מאמרים וכתבות

לאילו סוגי עסקים כדאי להשתמש בפרסום ממומן?

כל משרד שיווק שמכבד את עצמו ויודע מה הוא עושה ישתף אתכם בדבר הבא: יש כיום מגוון רחב של אפשרויות שיווק בדיגיטל. אין דרך אחת שמתאימה לכולם, ואין נוסחה שמבטיחה הצלחה מסחררת. על כל עסק להיות מוכן ללכת בדרך שלו ותוך כדי לגלות מה עובד ומה פחות.

הכי גרוע זה לא לשווק בכלל (AKA, לא לצאת לדרך). עסקים שנמנעים משיווק פשוט מפספסים את הפוטנציאל. הם חושבים ששיווק זה לדחוף או להאיץ בלקוחות – אבל זאת לא הפואנטה. אפשר לשווק את העסק שלכם בכל כך הרבה צורות. ולא, השיווק שלכם לא חייב להיות בנאלי ומשעמם. אפשר להפוך אותו לצבעוני, כיפי, קליל.

כולנו צריכים להתפרנס בשביל לחיות בכבוד, אבל אתם צריכים להבין שהעסק שלכם משרת מטרה גדולה יותר מזו. אתם מציעים לקהל הלקוחות שלכם מתנה: פיתרון לבעיה שלא נותנת להם מנוח, והם בתמורה משלמים לכם בשמחה.

כל עסק חייב לאמץ לעצמו מיינדסט של צמיחה והתפתחות. וכדי שזה יקרה, עליכם לדאוג לתנועה חדשה של לקוחות פוטנציאליים. זכרו שזרימה של משאבים תאפשר לכם לממש את היעדים העסקיים שהצבתם, תקיעות ומחסור לעומת זאת לא.

לאילו סוגי עסקים כדאי להשתמש בפרסום ממומן

סוגי עסקים שחייבים לעשות פרסום ממומן

חשוב לציין שפרסום ממומן זה ביטוי כללי. אפשר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל, בטיקטוק ובעוד כל מיני פלטפורמות.

העניין הוא לדעת לזהות איפה מסתובב קהל היעד של העסק שלכם, רק ככה תוכלו לדעת איפה כדאי לכם להשקיע זאת המאמצים.

אסטרטגיה שיווקית חייבת להיות מגוונת: אנחנו אף פעם לא שמים את כל הביצים בסל אחד, אבל תמיד רוצים לעשות תיעדוף.

אם הפרסונות השיווקיות שלכם מסתובבות רוב הזמן בסושיאל, סביר להניח שכדאי לכם להשקיע את רוב תקציב השיווק שם ולא בגוגל.

זאת נקודת מפתח, שכן יש לא מעט עסקים שחושבים ששיווק זה אללה באב אללה. שאם הם ישימו 1,000 שקל על קמפיין ממומן, הם בטוח יראו את החזר ההשקעה. אבל יש כל כך הרבה משתנים לקחת בחשבון, והמרכזי שביניהם הוא לדעת לבחור את הפלטפורמה הנכונה לפרסם בה.

אם לנסות לסכם, בעינינו אין עסק שלא צריך לעשות פרסום ממומן. אין מה לעשות, הכוח בידיים של הפלטפורמות, והן מחליטות איך לחלק את החשיפה. רוצים לקבל חשיפה? תשלמו לפלטפורמות כסף (כולם צריך להתפרנס כדי לחיות, לא?).

פשוט חשוב שתבינו שאם תעשו את זה נכון, תקבלו כמה שקלים על כל שקל שתשקיעו!

"חייב לשים כסף כדי לשווק?"

חשוב שתבינו שהתוכנית השיווקית שלכם לא מתחילה ונגמרת בפעולה אחת – פרסום ממומן בגוגל וזהו. כמו שאמרנו יש עוד אפשרויות. ובאופן כללי, תמיד עדיף לשלב בין קידום ממומן לאורגני.

אתם לא חייבים להוציא כסף על כל מהלך שיווקי. אם אתם מחליטים לנהל את הדפים העסקיים והאתר שלכם (כולל לכתוב, לעצב ולהזין תכנים) אתם יכולים לחסוך כמה אלפי שקלים.

אם יש לכם כוח, אנרגיה, יכולת, כישרון וזמן, לכו על זה. באופן אישי, אנחנו חושבים שלנהל עסק זה מספיק, לקחת על עצמכם גם את השיווק והפרסום זה בלתי אפשרי.

חוץ מזה, הגיע הזמן שתפסיקו לראות שיווק כבזבוז. תקציב שיווק הוא השקעה נכונה וחכמה.

היתרונות של כל פלטפורמה

כל פלטפורמה בנויה אחרת, מושכת סוג אחר של אנשים, ולכן דורשת אופי אחר של פרסום ושיווק. אבל שלא תתבלבלו, השפה המיתוגית חייבת להישאר אותה שפה.

פייסבוק- פרסום ממומן מגיע בתצורת פוסטים שקופצים בפיד (אתם בטח מכירים את זה). מעולה לטקסטים, פרסומים ויזואליים, סרטונים קצרים, קרוסלות מוצרים למכירה ועוד. היתרונות הם עלות נמוכה, חשיפה גדולה, התממשקות עם פלטפורמות חיצוניות לצורך בקרה, ואלגוריתם שיכול ליצור את השילוב הכי מוצלח של כמה מודעות.

אינסטגרם- אינסטגרם היא אפליקציה מבית מטא שמביאה לפרונט את הפן הוויזואלי. הפרסום הממומן בה בא לידי ביטוי בפוסטים על פיד או סטורי. היתרונות שלה הם שניתן לפרסם בה בעלות יחסית נמוכה ולקבל תוצאות מעולות, להגיע לקהל רחב, לעקוב אחרי ביצועים ולטייב אותם.

גוגל- פרסום ממומן בגוגל לעומת זאת עובד קצת אחרת. מזכיר יותר מכירה פומבית. אתם בוחרים ביטויי חיפוש רלוונטיים לעסק שלכם ("סנדלים מומלצים לטיול בשטח"). מציעים על כל ביטוי סכום כסף, ואם זכיתם במכרז, הקישור לדף הנחיתה שלכם יופיע בין 3 התוצאות הראשונות או האחרונות בעמוד הראשון. בצורה הזו תשלמו על כל קליק את הסכום שהזנתם.

היתרון הוא שלא צריך להשקיע כמה שנים טובות בפרסום מאמרים, תוכן וקידום אורגני לאתר. ניתן לקבל חשיפה יחסית מיידית ועוד על ביטויים רלוונטיים שמובילים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ישירות לדף המכירה בזמן אמת.

זכרו, אתם לא חייבים להיות טובים בהכל. זה שאתם מנהלים עסק מצליח זה כבר הישג. את השיווק אתם יכולים להשאיר למקצוענים. כאן אקסקטיב מרקטינג בע"מ – חברת פרסום באינטרנט שעזרה לעשרות מותגים לצמוח באונליין.

מזמינים אתכם לכוס קפה ושיחה על שיווק איכותי 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר