מאמרים וכתבות

מה הן שיטות הפרסום בגוגל?

כולם יודעים שגוגל מהווה זירת פרסום ראשונה במעלה. אבל מה שלא כולם כבר יודעים זה שיש הרבה מאוד שיטות לפרסום במנוע החיפוש המפורסם כל כך ובפלטפורמות נלוות. על מנת לרתום את הפלטפורמה הזאת לטובת העסק שלכם, כדאי להיעזר בסוכנות ייעודית שהיא חברת פרסום בגוגל, המתמחה בשיווק במדיה הזו ומכירה את כל השיטות, הטריקים והדרכים המעודכנות.

קידום ממומן וקידום אורגני

האלף בית של השיטות נכון להיום הוא פרסום ממומן בגוגל מצד אחד וקידום אורגני מצד שני. בגדול, הדרך הראשונה נשענת על הקמת קמפיינים פרסומיים בתשלום. תוצאות החיפוש מופיעות באותו מנוע חיפוש, אבל הן מוצגות בצורה ברורה כממומנות. הדרך השניה עושה שימוש בדרכים עקיפות, שאינן כוללות השקעה של כסף בקמפיינים. בעזרת משרד פרסום מתמחה אפשר לבנות אסטרטגיה מכסימלית, שממצה את הטוב שבכל אחת מהשיטות. שימו לב כי קידום ממומן מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר ואילו הקידום האורגני עובד לאורך זמן אך לטווח יותר ארוך. אם רוצים לפרסם עסק חדש, לקדם מותג, להשיק מוצר חדש או להביא המון לידים ומהר, אין תחליף לקידום ממומן. אבל כדי לחזק גלישה באתר, להעלות את המיקום של חנות מקוונת בגוגל ולהביא יותר גולשים, חיוני גם הרובד האורגני.

שימוש ביוטיוב כפלטפורמה מחזקת

עוד שיטה חשובה שבה נוקט משרד פרסום בגוגל היא שימוש בפלטפורמות "אחיות" כגון יוטיוב. לצד גוגל, המוני גולשים והמוני חיפושים פונים כיום ליוטיוב לא רק לצורך חיפוש תוכן אלא גם כדי לחפש מידע לצורך רכישה, קניה או חיפוש תועלות. ניתן להשיק קמפיינים שיטמיעו פרסומות בתוך יוטיוב, אך זה לא הכל. אפשר להשלים את התמונה על ידי העלאת תכנים ליוטיוב. פרסום ביוטיוב באמצעות סרטוני תדמית ובשילוב עם מילות עוגן ומילות חיפוש חשובות מחולל נפלאות.

שימוש בגוגל לטובת רימרקטינג

שיטת פרסום נוספת הממוקדת בגוגל נעשית על ידי משרד פרסום דיגיטלי שמבין מהו באמת שיווק מתקדם. בשיטה זו מבצעים מה שנקרא רימרקטינג. כלומר, נעזרים בפלטפורמה של מנוע החיפוש, אבל בקמפיין לא פונים סתם כך לכל הגולשים שמחפשים מילות מפתח מסוימות. בשיטה זאת, הקמפיין נבנה כך שקהל היעד הממוקד מורכב מלקוחות קודמים או יותר נכון, גולשים קודמים. ברגע שמזוהה לקוח שביקר בעבר באתר, מופנה אליו פרסום ומודעה אפקטיבית. ההבנה היא שמי שכבר ביקר באתר, לרוב בזמן האחרון, הוא לקוח "מבושל" כלומר מוכן לרכישה כאן ועכשיו. יחס ההמרה בשיטה הזאת גבוה במיוחד וזאת אומרת שהפרסום הזה מביא תוצאות.

מה הן שיטות הפרסום בגוגל?

זיהוי חיפושים רלוונטיים תמיד

שיטה מאוד טובה להיעזר בגוגל לטובת פרסום היא על ידי איתור של חיפושים מתאימים. מילות מפתח הן אלה שמקשרות בין זיהוי צרכי הלקוח (מה הוא בעצם מחפש) לזיהוי צרכי העסק (מה שהעסק רוצה למכור או להציע). חשוב כי החיפושים ומילות מפתח יהיה רלוונטיים אחרת, תקציב פרסום יקר יורד לטמיון. אבל יותר מזה, ניתן להיעזר בשיטות מונחי "זנב ארוך" כדי להוזיל עלויות ולשפר תוצאות. במקרה זה, מומחי הפרסום מזהים עבורכם מונחים בעלי זנב ארוך, שאינם מאוד פופולריים. אלה חיפושים שיובילו אליכם לקוחות, שעליהם לא מתחרים השחקנים החזקים ביותר בתחום. העלות להשגת כל לקוח יחסית נמוכה ויש פחות תחרות על כל הקלקה.

שימוש במייל בצורה חכמה

גם שיווק עסקים בגוגל באמצעות דיוור במייל, בפלטפורמת ג'ימייל יכול להשיג לקוחות וחשיפה. בעזרת מידע וסטטיסטיקות של גוגל, מפנים פרסומים אפקטיביים, עם דגש על מבצעי מכירות, סיילים של סוף עונה וכדומה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר