מאמרים וכתבות

פרסום בטלויזיה - למה זה חשוב וכדאי גם בעידן האינטרנט?

בעידן האינטרנט, פלח גדול מאוד מתקציב הפרסום מופנה מטבע הדברים לערוצים מקוונים. פרסום באתרים, קידום בגוגל, הקמה ותפעול של דפי פייסבוק יעילים, בלוגים, הפקת סרטונים ליו טיוב וכיוצא בזה. באינטרנט אפשר להשיג יופי של תוצאות גם על ידי פרסום גרילה ואפשר להצליח יפה גם בהשקעה כספית סולידית למדי. חברות מדיה ששוחות כמו דגים בכל צורות הפירסום באינטרנט עושות חיל, ללא ספק. אבל יחד עם זאת, חשוב להיות ברורים וישירים – גם כיום, חשוב, כדאי ונחוץ להבין שיש תועלת בפרסום בערוצים נוספים. כן, גם פרסום בטלוויזיה, גם עבור בעלי חברות שחשבו שה"הדבר הזה" אף פעם לא יתאים עבורם.

לפרסם בטלוויזיה מוסיף יוקרה

פעם טלוויזיה הייתה מדורת השבט של כל הציבור או לפחות רובו הגדול. כיום, לא כולם צופים בטלוויזיה ולמעשה רבים רואים טלוויזיה – באינטרנט. ובכל זאת, לא חסרים עדיין צופי טלוויזיה ורבות משיחות הברזייה נסבות סביב תוכניות ושידורי הדגל שמשודרים בשידורים חיים יותר או חיים פחות. אז למה פרסום בטלוויזיה? גם מכיוון שחלק נרחב מהציבור עדיין מחבב את המדיום הזה ולא פחות חשוב, מכיוון שזהו פרסום שמוסיף הרבה מאוד יוקרה. לצד פרסום גרילה באינטרנט או בשלטי חוצות ולצד פעילות מבורכת של חברות מדיה בפרסום ושיווק אונליין, אין כמו פרסום דרך הטלוויזיה כדי לשדר מסר, אנחנו מצליחנים. הגדולים ביותר, החזקים ביותר, היוקרתיים ביותר, כל אלה מפרסמים בטלוויזיה, מי יותר ומי פחות.

זהו פרסום שאפשר להפיץ גם במדיות אחרות

כשרק הטלוויזיה הייתה בסביבה, לא היה ספק כי פרסום בטלוויזיה – נשאר בטלוויזיה. מקסימום, היה אפשר לעשות העתק הדבק לפרסומת ולשדר אותה גם ברצועת הפרסומות בבתי הקולנוע. אבל כפי שבא פרסום גרילה והוסיף תבלין חד לפרסום השגרתי, כך באו חברות מדיה ויצרו מהפך חשיבתי. כמעט כל מסר שעובר במדיה כלשהי אפשר להעביר ולהפיץ גם באינטרנט. צילמתם פרסומת ששודרה בטלוויזיה? אפילו משהו קצר וקולע? אפשר לפרסם כל זאת גם ביו טיוב, בפייסבוק ובערוצים נוספים. אפשר להגביר את העניין הזה בעזרת פוסטים מושחזים ובכך לשפר את האפקט המשולב, מכל הערוצים.

פרסום שמגיע לקהל יעד מגוון

באינטרנט, אפשר להגדיר בצורה מאוד נוחה קריטריונים לשיווק מפולח. ניתן להשיג תוצאות מרהיבות במהלך מושחז של מיתוג עסקים. אבל אין כמו פרסום מוצלח בטלוויזיה כדי להגיע בזמן קצר מאוד לקהל יעד מגוון מאוד. בטלוויזיה, ככל הנראה יותר מאשר כל מדיום אחר, נוהגים לצפות ביחד הורים עם ילדים, נכדים עם סבא סבתא, חברים בגילאים שונים ובקיצור – קבוצות מגוונות באופיין.

לפרסום דרך הטלוויזיה יש אפקט שאין באפיקים אחרים

לפרסום דרך הטלוויזיה יש אפקט שאין בערוצים או באפיקים אחרים. כשלעצמו, יש בו ערך גם אם הוא לא מביא לתוצאה מידית. יחד עם זאת, קמפיין ממוקד וחזק יכול להביא תוצאות נהדרות, בזמן מאוד קצר. שימוש באפיק פרסום שכזה יכול להגיע בהלימה עם כל יתר סוגי הערוצים. אם רוצים אפקט מאוד חזק ומוכנים לעמוד בעלות די גבוהה, זהו פתרון מתאים.

בניית מותג במהירות

יש עוד כמה דברים שניתן לומר בזכותה של הטלוויזיה, גם בעידן האינטרנט. פרסום במדיום הזה יכול לעזור מאוד לחברות מתחילות או להחדרת מותגים חדשים. זו דרך טובה לבניית מותג במהירות, כאשר רוצים תוצאות מעכשיו לעכשיו. כמובן, יש להביא בחשבון שערכי ההפקה חייבים להיות ללא פשרות. סרטון תדמית שיכול לעבור בסדר גמור בפייסבוק או ביו טיוב עשוי להיראות חובבני או גרוע מזה, אם הוא משודר בטלוויזיה לפני או אחרי פרסומות מושקעות ביותר.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר