מאמרים וכתבות

טיפים לבחירת חברת מיתוג ופרסום לעסק שלך

קשה מאוד להצליח כיום, אולי אפילו בלתי אפשרי, בלי אסטרטגיה של מיתוג, פרסום וקידום עסקי. דווקא על רקע ריבוי ערוצי הפרסום, חשוב לבצע את החלוקה הנכונה בין האפשרויות השונות בצורה טובה במיוחד. צעד מפתח בשיפור המיתוג והפרסום העסקי הוא מציאת חברת מיתוג ופרסום שתעשה את העבודה הנדרשת לקידום העסק.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

1. חברת מיתוג ופרסום – אונליין ואופליין

גם מיתוג עסקי וגם שיווק עסקי הם תהליכים מורכבים, ממש לא כאלה שעובדים בשיטת ה”זבנג וגמרנו”. על מנת להשיג תוצאות מיטביות צריכים חברה שמבינה פרסום, נושמת פרסום וחיה מיתוג. לא פחות חשוב מכך, זה לבחור חברת מיתוג ופרסום שיודעת לשלב נכון בין פרסום אונליין, בערוצים מקוונים, ובין פרסום אופליין, מחוץ לרשת. אמנם יש עסקים שיעדיפו להשקיע יותר בדרך המקוונת ואחרים יעדיפו להשקיע בדרך השנייה, אולם רק חברת פרסום שמבינה בשני הערוצים הללו תוכל להיות אובייקטיביות באמת ולהתאים את המענה הראוי לצרכי הלקוח.

2. הצלחה בניהול קמפיין

לא כל חברת מיתוג ופרסום נמצאת בשטח די זמן בכדי להוביל גם את העסק שלך להצלחה. משום כך, טיפ חשוב מאוד לבחירה נכונה בחברת הפרסום הוא לבחור רק כזאת שכבר ניהלה פרויקטים וניהלה תקציבי פרסום בהצלחה בעבר. מומלץ מאוד לבקש מנציג החברה לראות דוגמאות לקמפיינים מנוהלים שזכו להצלחה. במידה והקמפיינים הללו השיגו פירות טובים עבור לקוחות עסקיים קודמים, אין ספק שהסיכוי לשכפול ההצלחה גדול במיוחד.

3. אפיון עסק וקהל יעד

חברת פרסום שמדברת גבוהה גבוהה על מיתוג אישי באינטרנט בלי להקדיש זמן מספק לבחינת צרכי הלקוח הממשיים, ככל הנראה חוטאת לתפקידה. טיפ משמעותי, אם כן, לבחירה נכונה בחברת פרסום ראויה הוא שימת לב על כך שמתבצע איפיון עסקי מעמיק וניתוח קהל יעד. שני התהליכים הללו נועדו קודם לכל להבין את סוג העסק, להבין מה מניע אותו, אילו נקודות חזקות יש בו ושאותן כדאי להציג בפרסום ואילו נקודות הן פחות טובות ואותן כדאי להצניע.

ניתוח קהל היעד חשוב מאוד לפני שקופצים למים של שיווק ופרסום באינטרנט או בכל מדיה אחרת, שכן חשוב להבין איפה בדיוק נימצא קהל היעד הרלוונטי. חשוב להבין איפה הוא מבלה, איפה הוא קונה, איפה הוא גולש – באילו אתרים, באילו רשתות חברתיות (יש רשתות לצעירים, לבעלי עסקים, לאנשים מבוססים וכדומה).

4. התאמה לעסקים קטנים

 יש חברות פרסום שמתמחות בעיקר בקידום ובמיתוג של עסקים גדולים. עסקים כאלה פועלים תוך השקעה של תקציבי פרסום משמעותיים ויש להם יכולים להפיק קמפיין במאות אלפי שקלים ויותר לטלוויזיה או לרדיו. החוכמה היא להבין שלא כל חברת פרסום תעשה עבודה מצוינת גם בתהליך של מיתוג עסקים קטנים. עבור בעלי עסקים קטנים, חשוב מאוד להעדיף חברת פרסום שיודעת את העבודה גם בלי שצריך את תקציבי הפרסום היקרים. פרסום בתקציב מוגבל זו אומנות, ויש בהחלט חברות שמתמחות בכך ועושות זאת היטב.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

5. קידום מכירות ושיווק וויראלי

אפקט רב עוצמה במיתוג, פרסום וקידום מכירות בימינו מצוי לא רק בקמפיינים מובנים, עם תהליכים ליניאריים. קידום מכירות ופרסום אפקטיבי מאוד מתבצע פעמים רבות בדומה לאש שפושטת בשדה קוצים. תהליך כזה, שאיננו מובן מאליו, נקרא שיווק ויראלי באינטרנט. לא כל משרד פרסום ולא כל איש פרסום יודע את המלאכה הזאת, אך מי שכן – יכול להשיג תוצאות מפתיעות בעוצמתן. פעילות כזאת משולבת בדרך כלל בבלוגים, ברשתות חברתיות, באתרי דעות ותמונות ופחות בצורה של פרסום ממומן.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X