מאמרים וכתבות

מה הם היתרונות של פרסום ממומן בגוגל?

מבין כל שיטות הפרסום המודרניות ברשת, פרסום ממומן בגוגל הוא אחת הטובות והמוצלחות ביותר. בשורות הבאות נכיר כמה מהיתרונות הנרחבים של פרסום מהסוג הזה.

מהן הצורות של פרסום ממומן באמצעות גוגל

לפני שנתייחס לכמה מהיתרונות המובהקים, כדאי להבהיר שיש יותר מאשר סוג אחד של פרסום ממומן, בגוגל. למשל, פרסום מסוג אחד מאפשר תמורת תשלום, להציג את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. התוצאות הללו מוצגות במקום בולט ביחס לתוצאות האורגניות. הן מסומנות כמודעה ובגלל החשיפה הרחבה, הן מושכות תשומת לב וקליקים רבים.

מלבד צורה זאת של פרסום בשיתוף גוגל, ישנו פרסום ממומן מסוג נוסף. הדבר נעשה בשיטת מודעות גוגל. פירוש הדבר הוא שגוגל מסייע לשיבוץ מודעות רלוונטיות ומותאמות אישית לגולש, אך לא רק באתר החיפוש עצמו (מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגני). המודעות מוצגות באתרים אחרים שאליהם נכנס הגולש.

צורת פרסום נוספת, בשילוב גוגל – ברשת המדיה הגדולה והנרחבת שלה. כלומר, המודעות תופענה לאו דווקא לאחר חיפוש אלא כאשר גולש נמצא בפלטפורמה כגון יו טיוב, בדוא"ל ועוד. כמו כן, קמפיין ממומן יכול להתבצע לטובת אתרי מסחר, שרוצים שמוצרים נבחרים יופיעו כתמונה, על בסיס הכוח העצום של מנוע החיפוש בתחומי פילוח ושיווק.

יתרונות של פרסום ממומן בגוגל

הגדלת חשיפה למוצר, מותג או חברה

אנשי חברת פרסום דיגיטלי, שמתמחים בפרסום ממומן, מסבירים כי היתרון המובהק הראשון טמון בחשיפה. קחו לדוגמא כל ביטוי חיפוש מרכזי בגוגל, ותוכלו למצוא מאות אלפים ואפילו מיליונים של תוצאות חיפוש אורגניות. קשה וכמעט בלתי אפשרי לגולשים למצוא אפילו שבריר מהאתרים שיכולים להיות רלוונטיים ומתאימים לצרכים שלהם ברגע הזה ממש. הפרסום הממומן בגוגל מאפשר למותג, מוצר או חברה, להציג את עצמם במקום הכי בולט, עבור משתמשי מנוע החיפוש המרכזי בעולם. מכיוון שרוב האנשים יקליקו על תוצאות חיפוש שמופיעות בעמוד הראשון, מדובר בחשיפה עצומה. אם כן, כל מי שרוצה לגדיל חשיפה בצורה הכי יעילה שאפשר, יוכל להשתמש בכלי הפרסומי הזה, אולם זה לא היתרון היחיד החשוב. מהירות ההשפעה חשובה אף היא.

חשיפה מהירה, בדיוק ברגע הרצוי

לפני שתפנו אל משרד פרסום בגוגל, בבקשה להשיק פרסום ממומן, שימו לב ליתרון חשוב שלא קיים בקידום אורגני. חברות שמוכנות להשקיע זמן רב, שבועות ואפילו חודשים, יוכלו להתברג לעמודים הראשונים בגוגל (בתנאי שנעזרים בחברת קידום מנוסה). אבל הבעיה היא שאי אפשר לתזמן את ההופעה של חיפוש אורגני בעמוד בעל חשיפה גבוהה בגוגל. תמיד יכול לבוא מתחרה אגרסיבי ולעקוף את העסק הקודם, ברמת החשיפה לפי ביטויי חיפוש מובילים. ופה בדיוק נכנס היתרון המרכזי השני של פרסום ממומן – התזמון. ברגע שעסק מחליט שממש עכשיו זה הזמן שהוא רוצה להתבלט, להשיג יותר מכירות, לקבל הרבה לידים או לתפוס נתח שוק, ניתן להשיק את הקמפיין הממומן. לא צריכים בשביל זה לחכות חודשים וגם לא שבועות. זהו אפקט פרסומי ברגעים החשובים ובמועד המתאים.

יתרונות נוספים לפרסום ממומן

כדאי להבהיר כי לצד פרסום ממומן בפלטפורמה של גוגל, יש שיטות משלימות, כדוגמת פרסום ממומן בפייסבוק. אך נחזור ליתרונות של גוגל כפלטפורמה פרסומית:

  • מעקב ובקרה – ניתן להיעזר בשפע של כלים לביצוע מעקב ובקרה אחר יעדי הפרסום.
  • שיפור ועדכון – ניתן לשפר קמפיין פרסומי, תוך כדי תנועה.
  • סטטיסטיקה וההצלחה – ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין הממומן, בהגדלת החשיפה, במספר הלידים שנכנסים ובאיכות הלידים.

לסיכום, ניתן להיעזר בכמה כלים שונים של פרסום ממומן, עם יתרונות מגוונים. זו יכולה להיות שיטה איכותית מרכזית או משלימה, באסטרטגיית השיווק שלכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר