מאמרים וכתבות

איך לשווק את העסק שלך בצורה נכונה באינטרנט?

כל בעל עסק יכול להשתמש בטכניקות שונות על מנת להפוך את האינטרנט למכונת שיווק משומנת. העניין הוא שעבור מי שאיננו איש מקצוע, אין את הזמן או הידע להשתמש בצורה הכי טובה בכלים הכי מתקדמים. משרד פרסום מומלץ יוכל לרתום לטובת העסק שלך את כל הכלים הדיגיטליים החזקים והחדשים שקיימים כיום. מומחי הפרסום של אקזקטיב מסבירים מהם הצעדים שתוכל לבצע לצורך שווק עסקי נכון אונליין.

להכיר וללמוד מגוון פלטפורמות

אם אתה או את רוצים לשווק את העסק בצורה נכונה באינטרנט, אתם קודם כל צריכים להכיר לעומק את הפלטפורמות המובילות. יש המון אפשרויות פרסום באינטרנט, הן מתחילות עם גוגל, ממשיכות דרך יוטיוב, ממשיכות הלאה לפייסבוק ומגיעות עד לינקדאין, טיקטוק, אינסטגרם, פרסום במייל ועוד ועוד. לכל פלטפורמה יתרונות וחסרונות. לכל עסק כדאי להתמקד בפלטפורמות מסוימות ופחות כדאי להשקיע באחרות. לדוגמא, טיטוק מדבר מאוד לצעירים אבל פייסבוק פונים כיום לקהל יעד בוגר יותר. לקהל יעד בחו"ל, אפשר לפנות דרך פלטפורמות שפחות פופולריות בארץ, למשל פינטרסט, מעין לוח מודעות שמחבר בין בעלי תחומי עניין שונים. אגב, זו פלטפורמה שמושכת הרבה יותר נשים מגברים ומתאימה מאוד לעסקי אופנה ולייף סטייל.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

לפתוח קמפיינים בצורה ממוקדת

לא צריכים להיות אנשי פרסום עם קילומטרז' אין סופי כדי לפתוח קמפיינים אונליין. אבל צריך לצבור לא מעט ניסיון כדי לפתוח קמפיינים פרסומיים מקוונים, במידה מובהקת של יעילות. זו הסיבה שאתם יכולים להתנסות עם הכלי החשוב הזה, אבל באופן מתמשך, כדאי להיעזר בשירותיו הטובים של משרד פרסום אינטרנטי. במשרד מתמחה ומנוסה ידעו לא רק לפתוח קמפיין בערוץ המתאים אלא גם להמשיך לבדיקת יעילות ואפילו הרצת כמה קמפיינים במקביל. בכל נקודת זמן רצוי לבדוק אילו קמפיינים עובדים טוב יותר, כך שהתמורה (החזר על השקעה) צומחת.

איך לשווק את העסק שלך בצורה נכונה באינטרנט?

כך משיגים יותר לידים באינטרנט

שיווק באמצעות מפות יכול לעבוד. כלומר אם הלקוחות שלכם משתמשים בוויז, גם זו דרך לשיווק עסקי. דאגו לכך כי יקפצו הודעות שיווקיות ללקוחות שמגיעים לקרבת מקום ושכנעו להגיע אליכם. אבל שיווק עסקי נכון כולל גם הפניית הזרקור לעבר משיכת לקוחות באמצעות לידים. זה במיוחד חשוב לעסקים שמוכרים שירות. חברת פרסום באינטרנט יכולה להמליץ על לא מעט דרכים להשגת לידים למיקסום מכירות ונציין כמה מהן. ראשית, כדאי להקים דף נחיתה אפקטיבי. הדף פונה ללקוחות בצורה ממוקדת וכאשר הוא טוב, הרבה גולשים ישאירו פרטים. בנוסף, הכניסו אפשרות לפניית לקוחות דרך האתר. טפסי צור קשר הם דרך וותיקה להשגת לידים והיא עדיין עובדת. אפשר להשתמש גם בפלטפורמות מחוץ לאתר, כגון גוגל, פייסבוק ויוטיוב, על מנת להשיג לידים איכותיים. שימו לב שאם מרבית הלקוחות שלכם מגיעים למשל מפייסבוק, ניתן ליצור מודעות ממוקדות בתוך פייסבוק, שפונות גם לגולשים שבדרך כלל לא נכנסים לגוגל באופן שוטף.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שימוש בפוסטים למטרות שיווקיות

ברשתות החברתיות ניתן לשווק את העסק במגוון דרכים. לא כולן, אגב, כרוכות בתשלום. מאוד מומלץ לעסק לפתוח דף עסקי בפייסבוק או להתחיל לפעול בפלטפורמות דומות (כגון לינקדאין, אם אתם עסק שמוכר לעסקים). הכלל החשוב ביותר הוא לשמור על נוכחות קבועה. כלומר, שחררו פוסטים בקביעות. חשוב שהפוסטים לא יהיו רק שיווקיים אלא שהם ייצרו תחושה של קהילה. אפשר להוציא פוסטים הומוריסטיים, פוסטים אישיים וניתן כמובן לקשר אותם להיבטים אקטואליים שקשורים לעסק. גם לטובת שיווק ברשתות חברתיות, לאורך זמן עסקים פחות מקפידים על זה ולרוב נעזרים במשרד פרסום מתמחה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר