מאמרים וכתבות

ניהול קמפיין ppc

מה זה בכלל קמפיין PPC? היכן הוא מפורסם? למי זה מתאים? האם כל אחד יכול לעשות את זה? כיצד תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר?

אחת הדרכים המובילות לפרסום בשנים האחרונות היא באמצעות קמפיין PPC. אפשר להעלות קמפיין ממומן בפייסבוק, בגוגל, באינסטגרם, באמזון ובאתרים ורשתות נוספות. אתם יכולים להגיע להישגים מצוינים בעזרת מומחה PPC, כל מה שנשאר לכם הוא להבין מה זה בדיוק וכיצד זה יכול לקדם את העסק שלכם?

מהו קמפיין PPC?

PPC הוא קיצור של PAY PER CLICK וזו בעצם מהות כל הנושא על רגל אחת. תשלום פר קליק אל תדאגו, אנחנו מרחיבים: אתם יכולים להעלות קמפיין בגוגל, פייסבוק ואתרים נוספים בו אתם מציגים מודעה בולטת המציעה שירות מסוים או רכישת מוצר כזה או אחר. הקמפיין מוגדר במשך, בתקציב, וכמובן בקהל יעד (בגוגל מה שקובע הוא מילות החיפוש. אפשר לומר שזהו קהל היעד, נפרט בהמשך). מדוע PPC? מכיוון שרק כאשר גולש לוחץ על המודעה ו"נכנס" אליה, אתם משלמים לפי התקציב שהגדרתם. התשלום מתבצע פר הקלקה.

  • PPC בגוגל –  פרסום ממומן בגוגל נעשה באמצעות גוגל אדוורדס, מערכת של גוגל שמספקת לכם שליטה ובקרה על שיווק העסק. המודעה תופיע עבור ביטויי מפתח שהוגדרו מראש. לדוגמא, אם יש לכם עסק של דוכני מזון לאירועים ואתם ממוקמים בכפר סבא, רוב הסיכויים שתגדירו את ביטויי החיפוש "דוכני מזון בכפר סבא", "דוכני מזון ברעננה", "דוכני מזון במרכז", "דוכני מזון בשרון", כך שמי שמקיש אותם, רואה את המודעה שלכם בתוצאות הממומנות (לאחר מכן מופיעות התוצאות האורגניות – ה"טבעיות" במנוע החיפוש של גוגל), מקליק על המודעה, אתם משלמים ויש לכם ליד ואפשרות ללקוח נוסף.
  • PPC בפייסבוק – בפייסבוק זה עובד קצת שונה מאשר גוגל. מומחה PPC יבחן את קהל היעד ויגדיר אותו היטב, כך שהמודעה "תקפוץ" לקהל היעד בפיד. גם כאן התשלום הוא פר קליק, כאשר הקליק יכול להוביל את הגולש לאתר שלכם, לדף נחיתה, להשארת הודעה במסנג'ר, לטופס מילוי פרטים. זה תלוי בעיקר בסוג השירות. יתרון שיש לפייסבוק על גוגל הוא שאפשר להתחיל בפוסט אורגני, ואם רואים אחרי כמה ימים שהוא מקבל הרבה תגובות וחשיפה, זה הזמן להפוך אותו לקמפיין ממומן.
ניהול קמפיינים ממומנים

למי זה מתאים?

אנחנו רוצים להגיד שזה מתאים לכולם, כי זה באמת מתאים לכולם, אבל בואו נתמקד: פרסום ממומן מתאים לכל עסק שמעוניין להגדיל את הרווחים שלו, להגדיל את קהל הלקוחות, להגדיל חשיפה, ולעשות את זה הכי מקצועי שאפשר. מה הכוונה? אפשר ללמוד איך עושים את זה ולעשות את זה בעצמכם, השאלה היא:

כיצד מומלץ לנהל קמפיין PPC ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר?

קידום ממומן הוא מקצוע. אפשר ללמוד קורס קצר ולהתנסות ולעשות קמפיין לעסק שלכם, אבל ההבדל בין קמפיין שעשיתם בעצמכם לבין קמפיין שנעשה על ידי משרד פרסום בגוגל  הוא שמים וארץ. ניסיון מקצועי פה די עושה את ההבדל, ויש יגידו שזו לחלוטין אומנות. לא מספיק לטרגט את קהל היעד בפייסבוק או למצוא את מילות המפתח הנכונות בגוגל.

  • כמה כסף להשקיע מבלי לקחת סיכונים מיותרים?
  • האם עדיף להעלות קמפיין ב-10 בבוקר או ב-20 בערב?
  • מה עושים אם אין תוצאות אחרי יום? מחכים או עושים שינויים?
  • האם לפצל את הקמפיין לפייסבוק ואינסטגרם?

כל אלו הן רק מהשאלות שחברה המתמחה בפרסום PPC בגוגל ובפייסבוק, יוכלו לענות עליהן. אנו ממליצים לבחור בנתיב מקצועי ולנהל את הקמפיין עם מי שיודע ומנוסה, ויכול להציג תוצאות של הצלחות עבר, בשילוב אסטרטגיה מקצועית לביצוע התהליך.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר