מאמרים וכתבות

סוכנות שיווק דיגיטלי

בעולם דיגיטלי נדרש שיווק דיגיטלי, וכדי לבצע שיווק דיגיטלי אפקטיבי באמת כדאי מאוד להיעזר בשירותיה של סוכנות שפועלת בתחום ספציפי זה. מה היא סוכנות שיווק דיגיטלי, מה השירותים שהיא מציעה ומתי השירותים של סוכנות כזו מועילים במיוחד? בעמוד זה תוכלו לקרוא תשובות לכל השאלות.

מה זו סוכנות שיווק דיגיטלי?

בעבר כל בעל עסק שרצה להגיע לתודעה של הציבור הרחב, ובפרט קהל היעד הרלוונטי מבחינתו, היה פונה למשרד פרסום. משרדי פרסום היו מקומות עבודה נחשקים – ותעיד על כך הסדרה הפופולרית "מד מן" – וכמובן שגם היום הם עדיין פעילים, כשלמשל הם אלה שמייצרים פרסומות לטלוויזיה.

אבל העולם השתנה, וההוכחה הטובה ביותר לכך היא עוגת הפרסום. מדי שנה מפרסם איגוד המפרסמים תמונת מצב מפורטת של אופן חלוקת תקציבי השיווק בישראל בין האפיקים השונים – טלוויזיה, עיתונות מודפסת, דיגיטל, רדיו, שלטי חוצות וגם קולנוע.

ב-2004 לדוגמה, הנתח הגדול ביותר של העוגה הנ"ל היה שייך לעיתונות המודפסת עם 50%. במקום השני ניצבה הטלוויזיה עם 35%. הדיגיטל זכה ל-3% בלבד – אבל כבר אז המגמה הייתה של עלייה בפרסום באינטרנט (באותה שנה שיעור העלייה היה 73%!) וירידה בפרסום בעיתונות המודפסת.

ב-2020 התמונה כבר שונה לגמרי: הדיגיטל משך אליו 43% מכלל תקציבי השיווק, הטלוויזיה 39%, העיתונות המודפסת 8%, הרדיו 5.5% ושילוט החוצות כ-3.5%. המגמה בתחום השיווק בדיגיטל היא עדיין של עלייה, כשב-2020 היא עמדה על שיעור מכובד של 6%.

וזו גם ההגדרה הטובה ביותר של משרד שיווק דיגיטלי: משרד פרסום שמתמקד באפיק הרלוונטי ביותר כיום, הדיגיטל.

משרד שיווק דיגיטלי

השירותים שמספק משרד פרסום דיגיטלי

הדיגיטל הוא עולם ומלואו, ובהתאם משרד פרסום אינטרנטי מספק מגוון רחב מאוד של שירותים. העיקריים שבהם הם:

* פרסום בגוגל – פעולה פשוטה למדי מבחינה טכנית בזכות הממשק הידידותי למשתמש, אבל על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל שקל שמושקע במודעות שמופיעות בדפי תוצאות החיפושים נדרשת בקיאות מקצועית – גם לגבי ניסוח המודעות וגם לגבי התמחור.

* פרסום ברשתות חברתיות – עוד אפיק פרסום באינטרנט שצובר תאוצה ומחייב ידע ספציפי מאוד כדי לנצל אותו נכון.

* שיווק מבוסס תוכן – בפלטפורמות דוגמת טאבולה או אאוטבריין, שמאפשרות חשיפה בפני קהלים חדשים באתרים מובילים דוגמת YNET, גלובס, מאקו וכו'.

* פיתוח אפליקציות – על-מנת לתקשר עם קהל היעד ועם הלקוחות הקיימים (שגם בהם כדאי כמובן תמיד להשקיע, ולמשל להציע הצעות ייחודיות בעלות ערך) גם באפליקציה ייעודית.

* קידום אתר – הכלי האפקטיבי ביותר לטווח ארוך בעולם הדיגיטל הוא אתר עשיר בתוכן שמספק חוויית משתמש מוצלחת. אתר שמקודם נכון במשך מספר חודשים עד שנה ימשיך להניב תועלת רבה עוד שנים רבות.

* פעילות בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו' – בהתאם למאפיינים של העסק ושל קהל היעד שלו.

מתי כדאי במיוחד לפנות אל סוכנות שיווק דיגיטלי?

סוכנות פרסום דיגיטלי מסייעת לכל סוגי העסקים למצות את הפוטנציאל ולשגשג – עסקים קטנים וגדולים, חדשים ו-ותיקים, בכל תחומי הפעילות.

עסקים וארגונים שיכולים לזכות בתמורה גבוהה במיוחד הם אלה שנמצאים לקראת תהליך התרחבות או שינוי משמעותי – כזה שמחייב התנהלות מדויקת במיוחד במרחב הדיגיטלי. עסק שפועל בתחום תחרותי מאוד זקוק גם הוא לשירותיה של סוכנות שיווק דיגיטלי כדי לעקוף את המתחרים האחרים. עוד מצב שבו מומלצת הפנייה לסוכנות דיגיטלית הוא כשמדובר על עסק חדש – למרות הקושי המובן להגדיל את ההוצאות בתקופה שבה ההכנסות עדיין לא יציבות, דווקא ההשקעה בשיווק דיגיטלי תייצב את העסק ותאפשר לו לצלוח את התקופה הראשונית הרגישה בשלום ולהבשיל.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר