מאמרים וכתבות

עסק מתחיל? קבלו 3 טיפים לשיווק דיגיטלי מנצח!

עבור עסקים מתחילים, הזירה הדיגיטלית יכולה להיות מפתח קריטי בהתבססות עסקית והשגת צמיחה מהירה. כולנו מכירים את האינטרנט, כגולשים וככל הנראה גם כרוכשים וצרכני בידור ותקשורת. אבל ברגע שרוצים לנצל את הכוח הדיגיטלי לצורך התקדמות עסקית, כללי המשחק אינם ברורים מאליהם. נסביר בשורות הבאות על היתרונות והחשיבות של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וחדשים. כמו כן, תלמדו להכיר שלושה טיפים מעולים, לשיווק מנצח בעידן הדיגיטלי.

עסק מתחיל? קבלו 3 טיפים לשיווק דיגיטלי מנצח!

הכל מתחיל בהגדרת קהל היעד

הטיפ הראשון שלנו עבורכם, נוגע בשיווק דיגיטלי אבל זה נכון לשיווק באופן כללי. איש משרד פרסום דיגיטלי וותיק מסביר כי הדבר הראשון שצריך לעשות, הוא להגדיר את קהל היעד שלכם. יכול להיות שאתם עסק שפונה לכמה וכמה קהלי יעד. זה בסדר גמור, אבל חשוב לאפיין כל קהל יעד בנפרד. הסבר קצר יבהיר עד כמה זה חשוב ולמה להשקיע בכך. הזירה הדיגיטלית מאופיינת בהמון פלטפורמות. גולשים שאוהבים את פייסבוק, יכולים לעבור ימים שלמים בלי להיכנס לגוגל. אנשים שמשתמשים המון בגוגל, עשויים להימצא פחות ברשתות חברתיות. גולשים צעירים פחות נמצאים בפייסבוק, אלא יותר ברשתות הצעירות כגון טיקטוק. ברגע שאתם מגדירים את קהל היעד, חלק מהעניין זה להבין דרך אילו פלטפורמות ובאילו ערוצים תפעלו מולו בדיגיטל.

תוכן ייחודי ומקורי

כעסק מתחיל, יתכן שתרצו להשיק קמפיין פרסום ממומן בגוגל. זה בהחלט יכול להיות צעד מוצלח. אבל בדרך כלל לשם כך צריך להיעזר במשרד פרסום הבקיא בזה. מה שלא פחות חשוב, זה להבין שהגולשים כצרכנים, לא רוצים לראות אתר פרסומי נטו. למעשה, רבים כבר פיתחו סוג של עיוורון פרסומות. כלומר אנשים שאפילו כאשר פרסומת מופיעה להם מול העיניים, הם סוגרים אותה או מדלגים מאליה בלי לזכור אותה בכלל. לעומת זאת, שימוש בתוכן ייחודי ומקורי, זה כבר משהו שעובד נהדר גם מול גולשים חסיני פרסומות.

שיווק דיגיטלי שנתמך בתוכן ייחודי ומקורי, בונה לכם זהות עסקית מובחנת. תוכן ייעודי ומקורי יכול להיות תוכן שאתם מעלים לאתר העסקי שלכם. אבל גם אם אין לכם עדיין אתר, תוכלו להעלות תוכן, פוסטים, סרטונים וכדומה, דרך רשתות חברתיות ובפלטפורמות מגוונות. שלבו בתוכן קישור לאתר או הזמנה ליצירת קשר. אגב, גם גוגל כמנוע החיפוש המוביל אהב תוכן ייחודי. זה משפר את דירוג האתר כך שבסופו של דבר זה יביא לכם יותר גולשים ולקוחות.

הכוח של קישורים

עד שתלמדו יותר על פרסום ממומן בפייסבוק, אנו ממליצים להשתמש בטיפ הבא – קישורים. צרו קישורים שיובילו כמה שיותר אנשים, לאתר העסקי שלכם או לעמוד שלכם ברשת חברתית שבה אתם פועלים. קישורים אתם יכולים לשבץ בכל מייל שאתם שולחים למישהו. אתם יכולים להעלות פוסטים או תוכן בבלוג, ולצרף קישורים לאתר. למתקדמים, זה נהדר לשתף פעולה ולהחליף קישורים עם אתרים אחרים. קישורים נתפסים על ידי גוגל בתור המלצות על האתר שלכם. האלגוריתם של גוגל מעלה בתגובה את הדירוג של האתר שלכם במדד האיכות.

למה חשוב להשקיע בשיווק דיגיטלי נכון

נסיים עם כמה מילים, לגבי החשיבות של השקעה בשיווק דיגיטלי נכון, תחילה עצמאית ואחר כך בעזרת אנשי מקצוע של סוכנות פרסום דיגיטלי מנוסה.

  1. חשיפה רחבה – במרחב הדיגיטלי, אפשר לייצר חשיפה רחבה, מול קהל יעד עצום.
  2. תוצאות מהירות – באף זירה אחרת שמחוץ למרחב הדיגיטלי, אי אפשר לייצר תוצאות כל כך מהירות.
  3. זיהוי תוצאות – בעזרת כלים נכונים, אפשר לזהות עד כמה קמפיין או שיווק דיגיטלי נעשים ביעילות. ניתן לבדוק זאת למשל על ידי מדד שנקרא יחס המרה.
עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר