מאמרים וכתבות

האם קיים פרסום שלילי בגוגל?

בסקירה הפעם נתייחס לנושא חשוב ושמו פרסום שלילי בגוגל. לרוב, אנשים ועסקים שנפגעים מפרסום שלילי, לא היו מודעים לפני כן להשפיעה המזיקה הזאת. אמנם, לגוגל יש יכולת להועיל מאוד לעסקים אבל יש מצבים סבוכים. חברות ועסקים שיודעים לרתום את גוגל לטובת קידום עסקי, יכולים להזניק את העסק להצלחה ניכרת. בין היתר, ניתן לבצע זאת על ידי אסטרטגיית קידום אורגני איכותית. אבל צריך להבין כי פרסום שלילי בגוגל יכול להזיק מאוד כאשר קיימת ביקורת ברשת. הבשורות הטובות הן שיש צעדים שניתן לנקוט בהם כדי להתמודד עם הבעיה.

האם קיים פרסום שלילי בגוגל?

כמה מילים על פרסום שלילי בגוגל

פרסום שלילי הוא כל מאמר, ידיעה או תוכן שמופיעים באינטרנט ואשר מציגים אדם או בעיקר גורם עסקי, בקונוטציה שלילית. פרסום שלילי הוא כמובן פרסום שלא נוצר בדרך כלל ביוזמת מי שנפגע מפרסומים אלה. מצב לא רצוי יכול לקרות כתוצאה מכך שלקוח פרסם חוות דעת שלילית שזוכה לתהודה ברשת ובעיקר בגוגל ואף ברשתות חברתיות. זה יכול להיגרם כתוצאה מכך שפרויקט מסוים כשל בשל תקלה או מסיבה אחרת, וזה פורסם. גם ידיעות על הליכים משפטיים יכולות להוות פרסום מזיק וכמובן כל מה שקשור עם לשון הרע, השמצה וכדומה. כאשר תוצאות חיפוש בגוגל המקושרות עם שם העסק מציגות ידיעות שליליות, זה מביא לכך שנוצרת בעיה. אגב, כדי להתמודד עם מצב כזה ניתן לפנות אל חברת שיווק מומלצת שמתמחה בטיפול בנזק למוניטין ברשת.

כיצד מתמודדים עם פרסום שלילי בגוגל

חשוב לציין כי התמודדות עם פרסום שלילי בגוגל מצריכה הבנה לגבי האופן שבו גוגל פועלת. בגדול, מאוד קשה לבצע הסרת תוצאות בגוגל באופן מוחלט ולהעלים אותן. מה שהרבה יותר פשוט, זה לדחוק את התוצאות השליליות והלא רצויות, כך שהן תמשוכנה רק מעט מאוד תשומת לב, אם בכלל. שיטת עבודה מקצועית של חברת שיווק מקוון, שמכירה את האופן שגוגל סורקת אתרים ומילות מפתח, יכולה לנטרל בצורה עקבית את הפרסומים הלא רצויים.

עשה ואל תעשה נגד פרסום שלילי בגוגל

להלן כמה טיפים שיכולים להבהיר מה נכון לעשות ומה לא. כך צריך לנהוג בהתמודדות עם פרסומים שליליים שמציג מנוע החיפוש תחת השם שלכם או שם העסק שלכם:

  1. יצירת תוכן איכותי שמציג את העסק או אתכם בהקשר חיובי. שימו לב שלא רצוי ליצור תוכן חיובי מדי באופן בלתי אמין. צריך להציג דברים בצורה מאוזנת שנתפסת בצורה טובה על ידי הגולשים.
  2. האם פרסום בגוגל מסייע – פרסום ממומן בגוגל לא מועיל בהתמודדות עם פרסום שלילי. מודעות בתשלום נתפסות כפחות אמינות והן מתאימות לקידום מבצעי מכירות ולא להצגת מידע חיובי ומסר חיובי בפני עצמם.
  3. תגובות איכותיות ברשת חברתית – תגובות טובות ברשת החברתית יכולות לעזור. שימו לב, לא מדובר על פרסום ממומן בפייסבוק אלא על פוסטים שמציגים את האמת של החברה שלך, תוך מענה ענייני ואיכותי לביקורת. אם הפיצו נגדכם פוסטים שליליים, אסור להגיב בצורה תוקפנית, אגרסיבית או חלילה בניבולי פה. נסו להבהיר שאתם מכירים בכך שלפעמים יש טעויות, ואילו תיקונים ושיפורים אתם מבצעים. תגובה עניינית זוכה בדרך כלל לאהדה ציבורית.
  4. פרסום תכנים מקצועיים לחיזוק מוניטין – מאוד מועיל לפרסום תכנים מקצועיים איכותיים, תחת השם שלכם או מותג עסקי. תכנים מקצועיים איכותיים משפרים את המוניטין מול הציבור אבל גם מבחינת האלגוריתם של גוגל.

לסיכום, יש מה לעשות מול גל של פרסום שלילי בגוגל. רצוי לנהל את ההתמודדות בסיוע של חברת קידום מקצועית, שמכירה את הזירה המקוונת ויודעת לנהל מוניטין ולדחוק פרסומים שליליים בצורה יעילה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר