

עבודות קודמות- זה סעיף שמתקשר ישירות לטיפ למעלה. בקשו לראות "תיק עבודות", או פרויקטים קודמים שהחברה עשתה. הדבר ייתן לכם קצת מושג על אופי הפרסום של החברה (גם ויזואלית וגם גישתית).

מקצועיות- אין דרך לבדוק את המקצועיות, צריך להרגיש אותה. שימו לב מה אתם מרגישים כשאתם מגיעים לפגישה במשרדי החברה. אנחנו מאמינים שכשהמקצועיות קיימת, אי אפשר להתעלם ממנה. עכשיו תשלבו אותה עם פאשן לתחום וקיבלתם שילוב מנצח!

זמינות- כמה החברה גדולה? כמה לקוחות יש לה? איזה יחס היא יכולה להעניק לכם? אתם סומכים עליה בעיניים עצומות? אתם צריכים לרדוף אחריה? כל אלה שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם לפני שאתם חותמים על חוזה עם חברת פרסום באינטרנט

חשיבה מחוץ לקופסה- כמו שאמרנו מקודם, שיווק דיגיטלי צריך לשבור את גבולות הבנאליות. שם המשחק זה יצירתיות, יצירתיות ועוד פעם יצירתיות. העסק שלכם הוא כנראה לא העסק הראשון בתחום שמפרסם במדיות השונות. למזלכם, רובם מפרסמים את אותם תכנים במילים אחרות. ממחזרים תוכן. המטרה שלנו היא לבדל אתכם. להפוך אתכם לשונים, וככה? למשוך עוד יותר תשומת לב (ולקוחות פוטנציאליים, ועסקאות, והכנסה).

כימיה- בעינינו זה הדבר הכי חשוב, לפני הכסף, לפני המקצועיות, לפני התקציבים, לפני התוכנית השיווקית, לפני הכל. קודם כל חשוב שתהיה מערכת יחסים. שתרגישו בנוח. שתרגישו שאתם עובדים עם אנשים.

אהלן, כאן אקסקטיב מרקטינג!

מקווים שנהניתם ולמדתם משהו מהמאמר. אם תרצו לשאול, לדבר, להתייעץ, או אפילו סתם לקפוץ לקפה ולקשקש עוד קצת על שיווק, אתם מוזמנים. תשאירו פרטים או תרימו טלפון ונקבע 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר