מאמרים וכתבות

עיצוב חווית משתמש באתר האינטרנט

חוויית משתמש (UX) פירושה האופן שבו משתמש מקיים אינטראקציה עם אתר או עם אפליקציה, בדגש על האופן שבו הוא תופס אותם ואיך הוא חש כלפיהם. המטרה של עיצוב חווית משתמש היא ליצור אינטראקציות כמה שיותר אינטואיטיביות למשתמש, המאפשרות למשתמשים להשיג את מטרותיהם בכמה שפחות זמן, בפחות מאמץ וביתר יעילות. משרד פרסום אינטרנטי מדגיש כי עבור אתרי אינטרנט עסקיים, עיצוב מיטבי של חוויית המשתמש חשוב ביותר, במיוחד כדי למשוך גולשים ולקוחות וכדי לשמר אותם לאורך זמן.

כיצד לשפר את חוויית המשתמש באתרי אינטרנט?

ישנן דרכים רבות שבהן עסקים יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתרי האינטרנט, באופן עצמאי או בעזרת ליווי של חברת מיתוג ופרסום דיגיטלי.

  1. הפכו את הניווט לכמה שיותר פשוט וקל – תפריטי ניווט או מוקדי קריאה לפעולה צריכים להיות ברורים וחשוב למקם אותם באתר באופן בולט. אם יש עיצובי יתר עמוסים לעין, הסירו אותם.
  2. קצצו מה שלא מתאים – אם יש דפים לא יעילים ומיותרים, אפשר לשקול להסיר או להחליף אותם. לא פחות חשוב, וודאו שכל הקישורים פועלים ואין קישורים שבורים ודפים מיושנים ולא רלוונטיים.
  3. שפרו את מהירויות טעינת הדפים – טעינת דפים מהירה מעלה את שביעות הרצון של הגולשים. לצורך כך, שפרו תמונות, צמצמו קודים ארוכים שמסרבלים זמני טעינה, היעזרו באנשי מקצוע כדי להאיץ למקסימום את זמני הטעינה.
  4. השתמשו בעיצוב ממשק אינטואיטיבי – בדרך כלל עדיף לעצב עמודים תוך שימוש בתבניות פחות או יותר מוכרות. הימנעו מעיצובי עמודים ייחודים מדי, שעלולים לבלבל את הגולשים.
  5. התאמה אישית של תוכן לגולשים – ספקו תוכן אפקטיבי וממוקד, תוך שימוש בפילוח לקוחות ואיסוף מידע על לקוחות וגולשים.
  6. שלבו באתר פתרונות שירות עצמי באופן יעיל – תנו ללקוחות ולגולשים לעזור לעצמם, למשל על ידי אספקת תשובות לשאלות נפוצות, בניית גופי ידע מקצועיים הרלוונטיים לתחום שלכם. אפשרו שימוש בצ'טים או בחלונית חיפוש ייעודית בתוך האתר.
  7. המשיכו להתייעל – המשיכו לאסוף מידע ומשוב באמצעות סקר לקוחות, שימוש בתוכנות לבדיקת הרגלי גולשים באתר וניתוח סטטיסטיקות לצורך שיפור נוסף.
עיצוב חווית משתמש באתר האינטרנט

חשיבות חווית המשתמש באתרי אינטרנט עסקיים

שיפור חוויית המשתמש באתרי אינטרנט עסקיים, מסביר משרד פרסום דיגיטלי, חשובה ביותר מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, חוויית משתמש טובה מסירה חסמים בתהליך רכישה. הנוחות מאפשרת ללקוחות להשלים תהליכי קניה בקלות רבה. ניווט נוח, קריאה ברורה לפעולה ותהליכי תשלום ש"זורמים" בצורה טבעית ומהירה, פירושם יותר המרות.

בנוסף, חוויית המשתמש באתר שלכם משפיעה בחוזקה על תפיסת המותג בידי הלקוחות. גלישה נוחה ומהנה ויעילה, גורמת ללקוחות לראות את העסק שלכם באופן חיובי יותר. עם כל החשיבות שיש לתהליכי מיתוג עסקים באינטרנט, אל תמעיטו בערך של חווית משתמש מעולה. כאשר למשתמשים יש חוויה חיובית, סביר יותר שהם יחזרו בעתיד! חוויית משתמש מחזקת נאמנות על ידי כך שהיא גורמת ללקוחות להרגיש שמעריכים אותם – תוכן לעניין לאתר נוח עם פתרונות מותאמים אישית, נתפסים כבעלי ערך עצום.

חווית משתמש מעולה מעניקה לעסקים יתרון על פני המתחרים בענף. היא גם חוסכת צורך להשקיע כסף רב בשירות לקוחות, כי הלקוחות פחות צריכים לפנות כדי לשאול מה עושים ואיך מתגברים על בעיות. תשומת לב לפרטים ומחויבות לשירות איכותי ועם חווית משתמש מעולה, חשובים מכל כיוון שלא מסתכלים עליהם. סיכום, לחוויית המשתמש השפעה כבירה על מדדי מכירות, נפח גולשים באתר ושביעות רצונם. לכן  זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות לכל עסק שיש לו אתר.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר