מאמרים וכתבות

תמהיל שיווקי נכון לפרסום העסק

רוצים לפרסם את העסק בצורה הנכונה והטובה יותר באינטרנט? תמהיל שיווקי זה מושג שכל עסק צריך להכיר.

על מנת להשיג תוצאות, חשוב לפרסם את העסק על בסיס תוכנית עבודה שיווקית, עם יעדים, מטרות ותקציב מוגדר. חלק מהתוצרים העיקריים של תוכנית מהסוג הזה הוא בניית תמהיל שיווק נכון. לפני שאתם פונים אל חברת פרסום באינטרנט, קבלו כמה דגשים חשובים אודות תמהיל שיווקי ועד כמה הוא חשוב.

תמהיל – כדי להגיע ליותר לקוחות

לפני שנות דור הייתה לנו טלוויזיה אחת וערוץ אחד. מי שפרסם בטלוויזיה יכול היה להגיע בוודאות לכל הציבור ולכל בית ישראל (כמעט). אבל האינטרנט רחב וגדול יותר מכל טלוויזיה רב ערוצית. בתוכו יש כל כך הרבה פלטפורמות וערוצים ואפשרויות. כאשר ברקע יש המון אפשרויות פרסום באינטרנט, צריך לזכור דבר נוסף. בכל ערוץ או פלטפורמה משתמש קבל יעד מסוג אחר. ולכן, השימוש בתמהיל חשוב מאוד כאשר רוצים להשיג תוצאות כגון גישה לקהל יעד מגוון או גיוס לקוחות מפלחי שוק חדשים. מי שלא מקפיד על תמהיל בעצם מוותר מראש על הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים.

פעילות שיווקית ברשתות חברתיות

תמהיל שיווק חייב לכלול פעילות שיווקית ברשתות חברתיות. על פניו, ניתן להניח שאם בונים קמפיין של פרסום ממומן בפייסבוק זה מספיק, אבל אין די בכך. תמהיל שיווקי לקידום העסק צריך להפנות משאבי פרסום ושיווק לרשתות חברתיות שבהן נמצא קהל היעד הרלוונטי שלכם. לדוגמא, פלטפורמות כגון טיק טוק רלוונטיות לעסקים שרוצים לפנות לצעירים, ובעיקר לקהל בין לאומי. בישראל, טיק טוק נכון להיום לא תפסה כל כך חזק. לעומת זאת, השימוש באינסטגרם נמצא בעליה ובין המעורבים ברשת החברתית הזאת ניתן למצוא בני נוער וילדים אך גם מבוגרים צעירים. פייסבוק אולי רשמה ירידה מסוימת בזמן האחרון, אבל היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית ביותר ולכן, כל תמהיל שיווק צריך להתייחס אליה. יתרון חשוב ברשתות חברתיות – פילוח טוב מאוד של קהל היעד. בנוסף קיימת אפשרות לביצוע קמפיינים מפולחים במהירות, ניתן לבצע שימוש בקידום אורגני וממומן ויצירת מעורבות גולשים חזקה.

תמהיל שיווקי נכון לפרסום העסק

שיווק בגוגל – תוצאות חזקות בכל פרק זמן

צד לא פחות חשוב בתמהיל השיווק הנכון לפרסום עסקי כולל הפניית תשומת לב לגוגל. האופן שבו צריך להפנות משאבי פרסום לגוגל תלוי בסוג העסק שלכם ובמהירות שבה אתם רוצים לראות תוצאות. פרסום ממומן בגוגל נועד להביא תוצאות מידיות, עכשוויות. נדרשת השקעה כספית אבל זו דרך לראות גידול במכירות ולהגדיל את מעגל הלקוחות ומהר. אך בגוגל צריך לפעול גם בדרכים אחרות, למשל פרסום אורגני. SEO מאפשר בניית נוכחות חזקה בעמוד החיפוש הראשון וכך, משיגים חשיפה אדירה.

בניית האתר והפיכתו לפלטפורמה שיווקית

תמהיל שיווק נכון לפרסום העסק כולל שימת לב לאתר שלכם. אם אין לכם אתר, צריך להתחיל לכל הפחות עם מיני סייט או הקמת עמודי נחיתה. הטוב ביותר יהיה הקמת אתר מושקע, שמהווה בסיס טוב לאיסוף לידים, קידום מוניטין, שיפור הפעילות ברשת. באתר ניתן לשלב כפתורים של רשתות חברתיות, לצורך שיפור מעורבות הגולשים.

פלטפורמות נוספות שחייבים להכיר

ניתן להזכיר עוד פלטפורמות רבות נוספות, עם תועלות שיווקיות. ההחלטה על הפלטפורמות הטובות ביותר מבוססת על אפיון הלקוחות ועל שימוש בכלים סטטיסטיים. בעסקים מסוימים כדאי להשקיע בשיווק באמצעות אי מייל ובאחרים כדאי לשלוח הודעות שיווקיות או שימוש בווצטאפ. פלטפורמות כגון יו טיוב ופלטפורמות כגון טאבולה, אאוטבריין ואחרות, כל אלה יכולים לשפר יותר את המודעות למותג וליצור לידים בעלי ערך כלכלי.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר