מאמרים וכתבות

איך בוחרים לוגו עבור העסק?

מותג חזק נחשב לחיוני וחסר תחליף כיום, כך מסביר מנהל של משרד פרסום וותיק. עם אינספור עסקים דומים לעסק שלכם, שמתחרים כולם על תשומת הלב של הלקוחות, מותג ולוגו בלתי נשכח יעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ולבנות נאמנות בקרב לקוחות קיימים.

מותג ולוגו שבוחרים בתבונה מעבירים מסר חשוב ביעילות רבה. הלוגו משדר מסר לגבי מה שהעסק שלכם מייצג, מהם הערכים שלו ומה מבדיל אתכם מהמתחרים. במובן זה, הלוגו והמותג יוצרים קשר רגשי עם הצרכנים, תוך בניית אמון במוצרים או בשירותים שלכם. השקעה במיתוג ובמיוחד בבחירת הלוגו, משדרים מקצועיות, איכות ומיומנות. בקיצור, מיתוג הוא המפתח ליצירת בולטות.

איך בוחרים לוגו עבור העסק?

כללי מפתח וטיפים לבחירת לוגו מיטבי לעסק  

הכללים והטיפים הללו, שמוגשים לכם באדיבות חברת מיתוג ופרסום, יעזרו לכם לבחור היטב לוגו שיוכל לשמש אתכם באתר עסקי ובפלטפורמות נוספות.

  1. בראש ובראשונה, הגדירו בבירור את זהות המותג שלכם. שאלו את עצמכם שאלות מרכזיות כגון מהם הערכים והתכונות שמייחדים את העסק שלכם? אילו רגשות תרצו שהלקוחות יקשרו עם המותג שלכם? מה גורם לכם לבלוט מעל המתחרים? על ידי הגדרת התובנות הללו תוכלו להתקדם וליצור לוגו מרהיב בעל עיצוב מוצלח במיוחד.
  2. לאחר הגדרת זהות המותג, ערכו בדיקה מעמיקה בענף שלכם, התרשמו מהמיתוג והלוגו של המתחרים ושאבו רעיונות מחברות מצליחות. שאבו השראה ומידע דרך אתרי מתחרים ישירים וגם חברות מוצלחות שאינן דווקא פועלות בנישה שלכם. התרשמו בעיקר מפרמטרים כגון צבעים של לוגואים, גופנים, סמלים מעניינים, מסרים שמועברים. היזהרו מאלמנטים שחוקים, שנמצאים בשימוש יתר או ממגמות שנס ליחן. נסו להבין מה גורם למותגים מסוימים וללוגואים שלהם להוביל להשפעה רגשית. תוכלו לערוך רשימה "עשה" ו"אל תעשה" לגבי עיצוב לוגו מתאים. 
  3. מתוך מחשבה על זהות המותג והמידע שאספתם, תוכלו לערוך סיעור מוחות עם עובדים, שותפים או יועצי פרסום.  מומלץ לשרטט טיוטות ראשוניות, פשוטות וכלליות, שימחישו מבנה ועיצוב אפשריים. זיכרו להבליט מסרים ואת ערכי המותג, החברה והחזון שלכם.
  4. נסו לחשוב מעבר לעיצובים בסיסיים שכוללים את שם העסק. התמקדו ב-2 או לכל היותר 3 סקיצות, ושפרו אותן. אחר כך שאלו אנשים שאתם סומכים עליהם, מה דעתם לגבי התוצאה.
  5. היעזרו בחברת פרסום או יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובעזרת מעצב גרפי מקצועי, צרו לוגו מקצועי, מלוטש ומרהיב עין. מעצב גרפי או יועץ פרסום יעזרו להפיח חיים ולשכלל את הרעיונות הגולמיים שיש בידיכם.
  6. זיכרו כי עיצוב לוגו אינו משימה חד פעמית ותו לא. מפעם לפעם העריכו מחדש את הלוגו והמיתוג שלכם, במיוחד אם העסק מתפתח ומשתנה. התרשמות ממה שקורה בשוק, בדקט את המיתוג והלוגו של מתחרים וכן מגמות צרכנים כלליות, כל מה שיוכל לעזור. היו מוכנים להמציא את עצמכם מחדש, לשנות אלמנטים או לדייק את המסרים שהלוגו מעביר.
  7. כעת, שבצו את הלוגו בפלטפורמות שונות כמו כרטיסי ביקור דיגיטליים, אתר אינטרנט ודפי נחיתה, רשתות מדיה חברתית וכן הלאה.

מה תפקידו של משרד פרסום בתהליך?

לסיום, נזכיר כי מיתוג עסקים באינטרנט במיטבו, נעשה בעזרת מקצועני פרסום. משרדי פרסום יכולים לספק לכם מומחיות שלא תסולא בפז, בשלבים השונים של פיתוח מיתוג ובחירת לוגו לעסק שלכם. נקודת המבט שלהם מביאה אובייקטיביות והרבה ניסיון. איש מקצוע יוכל לסייע לזקק את זהות המותג שלכם, כדי לבטא אותו בצורה גרפית שמשפיעה על הלקוחות.

תפקיד חשוב של משרד פרסום הוא תמיד להיות עם היד על הדופק. פרסומאים מעולים תמיד יודעים מהם הטרנדים הנוכחיים. עבור עסקים שבאמת רוצים להצליח ולמשוך תשומת לב, ליווי מקצועי של משרד פרסום נותן ערך מוסף חשוב ביותר.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר