מאמרים וכתבות

ניהול עמודי פייסבוק - איך עושים אותו נכון?

פייסבוק אמנם משכה לא מעט אש בתקופה האחרונה מכל מיני כיוונים, אבל אין ספק – ניהול עמודי פייסבוק בצורה נכונה עדיין יכול לעבוד מצוין. ניהול מוצלח יכול לקדם עסקים או אפילו פרסונה פוליטית ומוניטין בצורה יעילה ומעוררת הערכה. אך לא מספיק לפתוח עמוד פייסבוק ולהשאיר את כל היתר תלוי באוויר. את הפעילות הזאת צריך לנהל בכדי להשיג תוצאות מיטביות.

העלאת פוסטים באופן שוטף ואפקטיבי

ברגע שישנו דף עסקי, שבו קיים תיאור העסק, דרכי התקשרות וכיוצא בזה, חייבים לדאוג לכך שיהיו בפנים תכנים. כלומר ניהול עמודי פייסבוק כולל העלאת פוסטים באופן שוטף ובצורה אפקטיבית. לא ניתן להצביע על מספר מסוים של פוסטים שנחשבים ל"מספיק" או מספר של פוסטים שהוא "קטן מדי". על פי רוב, כמה פוסטים בשבוע יוכלו ליצור עניין די טוב בעמוד הפייסבוק שלכם.

יצירת שיח סביב התכנים שבעמוד

מלבד העלאת כמה פוסטים בכל שבוע, ניהול עמודי פייסבוק כולל גם דגש על איכות הפוסטים. חלק מהפוסטים יכולים להוסיף ערך למי שיקרא אותם, כלומר כאלה שיתנו מידע ללקוח, לצרכן ולכל מי שעשוי להתעניין. חלק מהפוסטים יכול לעדכן את הגולשים במבצעים שונים או בחדשות חמות. חשוב לא פחות לחתור לכך שיתקיים שיח סביב התכנים שבעמוד.

ככך שמצליחים להיות פרובוקטיביים (במובן החיובי של המילה), כאשר מצליחים לנגוע בקוראים בנקודות למשל מרגשות, בנושאים שלפעמים מעצבנים ורוצים לשפר, דברים הומוריסטיים וכיוצא בזה, כך משיגים תוצאות. כך יוצרים שיח סביב התכנים. חשוב כמובן להימנע מתכנים שעלולים להרגיז סתם כך, תכנים שעלולים להיות פוגעניים או ליצור רושם שלילי על אדם או מותג. התפוצה של עמודי פייסבוק איכותיים מחייבת נקיטת זהירות ואחריות.

יצירת תכנים שקוראים לשיתוף ויוצרים באז

בפייסבוק ניתן להיעזר כדרך לשפר את המיתוג העסקי. כאשר מנהלים כמו שצריך את עמודי הפייסבוק, ניתן למקסם מיתוג עסקים באינטרנט. למשל עסק שממותג בתור מקצועי, יוכל להוסיף מידע מקצועי לעמוד פייסבוק. עסק שרוצה להיתפס כצעיר ברוחו יעלה פוסטים צעירים שמדברים לקהל היעד. כמובן, חשוב ליצור תכנים ופוסטים שקוראים לשיתוף ויוצרים באז. ככל שתצליחו ליצור שיתופים רבים לעמוד הפייסבוק שלכם כך המודעות אליכם, למותג שלכם או לעסק שלכם תגבר. ויותר שיתופים מביאים לעוד יותר שיתופים והרבה יותר ערך.

יצירת תעבורה בין הפייסבוק לאתר ולהפך

ניהול עמודי פייסבוק בצורה אפקטיבית יכול לקדם לא רק עסק או ארגון. זה יכול להיות חלק חשוב מאסטרטגיה של ניהול מוניטין דיגיטלי. כלומר, כאשר רוצים להציף מידע חיובי ומקדם ברשת, לעמוד הפייסבוק יש בהחלט תרומה בלתי מבוטלת. ודבר נוסף, ניתן בעזרת דף עסקי להוביל תעבורה אל האתר שלכם ובמקביל, אפשר להביא תעבורה מתוך האתר לעמוד הפייסבוק. יש להטמיע קישור לפייסבוק במקומות מרכזיים באתר, להזמין לייקים, שיתופים וצירוף אוהדים. בנוסף, ניתן לקשר את האתר לדפים נבחרים בפייסבוק אך להשתדל לעשות זאת בלי להגזים או לעורר אנטגוניזם. קישור מהדף למבצעים באתר, למשל, יהיה רעיון מצוין, שעובד נהדר.

שימוש נבון בכלים מוצלחים

אפשר במידה רבה לקדם את התדמית תוך שימוש בכלים השונים שמציעים בפייסבוק. ניהול תדמית ברשת יכול להסתייע רבות כאשר מעלים סרטונים מוצלחים, למשל, לעמוד. כדאי להשקיע בעיצוב העמוד על מנת שלא ייראה שגרתי ומשעמם. עם מעט מאמץ אפשר להוסיף פיצ'רים, להטמיע בדף הפייסבוק כפתורי הנעה לפעולה או טפסים. במסגרת ניהול עמודי פייסבוק, כמובן, ניתן להוסיף לדפים גם מודעות ולקדם את הדף כך שיצליח להביא יותר קהל, יותר גולשים, יותר אוהדים או יותר לידים.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר