מאמרים וכתבות

מה חשוב לדעת על חברות מדיה?

אז מהן בדיוק חברות מדיה? האם זה פשוט מאוד שם חדש יותר לחברות הפרסום הוותיקות? ואולי מדובר במשהו חדש שלא היה קודם לכן? בשורות הבאות נבין מה חשוב לדעת על החברות הללו. נראה מה הקשר שלהן עם ניהול מדיה חברתית וגם נבין איך בוחרים חברה שכזאת. למה פרסום גרילה יכול להיות מאוד משמעותי ומה חשוב לדרוש מחברת המדיה שלכם.

היכולת ללהטט בסביבה טכנולוגית שמתפתחת מהר

אם נרצה לתאר בצורה ציורית אבל גם מאוד מדויקת מהן בעצם חברות מדיה, נוכל לומר שאלה חברות פרסום שיודעות כיצד ללהטט בסביבה של טכנולוגיה שמתפתחת מהר מאוד. זו חברה שמכירה את החוקים של הניו מדיה, כזאת שיודעת לקדם אתרים ממש כפי שהיא יודעת לבצע ניהול מדיה חברתית. זו חברה שמכירה את הערך של חווית משתמש ממש כפי שהיא מכירה את הרעיון של פרסום גרילה, איך הוא עובד ומדוע הוא חשוב.

להשיג יותר – בפחות

ללא ספק, חברות מדיה חזקות מעניקות ללקוחותיהן תמורה איכותית במחיר ראוי. אך ככלל, מה שמאפיין את החברות המוצלחות יותר הינו היכולת להשיג יותר, בפחות. להשיג יותר תוצאות בתוך השקעה לא גבוהה במיוחד בפרסום לעומת שימוש במדיות וותיקות. זו היכולת להשיג תוצאות ומהר וגם לשפר תוך כדי תנועה. ניהול מדיה חברתית למשל זה לא משהו סטטי. כל הזמן צריך לבדוק את האפקטיביות, דבר שלא עובד מי יודע מה בזמן אמת, בפרסום במדיות אחרות כגון רדיו, טלוויזיה או שלטי חוצות. בניו מדיה, אפשר למדוד חשיפה, החזר של השקעה ולבצע התאמות כדי לשפר את התוצאות.

דוגמא להצלחה מעולה בלי להשתולל בהוצאות

אם נרצה להציג דוגמא להצלחה של חברת מדיה בלי שצריך להשתולל בהוצאות נסביר ונאמר מהו פרסום גרילה. פרסום מסוג זה הוא בהגדרה פרסום נועז, מיוחד, מתוחכם. זהו פרסום שבמידה רבה משיג אפקט מפתיע, שמשלב ערכים יצירתיים ומוטיבים אומנותיים או מעוררי תשומת לב. הרעיון הוא ליצור בולטות בפרסום ובולטות במותג גם אל מול קמפיינים ופרסומות שבהם הושקעו תקציבים הרבה יותר גדולים. בקיצור, זהו סוג של פרסום שאי אפשר להתעלם ממנו ואי אפשר להישאר אדיש כלפיו.

לרכוש מדיה בצורה יעילה

עוד דבר שטוב לדעת על חברת מדיה שתיחשב לטובה הינו היכולת שלה להצליח להשיג תוצאות בעזרת רכש מדיה. צמד המילים הלא ברור מאליו הזה מתאר תופעה של ממש בשיווק דיגיטלי ומקוון. הרעיון הוא לשפר תוצאות של קמפיינים ולהשיג יותר מודעות של קהל היעד על ידי רכישה של שטחי פרסום. זה די דומה למה שהיה פעם מקובל מאוד בעיתונים אלא שאת תפקידם של דפי העיתונות תופסים אתרי אינטרנט שמרכזים תעבורת גולשים יוצאת מן הכלל.

הרכש הזה מדבר על קניה של שטחים לפרסום באתרים נחשבים ובמקומות מאוד יעילים עבור המודעה. במקביל לרכש, יש להחליט מה בדיוק רוצים להציג בשטח הפרסום המדובר. שילוב של השניים ביחד עם יצירתיות גבוהה זה מה שמשיג תוצאות מיטביות. הרכישה יכולה להיות בצורה חדשנית במיוחד שנקראת מדיה פרוגרמטית ומתבצעת בזמן אמת.

מה חשוב לזכור כאשר בוחרים חברת מדיה

כאשר רוצים לבחור חברה מדיה צריך לזכור כמה דברים. למשל, תוצאות: יש לא מעט חברות שמציגות את עצמן בתור חברות ניו מדיה. כדאי לבדוק וותק בתחום והשגת תוצאות ללקוחות קיימים. דבר נוסף, חשוב לוודא כי חברה המדיה מקפידה ללמוד את הלקוח, להבין את צרכיו השונים, את השוק בו הוא פועל, את הערכים שהוא מציג. חשוב גם לוודא כי חברת המדיה פועלת על סמך אסטרטגיה שחותרת להשיג מטרות מאוד מוגדרות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר