מאמרים וכתבות

פרסום בסלולר

פרסום בסלולר הוא אפיק חדש יחסית הנהנה משיעור צמיחה גבוה במיוחד, וכל משרד פרסום פשוט חייב להציע אותו ללקוחותיו.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

המספרים מוכיחים – העתיד שייך לפרסום בסלולר

כל המידע הדרוש על פרסום בסלולרהנוכחות של הטלפונים הסלולריים בחיינו הופכת מיום ליום ליותר ויותר משמעותית. אם בקיץ 2011 "רק" 29% מהישראלים היו בעלי סמארטפון הרי שבתחילת 2013, על פי מחקר בשם "Our Mobile Planet" שנערך עבור גוגל, כבר הוכפל הנתון ולא פחות מ- 57% מהישראלים אחזו בידם סמארטפון. בנוסף גילה המחקר כי אנחנו משתמשים בטלפונים הסלולריים שלנו שעות רבות מדי יום ולשלל מטרות, ובפרט חיפוש מידע, גלישה לרשתות חברתיות, השוואות מחירים וצפייה בסרטונים.

נתונים נוספים המוכיחים עד כמה הפרסום בסלולר הופך נפוץ פורסמו בתחילת 2014 על ידי eMarketer, אחד מחברות המחקר המובילות בעולם. על פי נתוני החברה בשנת 2013 ההכנסות מפרסום באפיקים הסלולריים השונים יותר מהכפילו את עצמן ביחס ל- 2012 והגיעו ל- 18.1 מיליארד דולר. הצפי ל- 2014 הוא המשך המגמה וחציית רף ה- 30 מיליארד דולר, ועל פי המומחים בתחום עד 2016 כבר יושלם המהפך ויוקדשו יותר משאבים לפרסום במובייל מאשר לפרסום בדסקטופ (כלומר קמפיינים המיועדים למחשבים נייחים ומסכים גדולים).

להיות שם לפני כולם

המגמה, כאמור, ברורה ומאחר שהצרכנים מבלים זמן הולך ומתארך בסלולר הרי שגם המפרסמים עוברים לשם בהדרגה. מי שיקדים לעשות זאת ייהנה מיתרון משמעותי על פני מתחריו ועל כן משרד פרסום שמקפיד להתעדכן כל העת בנעשה בתחום ובונה עבור לקוחותיו את אסטרטגיות השיווק האפקטיביות ביותר – ובמילה אחת: Exactive – ממליץ על פרסום בסלולר כבר היום.

מפרסמים שכבר היום מקדישים משאבים רבים יותר למובייל נהנים משלושה יתרונות:

ראשית, הם מגיעים לקהל היעד שלהם לפני המתחרים ומבססים שליטה בתחום. שנית, מאחר שרבים מבעלי העסקים טרם הפנימו את חשיבות הפרסום במובייל, מחירי מודעות בסלולר עדיין נמוכים ומאפשרים יצירת קמפיינים סלולריים רחבי היקף מבלי להידרש להשקעות כספיות גבוהות. יתרון שלישי הוא המיתוג של אותם עסקים שקופצים למים הסלולריים כחדשניים ועדכניים, שתי תכונות שצרכנים רבים בימינו מייחסים להן חשיבות רבה.

איך ואיפה מפרסמים בסלולר?

שתי זירות הפרסום העיקריות בסלולר הן גוגל ופייסבוק, כשבנוסף אליהן ישנן עוד אופציות שכל משרד פרסום חייב לקחת בחשבון ולשקול את השימוש בהן בהתאם למטרות ולאופי קהל היעד של כל קמפיין ספציפי.

פרסום במובייל באמצעות גוגל מתבצע דרך גוגל אדוורדס. מבחינת עיצוב המודעה וניסוחה יש להקפיד על התאמה לאופי הגלישה בסמארטפון, שהוא הרבה יותר מכוון פעולה וזקוק לגירויים חזקים יותר, וכן יש לבחור בקפידה את מילות המפתח שכן השאילתות המוצגות לגוגל דרך סלולרי הן לרוב ממוקדות יותר וקצרות יותר. במקרים רבים כדאי לנצל את אופציית הפילוח לפי מיקום ולהשקיע יותר בגולשים הנמצאים בקרבת העסק שלכם, ובנוסף חשוב מאוד להבטיח כי הגולשים שיקליקו על המודעה יגיעו לאתר מותאם לסלולר – הגעה לאתר "רגיל" שאינו מוצג כהלכה על גבי המסך הסלולרי הקטן יחסית תגרום להם לבצע "אחורה פנה" ואף לייחס ערכים שליליים לעסק או למותג, ותוריד לטמיון את ההשקעה בקמפיין.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

בפייסבוק הכלי השימושי לצורך פרסום בסלולר הוא סיפורים ממומנים, שגם אותם יש ליצור בחוכמה ומתוך מחשבה על אדם המחזיק בידיו סמארטפון וגולש דרכו.

אופציה נוספת של פרסום במובייל היא שימוש בקוד QR – אותם ריבועים מפוקסלים קטנים שסריקתם באמצעות סמארטפון מובילה את הגולש לאתר או לסרטון. היתרון הגדול של פרסום בדרך זו הוא היעדר הצורך לרכוש שטחי פרסום רחבים ויקרים, ובנוסף קודים שכאלה המלווים בטיזר אפקטיבי מעוררים סקרנות וגורמים לגולשים רבים לסרוק אותם – ולהיחשף למסרים שלכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר