מאמרים וכתבות

איך ניהול דפי פייסבוק איכותי תורם לעסקים עצמם?

כולם נמצאים בפייסבוק, נכון? אמנם זו אולי טיפה הגזמה, אבל זה גם לא כל כך רחוק מהמציאות. לכל כך הרבה אנשים יש פרופילים בפייבסוק, שקל להניח בטעות שניהול דף פייסבוק מתחולל מאליו. כדי שהעסק יפיק תועלת מרובה יש להשקיע מחשבה, זמן ולפעמים גם כסף לצורך ניהול דפי פייסבוק בצורה מקצועית. לצד ההשקעה הנדרשת, חשוב כמובן להבין באיזה אופן ניהול דף פייסבוק תורם (והרבה) לעסקים עצמכם. בדיוק בנושא חשוב זה נשתף אתכם כעת.

הדף שמביא לידים

השורה התחתונה של כל עסק היא כסף. הדרך לשפר את תזרים המזומנים וליצור עוד כסף היא כמובן להביא לקוחות. הגדולה של ניהול דפי פייסבוק טמונה בין היתר ביכולת הפנומנלית להשיג לא סתם מודעות לקיום העסק אלא גם להביא לקוחות. בלשון המקצועית קוראים לזה "ליצור לידים". כלומר לקבל פניות מלקוחות דרך דף הפייסבוק. זה לא דבר פשוט וצריך לגשת לזה ברצינות הראויה. אבל כאשר יוצרים דף מוצלח, כאשר יש בו תנועה ומוסיפים לדף טופס יצירת קשר, הלידים בהחלט יתחילו לזרום. ועוד לידים זה כמובן עוד לקוחות פוטנציאליים.

פייסבוק לשיפור נאמנות לקוח

אחרי שאמרנו את הדבר החשוב, כי ניהול דפי פייסבוק יכול להביא לקוחות חדשים נוספים, יש להוסיף דבר חשוב לא פחות. בעזרת דף עסקי מנוהל היטב יכולים עסקים לשפר את נאמנות הלקוחות הקיימים. לא רק שזה לא דבר של מה בכך, לפעמים זה אפילו חשוב יותר מעוד ליד או עוד לקוח חדש. לקוח שחוזר זה לקוח שכבר מכיר אתכם ומביע את שביעות רצונו פעמים נוספות. זהו לקוח שיהיה מוכן להמליץ עליכם ויוכל לשתף פוסטים מעניינים או תכנים שאתם מעלים לדף הפייסבוק. בקיצור שיפור נאמנות לקוח מביא עוד כסף, עוד לקוחות אבל גם הרבה יותר מזה ערך מוסף. אלה לקוחות שכאשר הם ממליצים, זה נשמע אמין כי זה באמת אמין.

פייסבוק למען התדמית שלכם

עסק שמנהל נכון את דף הפייסבוק יכול לקחת חלק פעיל במוצלח במה שנקרא ניהול תדמית. בימינו, עסקים לא מוכרים רק מוצר או שירות כזה או אחר. עסקים מוכרים את התדמית, את המותג, את מה שמבדיל אותם מאחרים שמציעים בערך את אותו הדבר. ניהול תדמית ברשת בעזרת דף פייבסבוק זה דבר שלוקח זמן. יותר מזה, זהו דבר שמצריך השקעה אבל מצד שני, זה גם מחזיר את ההשקעה בצורה טובה מאוד.

קידום העסק בכל המישורים

ניהול של דף פייבוק שמבוסס על העלאת פוסטים, תכנים, קישורים מעניינים וחדשות טריות על העסק, מבצעים וכדומה, עוזר לקידום העסק. יש המון טקטיקות שיכולות לאפשר קידום עסקים באינטרנט, בעזרת פייסבוק. בין היתר אפשר למשל לעורר עניין על ידי יצירת תחרויות נושאות פרסים. אפשר לספק קישורים ותכנים מקצועיים או כאלה שמעניינים את הלקוחות.

חשוב לציין כי ביחס לתמורה, עלויות פרסום בפייסבוק בהחלט משתלמות. בעזרת הפייסבוק ניתן ליצור באז ולקדם בצורה טובה מבצעים וגם עסקים חדשים. כאשר משקיעים בדף יוצרים מודעות גבוהה וזכירות לעסק או למותג. ניתן להשתמש בכלי החשוב הזה לאיסוף מסרים מלקוחות. זה כלי ללימוד שעוזר לעסקים להשתפר, להתקדם להשתדרג.

קשה להאמין עד כמה שזה עובד. אפילו ביקורת שלילית לכאורה, כאשר היא מטופלת נכון הופכת כלי למינוף העסק. זוהי דרך לשפר נאמנות לקוחות, לאיסוף לקוחות חדשים ואפילו לשפר את הדירוג בגוגל. לניהול הדף אפשר להיעזר בתכנים מקצועיים ושיווקיים, תמונות, סרטים, קישורים חיצוניים ומשאבים נוספים.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר