מאמרים וכתבות

היתרונות של חברת פרסום שעובדיה עובדים מהבית

שוק העבודה משתנה בקצב מסחרר, הרבה יותר מבכל תקופה בהיסטוריה של המין האנושי, ואחת המגמות היותר בולטות ובוודאי מעוררות עניין היא עבודה מהבית.

אמנם גם ב-2017 לא כל החברות שהמודל החדשני מתאים להן ששות לאמץ אותו, גם בגלל החשש מפני אובדן הפיקוח על העובדים וגם בגלל מידה מסוימת של שמרנות, אבל יותר ויותר עסקים כבר מבינים עד כמה משמעותיים היתרונות של עבודה מהבית – ובפרט הם באים לידי ביטוי בחברות פרסום: בחברת פרסום שמעודדת תעסוקה מהבית ומתנהלת כך העובדים יותר מרוצים, העבודה מתנהלת ביעילות מרבית וכמובן שלא רק העובדים והחברה יוצאים נשכרים מהשינוי אלא גם הלקוחות של אותה חברת פרסום.

חיסכון משמעותי בעלויות

אנחנו חיים בעידן תחרותי מאוד, כשכל עסק בכל תחום נדרש לא רק לספק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה אלא גם להציע מחיר אטרקטיבי. חברות פרסום שעוברות למודל של עבודה מהבית בהיקף רחב ככל האפשר מצליחות לצמצם במידה ניכרת את ההוצאות שלהן, וב"אקזקטיב" למשל עלות התפעול השוטפת הפכה נמוכה יותר בכ-20%.

החיסכון בעלויות כולל את האפשרות לצמצם את תשלום השכירות, שהרי אם העובדים עובדים מהבית נדרש שטח צנוע הרבה יותר למשרד (ובתקופה שבה המחירים בשוק הנדל"ן לא מפסיקים לנסוק מעלה מעלה תשלום השכירות הוא כמובן אחת ההוצאות המשמעותיות לכל עסק), את חשבונות המים והחשמל הצנועים יותר (שהרי ככל שהשטח של המשרד קטן יותר ויש בו פחות עובדים, נדרשים גם פחות משאבים לתפעולו), את הצורך המופחת משמעותית לרכוש ציוד משרדי כמו למשל מחשבים, ועוד, וכמובן שגם תשלומי הארנונה ודמי הניהול, שמושפעים מגודל המשרד, מצטמצמים כשהעובדים נשארים בבתיהם.

כל המרכיבים הנ"ל מצטברים לחיסכון משמעותי בעלויות, ובהתאם חברת פרסום שעברה לעבודה מהבית יכולה להציע ללקוחותיה תעריפים משתלמים במיוחד.

יעילות גבוהה יותר

אמנם בעלי עסקים רבים מרגישים שאם העובדים לא לידם והם לא יכולים לראות בכל רגע מה הם עושים העבודה לא תתבצע, אבל בפועל מחקרים שונים כבר הוכיחו שעבודה מהבית היא מודל שמבטיח יעילות מרבית (ובפרט כשמדובר על חברת פרסום כמו אקזקטיב שמקפידה להעסיק עובדים אחראיים).

עבודה במשרד מתאפיינת בהסחות דעת רבות, באובדן ימי עבודה (כשהילד חולה ולא הולך לגן, ההורה שנשאר איתו בבית ולא מגיע למשרד פשוט מושבת באותו יום, אבל למי שעובד מהבית יש את האופציה לשלב בין טיפול בילד לבין עבודה), בבזבוז זמן על הגעה למשרד וממנו הביתה וגם במשרד עצמו ישנם לא מעט פרקי זמן שבהם מפטפטים במטבחון – ואילו כשעובדים מהבית אין שעות עבודה מוגדרות אלא יש משימות שחובה להשלים והן אכן מושלמות.

עוד תורמת ליעילות הגמישות המרבית: בכל חברת פרסום יש מי שמעדיף לעבוד דווקא בשעות הערב או הלילה ולאו דווקא בין 9 ל-5, וכשעובדים מהבית ניתן לבחור את שעות העבודה שבהן היצירתיות בשיאה והתפוקה מקסימלית – כך שהלקוחות של חברת הפרסום זוכים לתועלת גבוהה במיוחד.

ידידותיות לסביבה

אמנם בחברות פרסום רבות חלק מהעובדים מגיעים לעבודה עם אופניים חשמליים, קורקינט חשמלי או בתחבורה ציבורית, אבל ישנם גם כאלה שנעזרים במכוניות פרטיות – שכידוע גם מעצימות את הפקקים ההולכים ומתארכים בכל מקום בארץ וגם פולטות חומרים מזהמים לאוויר שכולנו נושמים.

בהתאם, חברת פרסום שמעודדת עבודה מהבית תורמת גם לשמירה על כדור הארץ, דרך הפחתת הצפיפות וזיהום האוויר במרחב האורבני. אמנם זהו יתרון שלא מספק תועלת ישירה ללקוחות, אבל כיום כבר ישנה מודעות גבוהה לחשיבות הקטנת הפגיעה בסביבה, ועסק שמתנהל ברוח זו הוא עסק מתקדם שכדאי לשכור את שירותיו.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר