מאמרים וכתבות

פרסום ברדיו

"הפרסום ברדיו עובד" הוא אחד הקמפיינים היותר אפקטיביים שנעשו בארץ, ואין הוכחה טובה ממנו לכך שאכן, פרסום ברדיו עובד.

ישנן מספר סיבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע ללקוחותיו את האופציה של פרסום באחת מתחנות הרדיו, לפחות עבור חלק ממסעות הפרסום: החשיפה הגבוהה של הציבור לרדיו, העובדה שבמקרים רבים המאזינים הם "קהל שבוי", אופן ההאזנה למדיה זו והיכולת להעביר לציבור רחב מסרים שונים וכן עלותו הסבירה של הפרסום באמצעות הרדיו.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

חשיפה גבוהה – ובפרט בישראל

כיצד תורם לנו פרסום ברדיוהחשיפה של תחנות הרדיו השונות בארץ גבוהה מאוד, וגם בעידן של ריבוי ערוצי טלוויזיה ואינטרנט נגיש בכל כיס, עדיין רבים מאיתנו מאזינים לרדיו באדיקות. על פי נתוני TGI, גוף המחקר המוביל בארץ בכל הקשור למדיה, במהלך 2013 נרשמה עלייה בהאזנה לכמעט כל תחנות הרדיו בארץ ולדוגמה רשת ב' נהנית משיעור חשיפה שנתי ממוצע של כ- 25%, ב- 88FM נרשמה עלייה של למעלה מ- 50% (!) בנתוני ההאזנה, ואילו רדיו ללא הפסקה (103FM) השיגה יותר מ- 10% חשיפה ארצית (בקרב מבוגרים מעל גיל 18).

עוד עולה מנתוני מחקרים לגבי האזנה לרדיו, כי מדיה זו אהובה על בני גילאים רבים וקהל מגוון במיוחד, וכי בימינו רבים מאזינים לתוכניות השונות ברדיו באמצעות סמארטפונים, דרך מחשבים נייחים וגם דרך הטלוויזיה. הנהגים שמבלים יותר ויותר שעות על הכביש נחשפים ליותר ויותר שעות רדיו, וגם בבתי עסק רבים משודרת ברקע תחנת רדיו זו או אחרת והתכנים שבוקעים מהרמקולים מגיעים לקהל שהוא למעשה שבוי.

אופי מסעות פרסום ברדיו

רוב הפרסומות ברדיו נמשכות 30 שניות, די והותר זמן להעביר מסרים שונים ובפרט עבור משרד פרסום איכותי דוגמת Exactive. באופן טבעי נדרשים מיקוד ותמציתיות, וכן חשוב להדגיש את הדרכים בהן ניתן ליצור קשר עם בית העסק או לרכוש את המוצר/שירות המפורסמים (בעיקר דרך מספרי טלפון קליטים שבמקרים רבים אף זוכים ללחן שמתנחל לנו בראש).

המחיר הסביר של פרסום ברדיו מאפשר למשרד פרסום לרכוש חבילות הכוללות זמני שידור רבים וכך לחזור שוב ושוב על המסרים. כדאי לדעת שחלק מהמאזינים לרדיו עושים זאת מבלי להקדיש לתכנים תשומת לב מרבית, אולם המסרים בכל מקרה מחלחלים ואף הופכים לדיירים קבועים בתודעה שלהם עד שפתאום יום אחד הם מוצאים עצמם מזמזמים סלוגן זה או אחר (שיכול להיות גם שלכם!) ומחייגים את מספר הטלפון של העסק שבחר לפרסם ברדיו.

אופציה נוספת היא יצירת פרסומת ארוכה בת 30 שניות שמשודרת בתחילת הקמפיין, ולאחר מכן החלפתה בטיזרים תמציתיים בני 10-15 שניות ולפעמים אף פחות – במטרה לחזק את המותג המפורסם או המוצר אותו רוצים לשווק ולשמור אותם בתודעה לאורך זמן רב (פרסומות קצרצרות, באופן טבעי, ניתן להעלות לאוויר פעמים רבות מבלי להידרש להוצאות גבוהות).

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מגוון תחנות – ערובה לפרסום ממוקד

פרסום ברדיו ניתן לשבץ ברשתות השונות של קול ישראל שבהן יש פרסומות (ובפרט רשת ב', רשת ג', רשת א' ו- 88FM), בגלגל"צ, אחת מתחנות הרדיו הפופולאריות ביותר בארץ לאורך שעות רבות ביום, ובתחנות האזוריות הפרוסות ברחבי הארץ: רדיו צפון, רדיו קול רגע (המשרד באזור העמקים), רדיו חיפה, רדיו קול חי וקול ברמה (המיועדים לציבור החרדי), רדיו ללא הפסקה, רדיוס, רדיו תל אביב, רדיו לב המדינה (הנקלט בעיקר באזור השפלה), אקו 99FM, רדיו ירושלים החדש, רדיו דרום ורדיו קול הים האדום, וכן "גלי ישראל" המשדרת ביהודה ושומרון.

הודות למגוון הרחב יכול משרד פרסום ליצור מסעות פרסום ממוקדים מאוד גיאוגרפית, וכן בהתאם לקהל היעד (שכן ניתן לפלח את האוכלוסייה על פי פרמטרים שונים בהתאם לתחנות הרדיו המועדפות) – כך שהאפקטיביות גבוהה במיוחד.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר