מאמרים וכתבות

החשיבות בפרסום ממומן בגוגל

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאין חיה כזאת שהם לא משווקים את העסק שלהם באחת הפלטפורמות החברתיות. אין מה לעשות, כמו שאנחנו זקוקים לחמצן, עסק צריך משאבים כדי שיוכל לגדול ולהתפתח. וזה תקף לכל סוג של עסק, בין אם יש לכם סטודיו לעיצוב, מכון לק ג'ל או משרד שיווק דיגיטלי (הנה, תראו אותנו!).

יש כאלה שסולדים מהמילה "שיווק" ויש כאלה שמבינים את הפוטנציאל הטמון בו. ההמלצה שלנו? אם אתם ניצבים בצומת ומתלבטים לאן לפנות – פשוט תבחרו באופציה השנייה. שיווק נכון הוא אחד כזה שיכול לספק לכם תזרים קבוע של לקוחות פוטנציאליים. ותזרים קבוע של לקוחות פוטנציאליים מעלה את אחוזי סגירת העסקאות.

בקיצור, הבנתם. אם אתם מחפשים להגדיל את ההכנסה החודשית של העסק שלכם, עליכם ליצור איזשהו סיסטם שיווקי קבוע שדופק כמו שעון. וכמובן שאסור לשכוח לתחזק אותו, לדייק אותו, ולעשות לו כל הזמן כוונונים.

יש עסקים שיהיה נכון להם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, ויש עסקים שצעד חכם יותר יהיה להתמקד בטיקטוק. לכל עסק יש את המוצרים/שירותים שהוא מציע ואת קהל היעד שלו.

במאמר הזה אנחנו רוצים להתמקד דווקא בגוגל. אז בואו פשוט נצלול לתוך הנושא.

החשיבות בפרסום ממומן בגוגל

מה זה פרסום ממומן בגוגל?

גוגל היא פלטפורמה נפלאה שמספקת לקהל הגולשים תשובות לשאלות שלהם. חשוב לזכור שזאת המטרה העליונה שלה.

אין בן אדם אחד בעולם שלא מכיר את השם גוגל (אבל אל תתפסו אותנו במילה). והדבר מיתרגם לכך שיש באינדקס שלה מיליוני אתרים.

היא עושה עבודה בלתי פוסקת על מנת לספק למשתמשים שלה את התוצאות הכי רלוונטיות בזמן אמת.

אבל האמת היא שלוקח לגוגל זמן להכיר אתרים חדשים. היא בוחנת אותם תקופה ארוכה לפני שהיא מחליטה להקפיץ אותם בחיפוש.

ואז עולה השאלה: "רגע, יש לנו מוצר מעולה, העסק שהקמנו יכול לעזור למלא אנשים וגוגל אפילו לא יודעת את זה – מה אפשר לעשות?".

זו הנקודה שבה פרסום ממומן בגוגל נכנס לתמונה. שימו לב שברוב החיפושים שלכם בגוגל, 3 התוצאות הראשונות והאחרונות שקופצות הן ממומנות ומסומנות במילה Ad.

איך זה עובד? כמו סוג של מכירה פומבית, אתם מציעים סכום כסף שאתם מוכנים לשלם על כל כניסה לאתר שלכם דרך ביטוי רלוונטי לעסק שלכם (כמו למשל "תותחית לק ג'ל במרכז"). אם בזמן החיפוש גוגל רואה לנכון שיש ביכולתכם לספק למחפש את המענה לבעיה אתם תקפצו בדף התוצאות ותשלמו את הסכום שהצעתם על כל קליק.

החשיבות של הפרסום הממומן בגוגל

הפרסום הממומן בגוגל מהווה סוג של תחרות על ביטויים. אתם נגד המתחרים שלכם בתחום. לא תציעו כסף על ביטויים? תימנעו מתחרות? תפסידו לקוחות פוטנציאליים!

פרסום ממומן בגוגל היא אסטרטגיה שלעסקים חדשים כדאי מאוד ללכת עליה: הוא מאפשר לכם לקבל חשיפה אל מול גוגל והלקוחות הפוטנציאליים, ומעלה את הסיכויים שלכם לבצע מכירות.

אבל לפני שאתם הולכים על זה עליכם לזכור כמה דברים חשובים:

ניהול מוניטין בגוגל זה משהו שאסור לכם לדלג עליו. אם התחלתם לעשות פרסום ממומן ותנועה התחילה לזרום לאתר שלכם זה יפה וטוב. עכשיו עולה השאלה מה אותם לקוחות פוטנציאליים רואים?

לפני שאתם ניגשים לפרסם בגוגל עליכם לוודא שהאתר שלכם בנוי כמו שצריך, שהוא מעוצב בצורה שמשדרת את עקרונות היסוד של העסק, ושהוא מציע לגולש חוויית משתמש מעולה.

כמו כן, שימו לב שאתם משלבים בין קידום אורגני לממומן. אמרנו שגוגל כל הזמן בוחנת אתרים חדשים במטרה לוודא שהם יכולים לספק פתרון איכותי לגולשים. עליכם לפרסם באופן קבוע תוכן מעולה שמשלב בטבעיות את מילות המפתח של העסק, ובמקביל נותן ערך לקוראים.

זוכרים שאמרנו בהתחלה שלכל עסק קהל יעד משלו? זאת נקודה קריטית. בתכלס, אם קהל היעד שלכם מסתובב בפייסבוק או באינסטגרם, שווה לכם להשקיע את המאמצים והמשאבים בפרסום שם. כל העניין בשיווק הוא לתכנן נכון ורק אז להוציא לפועל. לא מעט עסקים שופכים כסף על פרסום שגוי ומתפלאים למה הם לא רואים תוצאות. אל תהיו כאלה.

אז איך עושים את זה נכון?

חשוב להגיד כבר עכשיו שאין דרך אחת שמתאימה לכולם. יש בעלי עסקים שאוהבים להתעסק עם זה ויעדיפו לקחת קורס מזורז בשיווק ולעשות את זה לבד, ויש בעלי עסקים שישמחו לקבל עזרה חיצונית בשיווק.

ככה או ככה – חשוב שתעשו את זה נכון. אם אתם אין לכם את הכוח, האנרגיות, הזמן או הכישרון לשווק את העסק שלכם, ממליצים לכם למצוא משרד פרסום שמתמחה בשיווק בגוגל ובשאר הפלטפורמות.

ואיזה כיף שאתם לא צריכים לחפש רחוק 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר