מאמרים וכתבות

מהו תהליך מיתוג אישי ברשת?

בעולם של מותגים, היה זה אך ורק עניין של זמן לפני שניתן היה לראות לא רק מוצרים ממותגים אלא גם אנשים שעברו תהליך של מיתוג מקצועי. מתי נכון יהיה לבצע מיתוג אישי ברשת? בכל פעם שיש ערך להפיכתו של אדם פלוני או אלמוני למותג. כאשר אותו אדם יכול להיות ייחודי דיו בכדי שצרכנים ולקוחות יעדיפו לפנות אליו על פני מישהו אחר. מיתוג אישי יכול להיעשות לצרכים עסקיים או לצרכים ארגוניים. מיתוג מסוג זה יכול להתאים למנהלים ולעיתים גם לבכירים ופוליטיקאים (במיוחד בתקופת בחירות, אך גם בזמנים אחרים). כדי שהמיתוג של הדמות יהיה באמת נכון ויעיל, יש צורך לבצע זאת באופן מחושב וכחלק מתהליך בעל אסטרטגיה ברורה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג אישי ברשת – קביעת המטרה

כמו בכל תהליך של מיתוג, גם מיתוג אישי ברשת חייב להתחיל בקביעת מטרה ובסימון יעדים. מי שחושב שבאופן אוטומטי המטרה הזאת תהיה הגברת מכירות, איננו אלא טועה. לעיתים, הגדרת המטרה תהיה קידום החשיפה של אותו אדם. לעיתים, המטרה תהיה שינוי של תדמית קיימת לכדי תדמית אחרת, שונה ממנה.

לפעמים, מהלך של מיתוג אישי מתחיל בכלל בהתמודדות עם כל מיני פרסומים שליליים שהופצו לגבי אותו אדם, לעיתים ארגון בבעלותו ולעיתים גם שותפים או בני משפחה. רק לאחר שקובעים ומחליטים מהי המטרה, אפשר לתכנן אסטרטגיה מתאימה. רק לאחר מכן אפשר לבצע רכישת מדיה באופן תכליתי ולהפיק ולהזרים מידע באופן הנכון.

מיתוג באתר ומידע חיובי

כמעט כל אדם שרוצה להפוך למותג חייב ליצור לעצמו נוכחות דיגיטלית. אך באותה הנשימה נוסיף ונאמר שצריך להתבצע גם ניהול מוניטין דיגיטלי. הנוכחות הדיגיטלית צריכה להישען על אתר אינטרנט שבו ניתן מקום מכבד לאותו הפרסונה שרוצים למתג. בהחלט יתכן שיהיה זה שחקן, זמר, שף או פוליטיקאי, אבל אתר אישי הוא פשוט חובה כאשר רוצים שיהיה לאותו אדם קיום כמותג עצמאי, בעל תוקף וערך.

ומה בהקשר של ניהול מוניטין? כאן יש להתמודד עם כל מיני פרסומים או אזכורים ברשת, אשר מקשרים את המותג, האדם, להיבטים שליליים. לפעמים ניתן יהיה לפרסם תגובות רשמיות למידע שקרי ולפעמים ניתן גם לפנות לבית המשפט בתביעת לשון הרע, אבל בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר יהיה להפיק מידע בהקשרים חיוביים. המידע החיובי ידחק באופן טבעי את המידע השלילי המופיע בעולם הווירטואלי.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מדידת הצלחה ומקצה שיפורים

כחלק מהמיתוג ברשת, חייבים לבצע בדיקה תקופתית לגבי היבטים כמו מודעות למותג, ערכים שהמותג מייצג, תפיסות הציבור לגבי המותג. כדי לבדוק את הכוח של המותג, כדי לבדוק אם נחוצות התאמות ואם דרושים שינויים, יש לשכור חברת מיתוג ראויה לשמה. חברה כזאת, המתמחה במיתוג בכלל ובמיתוג אישי ברשת בפרט, תוכל לבצע התאמות ולהגיב באופן דינאמי ככל אשר יידרש.

אדם שהוא מותג, במיוחד ברשת, חייב להימצא בכל אותם מקומות שבהם הכל קורה. רק יועץ שיווק באינטרנט יוכל לדעת מתי נחוץ מקצה שיפורים ומתי שיווק ווירלי יקדם את המותג. רק יועץ יוכל לדאוג לנוכחות מתמדת ברשתות חברתיות. רק יועץ יוכל להעביר את תגובתו של הלקוח באופן מסודר, אחיד וקוהרנטי. חברה של פרסום ויועץ שיווקי יוכלו להפיק הודעות מסודרות, לתחזק בלוג אישי, לפרסם מידע מקצועי בשם הלקוח ובאתרים שונים וכן באופן ווירלי. מדובר בעבודה מתמשכת, שכן בכל תחום שהוא ישנה תחרות רבה ומי שהיה מותג חזק אתמול, לא יישאר כך גם מחר אם לא תתבצע עבודה רצינית ומקיפה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר