מאמרים וכתבות

מהי העלות של פרסום העסק באינטרנט?

הפופולריות של האינטרנט והיותו מקור מידע ראשון במעלה הופך אותו למתאים מאוד לפרסום עסקי. פרסום עסקי באינטרנט, לרוב בשיתוף פעולה עם משרד פרסום אינטרנטי יכול להתאים למגוון רחב של עסקים. האם רק עסקים גדולים ומבוססים יכולים להרשות לעצמם פרסום כזה, או שגם עסקים קטנים יכולים להרשות לעממם פרסום כזה כיום? נסביר על עלויות פרסום, שיטות פרסום שונות ולמי זה מתאים.

האם עלות הפרסום באינטרנט יקרה מדי לעסק קטן?

לפני שנדבר על עלויות של פרסום בימינו, צריך להבין משהו עקרוני. מאוד מקובל כיום להיעזר בפרסום מקוון באנשי מקצועי, כלומר משרד פרסום בגוגל. ביחד עם אנשי המקצוע ניתן להגדיר יעדי פרסום ולצורך כך להגדיר תקציב מסוים. בעולם המקוון ישנה גמישות רבה. אם בעבר רק עסקים גדולים נעזרו במשרדי הפרסום משום שקמפיינים שיווקיים היו מאוד יקרים, החוקים השתנו. פרסום מקוון או קידום ממומן שמתוכננים בצורה מקצועית נמצאים בהחלט במסגרת התקציב גם של עסקים בינוניים וקטנים. כל מה שצריך לעשות זה להגדיר את תקציב הפרסום המתאים, למשל לפי המחזור העסקי הנתון או לפי התחזית העסקית. בהתאם לתקציב בונים תוכנית פרסום אופטימלית. ומה שלא פחות חשוב, באינטרנט ניתן לבדוק את האפקטיביות כל הזמן. במידת הצורך, משפרים את הקמפיינים הדיגיטליים או את שיטות קידום האתרים, תוך כדי תנועה. העובדה היא שקידום מקצועי מאפשר לשלל עסקים לצמוח, לגדול, להתרחב ולהרוויח יותר.

מהי העלות של פרסום העסק באינטרנט?

העולם הרחב של אפשרויות פרסום באינטרנט

כעת אפשר להתקדם צעד אחד נוסף ולקבל טעימה מכל מיני אפשרויות פרסום באינטרנט. ומכיוון שהאפשרויות הללו כל כך מגוונות, ישנו טווח מאוד רחב של מחירים. כלומר, אם יש לכם עסק מכל תחום שהוא, ניתן להקים קמפיין דיגיטלי או לבנות תוכנית שיווק מפורטת, במסגרת תקציב סביר בהחלט (בהמשך נסביר קצת על מחירים ועלויות כיום). בין האפשרויות המובילות אפשר לציין:

  1. פרסום עסקי על ידי קידום בגוגל.
  2. פרסום באמצעות קידום על ידי ביטויים רלוונטיים לעסק, למשל "קניית אופניים" או "הזמנת חופשה בחו"ל" או "אוכל לכלבים" וכן הלאה וכן הלאה. 
  3. קידום אתר עסקי בצורה אורגנית בשיטות שונות.
  4. פרסום על ידי הקמת אתר או על ידי הקמת דף נחיתה (או גם וגם).
  5. פרסום על ידי הקמה של ערוץ יו טיוב.
  6. הקמת קמפיינים ממומנים בגוגל בשיטות שונות (למשל אדוורדס, אדסנס).
  7. הקמת דף עסקי בפייסבוק.
  8. ניהול שוטף של עמודי פייסבוק, העלאת פוסטים והגדלת חשיפה.
  9. פרסום ברשתות חברתיות בצורה ממומנת (למשל על ידי CPC), פרסום בלינקדאין, פרסום באינסטגרם או פרסום ממומן בפייסבוק או בזירות אחרות.
  10. שיטות נוספות כגון פרסום באמצעות שליחת ניוזלטר, שווק באימייל ועוד.

כמה עולה לי לפרסם את העסק באינטרנט?

כפי שהצגנו והסברנו, קיימות דרכים רבות לפרסם את העסק באינטרנט. ניתן לנקוט בשיטות שונות, למשל להגדיר תקציב פרסום כלליל של 2000 ₪, 3000 ₪, 10,000 ₪ או עשרות אלפי שקלים בחודש. תקציב כזה נותן וודאות לגבי העלות אבל אפשר גם לנקוט בשיטות אחרות. לדוגמא, להגדיר סכום מסוים שיופנו אך ורק לשיווק בפייסבוק. או להגדיר מדי פעם קמפיין ספציפי ברשת חברתית או בגוגל, כאשר רוצים להשיק עסק חדש או לקדם מכירה של מוצר מסוים במבצע. שירותים מסוימים מתומחרים באופן חד פעמי, כך למשל הקמת עמוד פייסבוק או הקמת עמוד נחיתה. לעומת זאת, המשך תחזוקה על אתר עסקי, הקמת קמפיינים, קידום בערוצים שונים, מתבצעים בתקציב נוסף.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר